Evet sorun; böyle soruna can kurban ama yazayım yine

En büyük sorunumz bu olsun. ön balata ile disk kombinasyonunun oluşturduğu , tekerin dönme hızına göre ritrim yapan

ara ara kafasına göre duyulan, bazen kesilen gıyk gıyk sesini tamamen bi türlü ortadan kaldıramadım. Bi tane fren balata temizleyici spreyi bitirdim, ses yine var. Daha önce böyle uğraştığım zaman bu sesi mutlaka keserdim. Bu sever içine işlemiş herhal. Bunun bi ilacı varmıdır ? Bilen var mı ? Balataların daha ömrü var. Fren performansında sorun yok. Tek sorun bu uyuz ses. Acaba disk ile balata arasında spreyle dahi temizleyemediğim bi toz pislik mi sıkıştı noldu acep sizce

? Ön fren balatalarını söküp takmayı tarif edebilecek var mı =? Bi söküp temizlesem belki hallolur bu ses sorunu.