Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
saygyla akıl arasında pek baglantı kuramadm,bende güzel cvplar yazmasını biliyorum ama yasına saygı duyuyorum aklına değil,daha uzatmaya luzum yok sessiz harfleri değilde motru konusalm anlasılıyosa yazdıklarım gerisi problem değil
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
saygyla akıl arasında pek baglantı kuramadm,bende güzel cvplar yazmasını biliyorum ama yasına saygı duyuyorum aklına değil,daha uzatmaya luzum yok sessiz harfleri değilde motru konusalm anlasılıyosa yazdıklarım gerisi problem değil

akıl yaşta değil baştadır...heç duymadınmı birader...akla saygı duy yaşa saygı duyma diyorum...okuduğunuda anlamıyonki ne diyim sana...uzatmıyoruz sen bana bende sana yazışıyoruz işte...sorun yok...:cat: diğer arkadaşlarda burdan alıntı yapıp uzatmasın...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yasin senin belin nasıl oldu ? Dağıtımı yapılan hangi gazete. Bu hangi gazete ?
Metocum senin zenon la ilgili bi gelişme var mı =? Montaj falan Barış senin malzemeleri almıştı galiba.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Yasin senin belin nasıl oldu ? Dağıtımı yapılan hangi gazete. Bu hangi gazete ?
Metocum senin zenon la ilgili bi gelişme var mı =? Montaj falan Barış senin malzemeleri almıştı galiba.

biraz daha iyi abi,zaman gazetesi dayıoglu gidiyo saolsun bu haftaiçi düzelrm inş doktra gttm mekank agrı dedi dinlenceksn dedi geçer inş yakn zamanda
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka zenon hazır...15 ocakta muayane var...sonrası takıcaz kısmetse...havalarda soğufdu bu gece kar bekleniyor...ben yine işe motörle gidip gelicem...çara yok...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
biraz daha iyi abi,zaman gazetesi dayıoglu gidiyo saolsun bu haftaiçi düzelrm inş doktra gttm mekank agrı dedi dinlenceksn dedi geçer inş yakn zamanda

İnşallah, geçmiş olsun tekrar. Ev ne tarafa doğru =? Ben 15-20 gün içinde evi taşıyorum. Karamürsel lisesinin üstüne geçicem. Motoru nerden almıştın ? Kaç tl idi ? Kapalı garaj imkanın var mı =?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 ----------

kanka zenon hazır...15 ocakta muayane var...sonrası takıcaz kısmetse...havalarda soğufdu bu gece kar bekleniyor...ben yine işe motörle gidip gelicem...çara yok...

Ha doğru, ben muayene işini unutmuşum, Metocum, buzlanma muzlanma hesabı olur, aman dikkatli ol.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka Bolu ve Ankara şimdi ne haldedir Allah bilir...senin oralarda sahil kanka ev ısınıyomu bari...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
İnşallah, geçmiş olsun tekrar. Ev ne tarafa doğru =? Ben 15-20 gün içinde evi taşıyorum. Karamürsel lisesinin üstüne geçicem. Motoru nerden almıştın ? Kaç tl idi ? Kapalı garaj imkanın var mı =?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 ----------



Ha doğru, ben muayene işini unutmuşum, Metocum, buzlanma muzlanma hesabı olur, aman dikkatli ol.

karamrsel lisesinin üstndeym abi=) garajımz war hemde kocaman ama eniştem soktrmyo kendi arabasınıda sokmuyo.1 kere sordum ilk aldıımda dedi garaj karısık fln vs sorada istemedm.yardımcı olrz abi tasnırkn çagırrkn yaknda olcas =)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
kanka Bolu ve Ankara şimdi ne haldedir Allah bilir...senin oralarda sahil kanka ev ısınıyomu bari...

Benim şimdiki ev o açıdan çok iyi Metocum, güney cephesi olan küçük bi oturma odası var. Nimet gibi. Elektrik sobasıyla ısınıyoruz ev oda çok rahat 22-23 dereceye ulaşıyor. Yeni ev doğal gazlı olacak orada bakalım nasıl ısınıcaz. Gerçi sıfır ev izolasyon olayı falan güzel ama bakalım. 10-15 gün sonra yeni adresteyim inşallah. Gelde eşya taşıyalım, sen valla bızdolaplarını koltukları falan tek tek atarsın ha :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 ----------

karamrsel lisesinin üstndeym abi=) garajımz war hemde kocaman ama eniştem soktrmyo kendi arabasınıda sokmuyo.1 kere sordum ilk aldıımda dedi garaj karısık fln vs sorada istemedm.yardımcı olrz abi tasnırkn çagırrkn yaknda olcas =)

Oo baya yakınlaşıcaz ya. Benimde bi garaj sorunum olacak sanıyorum, bakalım nasıl çözücem. Saol Yasin, ben bi egden eve taşıma firmasıyla anlaşarak hiç elimi sürmek istemiyorum. Gözümde büğüyor taşınma olayı.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
selamlar iyi geceler dostlar cbf ten sogumayın yawww guzel motor kereta ama gercı buyuk bı motor olunca o gucu ve yuksek torku kunlanıp gucun kontrolun sende olması duygusunu gorunce cbf takoz gıbı gelıo valla :) (yanlıs anlasılmasın bende r6-er5 ten ınıp buna bınıorum) ama sınıfınaa yetıor kereta :cat: :cherry: neyse dostlar kıslık eldıvenler kayıp gecenlerde ızmıre gıttım sogukta olum gıbı geldı vaktım olmadıgı ıcınde kahramanlara ugrayıp bı eldıven bakma fırsatı yaratamadım manısada baktıgım modellerde benı tatmın etmedı uzun omurlu bı kunlanımlı (tabı tekrar kaybetmessem gercı hos sagolsun annem kaybetmıste yada atmıs mı nabmıssa)orta kalıtede eldıven bakıorum ınternetten yada tekrar fırsat yaratırsam ızmıre gıdıp alabılecegım kendınızı kunlanıdıgı ben memnunum abı uzun yola cıkıom ne sogun ne yagmur alıo on uzerınden on numara (yok 8 fılan olsun:) ) kesın al tam sana gore dıyebılecegınız model ve marka varsa mumkunse sıtenın lınkını veyatta ısmı paylasırsanız cok sevınırım buyuk ıhtımalle 10 ocakta tekrar motorlan ankaraya gıdıcem yola cıkmadan once alsam ıyı olucak o yuzden onerılerınızı ve paylasımlarınıza sımdıden tesekkur edıorum sevgıler saygılar herkese :)

muhabbette arada kaynamasın yaww:) yardım ıcın tesekkurler:cherry:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
muhabbette arada kaynamasın yaww:) yardım ıcın tesekkurler:cherry:
kardeş ben kullanıorum gayette memnunum

http://www.deltabisiklet.com/new.aspx?_Args=ProductImage,3336,DeltaBisiklet,2684

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

Benim şimdiki ev o açıdan çok iyi Metocum, güney cephesi olan küçük bi oturma odası var. Nimet gibi. Elektrik sobasıyla ısınıyoruz ev oda çok rahat 22-23 dereceye ulaşıyor. Yeni ev doğal gazlı olacak orada bakalım nasıl ısınıcaz. Gerçi sıfır ev izolasyon olayı falan güzel ama bakalım. 10-15 gün sonra yeni adresteyim inşallah. Gelde eşya taşıyalım, sen valla bızdolaplarını koltukları falan tek tek atarsın ha :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 ----------



Oo baya yakınlaşıcaz ya. Benimde bi garaj sorunum olacak sanıyorum, bakalım nasıl çözücem. Saol Yasin, ben bi egden eve taşıma firmasıyla anlaşarak hiç elimi sürmek istemiyorum. Gözümde büğüyor taşınma olayı.
çok yakın olrsak ortaklasa çözeris belki abi =) tam olarak nereye gelceksn bizim ew liseden yukarı çıkıosn direk karsında etrafı mermer duvarlı bina
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
25 tl lik bi eldiven kullanıyorum. İzmit teki mondial servisinden almıştım. Parmak uçları çok kaba, kontrol anahtarlarını kullanırken sinyal vs. alışmam biraz zaman aldı. ama tam kışlık. Üşüme diye bişey yok. Eldiven işine pek girmedim anlayacağın, Feyizoğlunda falan mutlak vardır işini görebilecek bi model.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------

çok yakın olrsak ortaklasa çözeris belki abi =) tam olarak nereye gelceksn bizim ew liseden yukarı çıkıosn direk karsında etrafı mermer duvarlı bina

İnşallah güzel olur. Ortak bişey yapabilirsek iyi olur. Bizim taşınacağımız ev İznik yolu üzerinde, Nazmi Oğuz İlk öğretim okuluna çıkan yoldan Yalova yönüne doğru yukarı çıkan bir sonraki yol. Bu yoldan yukarı çıkarken 100-200 metre sonra yeni 3 katlı bloklar var. Bi kaç blok daha inşaat halinde. Her halde oldukça yakınız.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
25 tl lik bi eldiven kullanıyorum. İzmit teki mondial servisinden almıştım. Parmak uçları çok kaba, kontrol anahtarlarını kullanırken sinyal vs. alışmam biraz zaman aldı. ama tam kışlık. Üşüme diye bişey yok. Eldiven işine pek girmedim anlayacağın, Feyizoğlunda falan mutlak vardır işini görebilecek bi model.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------



İnşallah güzel olur. Ortak bişey yapabilirsek iyi olur. Bizim taşınacağımız ev İznik yolu üzerinde, Nazmi Oğuz İlk öğretim okuluna çıkan yoldan Yalova yönüne doğru yukarı çıkan bir sonraki yol. Bu yoldan yukarı çıkarken 100-200 metre sonra yeni 3 katlı bloklar var. Bi kaç blok daha inşaat halinde. Her halde oldukça yakınız.

eskenti sölüosn sanırm abi. evet yakınız benden hikmet özbağcının karsısında oturyrm,o siteler güzel baya hayırlı olsn abi simdiden
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
merhabalar..
Aklınızda bulunsun tekrarlamamda fayda var diye düşünüyorum...
cbf 150 için arka stop takımı...
yan arka grenajlar..
arka çamurluk lazım..
çıkma kelepir olursa benim için daha uygun olur..
saygılar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benim şimdiki ev o açıdan çok iyi Metocum, güney cephesi olan küçük bi oturma odası var. Nimet gibi. Elektrik sobasıyla ısınıyoruz ev oda çok rahat 22-23 dereceye ulaşıyor. Yeni ev doğal gazlı olacak orada bakalım nasıl ısınıcaz. Gerçi sıfır ev izolasyon olayı falan güzel ama bakalım. 10-15 gün sonra yeni adresteyim inşallah. Gelde eşya taşıyalım, sen valla bızdolaplarını koltukları falan tek tek atarsın ha :)

.


oo kanka yeni eve geçiyosun vay hayırlı olsun...olm bu ne hız...geçen param yok diyodun...ikramiyemi çıktı çaktırmıyonmu yoğsam napıyon yoksa bi torun sözü verdin kayınpederede bi jestmi yapıyor ....:queen:

muhabbette arada kaynamasın yaww:) yardım ıcın tesekkurler:cherry:


hacı abi bak bizim Alper usta burayı görmedi aynı teklif senin içind egeçerli bundan verek sana hacı sende bana Held al kafa kafaya...:cat:

:) usta dün çağrını gördüm...sonra aramayı unuttum...şimdi çağrınıda yeni gördüm...usta ben izindeyim...sessize alıp kenara kaldırıyorum valla...işyerinden arayıp otel soruyorlar...şu nerde bu nerde diye...başım ağrımasın hesabı...

bak sana bi önerim var...ben bizim site modu olcan138 den eldiven aldım ama bu tam senlik büyük makina eldiveni...1 kez kullandım bidaha geymedim...kutusunuda attım...65 e verdi(galiba) 1 ay oldu tam hatırlayamadım valla kaça aldığımı kafa 1500 inan...İtalyadan gelmiş...abicim bunu sana vereyim...sen satın al...kargo senden...

sende bana Heldin daha yumuşak olan şu linkteki eldivenini netten alıver..ne dersin hacı abi...yap bi jest len...:p

işte eldivenim bu...bu ss içinmi abicim bana çok sert geldi...has deri...halen deri kokuyor inceden...1 kez giydim beğenmedim abi...

çok kalite mal abicim... ne dersin...


http://www.motosiklet.net/forum/taz...eldiveni-olmus-tutmus-etiketini-koparmis.html


hacı abi senin motor büyük bu korumalara ihtiyacın var...sana bu şart...ama bana korumasız yumuşak bişey lazım...sert derken aslında elimede pek gelmedi...bi dene ok...

sende bana aynı fiyata bunu alıcan netten...



http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45308


hatta ben feyizoğlundna bizzat alayım...sen hesaplarına para gönder uyarmı hacı...bu malı olcan138 İtalyaya gittiğinde getirmiş...heldin yanında kral
...


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 ----------

merhabalar..
Aklınızda bulunsun tekrarlamamda fayda var diye düşünüyorum...
cbf 150 için arka stop takımı...
yan arka grenajlar..
arka çamurluk lazım..
çıkma kelepir olursa benim için daha uygun olur..
saygılar

benim cevaba bakmadınmı usta...
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
hacı elindekinin kıymetini bil...boşver el şeyiyle motor sürmeye gerek yok...herşey tadında güzel...o RR lar ZX 90 lar kaç yakıyo söyle bakalım...ben hayal kurmayı sevmiyorum aga...benim değilse değeri yok fazla...bi hayal kuracaksam er 6 f var...:cat:



şöyle düşünmekte fayda var...üst cc ile gezmenin tadı ne olur...uzun yola çıkmak gerekir...kısa geziler büyük cc ile gerçekten çok kısa olur...:p birde ister istemez köklersiniz ...benzin masrafları artar vs...sonu yok...

yanlış anladınız beni abiler cbf i kesinlikle kötülemem hele ki ben, sınıfının lideri kim ne derse desin 12500km oldu alet ve depoyu doldurup aklımda soru işareti kalmadan geziyorum helal olsun daha ne denebilir ki ben sadece yüksek cc aletlerin tadı bi başka dedim o kadar. bunu yüksek cc'lerin arıza veya kaza sonrası oluşan masrafları duyunca cbf imi öpesim geliyo :bounce: herkes kendi malıyla mutludur yani komşunun motordan bize fayda yok tabi :cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
oo kanka yeni eve geçiyosun vay hayırlı olsun...olm bu ne hız...geçen param yok diyodun...ikramiyemi çıktı çaktırmıyonmu yoğsam napıyon yoksa bi torun sözü verdin kayınpederede bi jestmi yapıyor ....:queen:

Yok be Metocum, ev sıfır, ama kıyak olan yönü halamın apartmanı, 6 daireli 3 katlı bi apartman, bi katta Hala oğlu bi katta hala kızı var. bi katta ben olucam diğerlerinde kiracılar var. Ama bu kiracılarda tanıdığımız bildiğimiz insanlar. Gel aynı şartlarda gir dediler. Orada ne veriyosan o dediler, senden depozitr kira istemiyoruz. Gel komşi olalım dediler. Aramıza yabancı almayalım, akraba apartmanı yapalım vs dediler. 350 tl kiraya mis gibi kombili bilmemneli eve giricem. Masrafım eşyanın nakliyesi+elektrik açtır su açtır doğal gaz açtır falan olacak. Şimdi oturduğum evin ev sahibinden çıkarken 250 tl depozitimi alıcam (inşallah) 250 -300 de cepten harc borç koyacam napalım. Bizim için güzel olacak. Durum böle yani. Hacı Meto, Sirkeci Nimet abla büfesinin orlardan geçiyon mu yolun düşer mi =? Eğer düşerse bu büfeden bana iki çeyrek bilet alda kargoya veriver yaw :) He olur, yolum düşer alırım dersen bana bi hesap no ver 15 tl sallıyim. Sonra adresimi veririrm kargodan sallarsın. Aman aras kargoya verme ha :mrgreen:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
bu ethem hala akıllanmadı ya. hala kargo diyor :)

metehan abi gönder sen kargoyu 2 ay malzeme olur bize artık :)
eldiven konusu açılmış . bende de bf var kanguru derisi biraz hızlı makina işi ama korumaları ve derisinin yumuşaklığı süper. tavsiye ederim.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Günaydın dostlar,
Dün abimin motorunun arka stop lambası patlamış heralde.
Daha doğrusu frene basınca yanıyor ama farlar yanarken arkada yanan ufak park lambası yanmıyor.
bizim motorlarda arkadaki fren ve park lambasının olduğu ampulün özellikleri nelerdir?
nereden temin edebilirim ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst