Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burası cbf 150 topağı o yüzden buraya yazıyorum..

cbf 150 de kullanan varmış etkisini görmüş o yüzden kafam karıştı..
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
alper abi dedıklerımden dolayı kullanmaktan çekınme. asla kötü yağ demedım. sadece mılletı kazıklıyorlar, 1 numara olarak gösteriyorlar. ben ona tavım yani.o yağın edeceği 70-80 tl . fazla verılmez yazık paraya yani.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Konuyu Toplam 16 Üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 6 Misafir)
aykan, brkcrdk, mete_han+, ellvis_78, 06bluedragger, blue white, AlperAy, poseidonz, ethemm76, pwr ofdream

iyi konuymuş ha reytinge bak:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
alper abi dedıklerımden dolayı kullanmaktan çekınme. asla kötü yağ demedım. sadece mılletı kazıklıyorlar, 1 numara olarak gösteriyorlar. ben ona tavım yani.o yağın edeceği 70-80 tl . fazla verılmez yazık paraya yani.

yetkililerden eksilmeyen yağ istiyoruz...:p

motor eksiltiyor ondan ümidi kestik...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
castrol enduron koy sen abi anca işini görür birde nasıl oldu yağ eksilt me olayı..
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
karaköyde yetkılı satış magazası var metehan . ama içine gırmedım hıç. maltepede peugeot yıldırımın arkasında mototriple var ondada mevcut. ve suzuki yetkılı servıslerıde bu yağı kullanmaya basladılar.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
metehan abi 20/40 castrol scoter yağı koy den eksilme olmayacak benden söylemesi ama sen motoruda zorluyon sanki ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacı kendimi bildim bileli var...daha doğrusu 20.000 den sonra dahada fazla dikkatimi çekmeye başladı odaklandım mevzuya desem daha doğru olur...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 ----------

karaköyde yetkılı satış magazası var metehan . ama içine gırmedım hıç. maltepede peugeot yıldırımın arkasında mototriple var ondada mevcut. ve suzuki yetkılı servıslerıde bu yağı kullanmaya basladılar.

fiyatı uygunsa bakınırım kanka...:cat:

metehan abi 20/40 castrol scoter yağı koy den eksilme olmayacak benden söylemesi ama sen motoruda zorluyon sanki ?

deneyelim kanka...nedne olmasın...scooter yağı diye bir kategorimi vardı bilmiyorudm ...

metehan; aga bi tane honda xlr125 aldım :p

bende DT125 vardı zaten...ohoo...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
meto o yamaha dt den şimdi bitane olsa motor motor aramam ben....şimdi sağlam yapamıyorlar okadar..
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
deneyelim kanka...nedne olmasın...scooter yağı diye bir kategorimi vardı bilmiyorudm ...



castrol actevo yazıyo üzerindede scoter resmi var ondan öyle dedim bizim burdaki serviz ana bakımda bu yağı koyuyo eksilme olmuyo .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
durum o ki bize pandadan hayır yok ben gideyim en iyisi sanayideki adamın tavsiye ettiği yağı alayım..

ahanda bu yağ..




CASTROL POWER 1 4T 10W-40 Üstün Performans
ÜRÜN TANIMI

Castrol Power 1 4T 10W-40, ileri teknoloji ürünü, yüksek performanslı, 4 zamanlı motosikletler için özel olarak tasarlanmış, Castrol’ün kısmi sentetik teknolojisiyle üretilmiş üstün kaliteli bir motosiklet yağıdır. Gücü Açığa Çıkaran özel formülasyonu ile limitlerin zorlandığı yüksek hızlarda motosikletinizden maksimum güç elde etmenizi ve bu gücün devamlılığını sağlar. Bu özelliğiyle diğer geleneksel motosiklet yağlarına göre önemli fark yaratır.



Castrol Power 1 4T 10W-40’ın özel formülasyonu, motorun içindeki sürtünme kayıplarını en aza indirir. Islak debriyajda mükemmel performans göstererek arka tekerleğe hızlı ve etkin güç transferini sağlar. Castrol Power 1 4T 10W-40, Castrol Trizone teknolojisi ile güçlendirilmiş, motor, debriyaj ve dişlilerde mükemmel ve tam koruma sağlayan özel bir yağdır.
PERFORMANS SEVİYELERİ
API SJ
JASO MA
KULLANILDIĞI YERLER
Castrol Power 1 4T 10W-40, API SJ ve/veya JASO MA spesifikasyonlarının tavsiye edildiği, Avrupa ve Japon yapımı tüm motosikletlerde güvenle kullanılabilir.
KULLANIM ÖZELLİKLERİ VE FAYDALARI
Gücü açığa çıkaran özel formülasyonu ile sürdürülebilir maksimum motor performansı sağlar.
Hava ve su soğutmalı motorlarda yüksek sıcaklıklarda bile mükemmel motor performansı sağlar.
Euro 3 katalitik konvertörlerle tam uyumludur.
Mükemmel motor koruması sağlar.
Katalizörlü motorların performans taleplerini tam karşılar.
Dikkat: Castrol Power 1 4T 10W-40 ile birlikte herhangi bir katkı malzemesi kullanılmaması önemle önerilir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto o yamaha dt den şimdi bitane olsa motor motor aramam ben....şimdi sağlam yapamıyorlar okadar..

aslında Brezilyada yapılan modellerin sağlamlığı malumundur...(honda)

castrol actevo yazıyo üzerindede scoter resmi var ondan öyle dedim bizim burdaki serviz ana bakımda bu yağı koyuyo eksilme olmuyo .


her taşın altından Castrol çıkıyor valla helal olsun...:)
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
scooter ıcın ayrı yag mevcut. ark ın burgmanına almıstık. içeriği farklı olsa gerek. üstündeki değerlere bakınca anlasılır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst