slm arkadaşlar 2009 model cbf 150 kullanıyorum cbf 150im arkadaşımın hoşuna gitti oda 2007 model cbf 150 aldı metehanın motoru gibi grenajlar orjinal honda fabrika çıkışlı boyalıymış bunu tespit ettikten sonra honda türkiye ile irtibata geçti ve servise götürüp tespit yaptırdıktan sonra ücretsiz boyalı grenajları değiştirdi.
Metocum nice nice 44444 km lereBende 22222 yi yakalamaya çalışıcam ama bakalım kısmet olacak mı. Bu arada biz o alttan çıkan farklı renkeri astar olarak değerlendirmiştik ama demek ki işin içinde başka işler varmış.
o jelatin haci...silsemde silmesemde cam temizdir herhal...
o da olur inşallah...taktım kafaya 99.999 görmeden satmammm...![]()
66.666 noktasını teyet geçebilyiosan geç mazallah şeytanın rakamı sakatlık çıkmasın :queen:
metehan abi maşallahın var.. biz daha 9999-9 çektik![]()
44.444 iyi ama Sayac neden 22. Birde sayacı 44 e ayarlasaydın daha güzel olurdu..
arkadaşlar, bende CıBıF'landım çok şükür..
en çok Metehan abi sevinecek bu işe, biliyorum! Bayılır bana!![]()
İlhanım gözüm açılır elim kana bulanır...nihahah...![]()
O jelatinin altında sıfıra emsal bi gösterge paneli var, düşününce bence mantıklı, çıkarma Meto boşver, tahriklere kapılma, 4 mevsim gezen adamsın, çıkartırsan dış etkenlerle jelatin değil panelim yüzeyi baş başa kalacak. Gelecekte satmaya niyetlernirsin, satmadan bi kaç gün önce çıkartırsın. Parlasın. Albenisi olsunBen çıkarttım, çıkartımda ne oldu, hiç bişey olmadı. Hatta bi ara düşündüm acap siyah film mi kaplatayım diye, güneşten solmasın hesabı, bu güneşten solan kırmızı ibreler, bide kırmızı engine stop anahtarları varya, motorun ne kadar güneşte bırakıldığını veya güneş altında kullanıldığını eleveriyor. Solmuş en.stop, solmuş kırmızı gösterge ibreleri. hiç sevmem yaw
Cam gibi yeni motor olsun, ama bu iki kısım somuş oldumu hemen dikkatimi çekiyor, fark ediyorum, sanırım herkez fark eder ve o motor benim gözümde hor kullanılmış, çok kullanılmış, eskiymiş gibi şekil alıyor, yani motorun her yerini beyensem buraları solmuş diye beğenmiyebilirim. Ben öle kolay kolay beğenmem hacuu
Meto bide 80 binde aman motor bitirme ha, bu cbf lerin motoruda 40 binde bir bitiyor kardeşim, diye etrafımızı sararlar valla
Hayırlısı ile 100000 i gör inşallah. Motora eziyet etmeden kullan acık
![]()
öte yandan bu motosikletler de insan için yahu, panelin keyfini biz surmeyelim de bir sonraki sahibine mi bırakalım?
aslında motorlarımıza hiç binmesek, kutusunda saklasak satarken sıfır km diye daha pahalıya satarız.![]()
O jelatinin altında sıfıra emsal bi gösterge paneli var, düşününce bence mantıklı, çıkarma Meto boşver, tahriklere kapılma, 4 mevsim gezen adamsın, çıkartırsan dış etkenlerle jelatin değil panelim yüzeyi baş başa kalacak. Gelecekte satmaya niyetlernirsin, satmadan bi kaç gün önce çıkartırsın. Parlasın. Albenisi olsunBen çıkarttım, çıkartımda ne oldu, hiç bişey olmadı. Hatta bi ara düşündüm acap siyah film mi kaplatayım diye, güneşten solmasın hesabı, bu güneşten solan kırmızı ibreler, bide kırmızı engine stop anahtarları varya, motorun ne kadar güneşte bırakıldığını veya güneş altında kullanıldığını eleveriyor. Solmuş en.stop, solmuş kırmızı gösterge ibreleri. hiç sevmem yaw
Cam gibi yeni motor olsun, ama bu iki kısım solmuş oldumu hemen dikkatimi çekiyor, fark ediyorum, sanırım herkez fark eder ve o motor benim gözümde hor kullanılmış, çok kullanılmış, eskiymiş gibi şekil alıyor, yani motorun her yerini beyensem buraları solmuş diye beğenmiyebilirim. Ben öle kolay kolay beğenmem hacuu
Meto bide 80 binde aman motor bitirme ha, bu cbf lerin motoruda 40 binde bir bitiyor kardeşim, diye etrafımızı sararlar valla
Hayırlısı ile 100000 i gör inşallah. Motora eziyet etmeden kullan acık
![]()
bu jelatin hakkında bu kadar uzun yazacağını tahmin edemezdim kanka...:queen:
nasip kanka görürsek sizde görürsünüz benle...ya haci mevzuyu biliyon krankı neden ele aldığım malum...bende değildi sonucta motor içim rahat...
inşallah dostum yav...koca yaz bitti...ömürden geçti bir yaz daha...ama daha genciz...
Bu arada Özcan35 kardeşimin yeni lastiğini hep fazerlerda gördüm...