Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dene kanka sen başarıcan...

bi km koyalımda ortam şenlensin...:)


SANY1607.jpg
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
ha jiletin ha jelatin aynı şey işte :) bi ara gelde abi bi uçmakdere yapalım olurmu bizimkilerde hayır yok !
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
eyvallah abi , bi de iftar yemeğine gelmeyi düşünüyonmu abi haftasonu ?. kusura bakmayın arkadaşlar topiği de kirlettik.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
lastik olarak ön lastiğin ebatı ile oynama hocam. ön lastik de balon nedeniyle değiştirdim 2 hafta oldu dunlop aldım 90*90*18 kalın ve yanaksız oldu.. virajdaa yatması daha iyi ama yatırmadan direksiyon çevirdiğinde tepkimeleri düştü. ince tanab daha iyi.
2. el aldım motoru biliyorsun benden önceki sahbi arka lastiği değiştirmiş zaten. yine duro takmış ama 100 lük arka lastiğin kalın olması inanılmaz yere basıyor..
bir iki fotoğraf da ekliyeyim...

Tel kırığı lastiğin sağ tarafında. tabandan kırdı teli .
Yeni lastiğim.

bu da arka lastik 100 lük duro.



99999
3 yaşına basacak makinam 10. ayda. Benden önceki sahibi fazla kullanmamış.


elim değmişken birkaç foto daha basayım dedim.

Kaptan kardeş lastiklerin hayırlı olsun.. Güzel duruyor.. :cat::cat::cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684

yağmurlar başladı beyler...motor az keyif verecek artık...tüm hafta yağışlı...sütoğlanlar garaja çekmişlerdir...:p





haydi hayırlısı ya nasip...olacak inşallah...ama mavi alma la:p







bende 2 gün önce arka lastiği değiştirdim...pırellı 65 gayme tuttu...90-90...

eskisi ırc idi 20.000 km kullandım sonra çivi giren yerden az balon yapmış...:p



pırellı 65 kanka...:cat:


önemli uyarı...hava filtresi 7 lira...fltreye hava vurup temiz diye aldanmayın...4.000 de bir değiştirin...bi Çağlayan eşek ossurtan rampasını 2 de çıkamıyordu motörüm..hava filtresinide değişmesin demiştim...şimdi değişti olay filtredeymiş...:p

pirelli 65 :)
dunlop varken 70 e :)
şu hava filtresini netten 5-6 tane almak lazım. bizim buralarda çok sık rastlanmıyor.
bu arada 90*90*18 ön lastik taktım..
yatırmak için süper ama yavaş hızlarda direksiyona daha çok güç vermek gerek ama tepkimesi süper. ön kafa da biraz daha aşağı düşmüş oldu rüzgarda kafa sallaması tamamen kesildi ok gibi gidiyor.
tabi olayda bir doğru orantı da var . özcan düz yolda 110 yaparken ben anca 100 yapıyorum . hem ön ve arka lastiklerde ki sürtünme arttı hem 10 kg ben daha ağırım hemide benim depo genelde dolu olur :)
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
geçtiğimiz ay okulumun tatil olmasını fırsat bilip memleketim burdura gittim oradan antalyaya geçtim güzel bir gezi oldu en kısa zamanda bir gezi yazısı yazıcam ama biraz bekleticem :cat: bu arada burdur-istanbul arasını 8 saatte aldım önceki rekorum 8,5 saatti :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
pirelli 65 :)
dunlop varken 70 e :)
şu hava filtresini netten 5-6 tane almak lazım. bizim buralarda çok sık rastlanmıyor.
bu arada 90*90*18 ön lastik taktım..
yatırmak için süper ama yavaş hızlarda direksiyona daha çok güç vermek gerek ama tepkimesi süper. ön kafa da biraz daha aşağı düşmüş oldu rüzgarda kafa sallaması tamamen kesildi ok gibi gidiyor.
tabi olayda bir doğru orantı da var . özcan düz yolda 110 yaparken ben anca 100 yapıyorum . hem ön ve arka lastiklerde ki sürtünme arttı hem 10 kg ben daha ağırım hemide benim depo genelde dolu olur :)

Det çamura yatma:p Kılla tüyle uğraşma:mrgreen: Bağla benim arkama 20 kg ağırlık o zaman öyle gidelim:queen:

Boşwer sen hızı 100 le git güvenli git:cat: İyi olmuş ön lastik güle güle kullan:rendeer: İnşallah hiç asfattan ayrılmaz:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bekleriz bekleriz:)


gelicem...:rendeer:

pirelli 65 :)
dunlop varken 70 e :)
şu hava filtresini netten 5-6 tane almak lazım. bizim buralarda çok sık rastlanmıyor.
bu arada 90*90*18 ön lastik taktım..
yatırmak için süper ama yavaş hızlarda direksiyona daha çok güç vermek gerek ama tepkimesi süper. ön kafa da biraz daha aşağı düşmüş oldu rüzgarda kafa sallaması tamamen kesildi ok gibi gidiyor.
tabi olayda bir doğru orantı da var . özcan düz yolda 110 yaparken ben anca 100 yapıyorum . hem ön ve arka lastiklerde ki sürtünme arttı hem 10 kg ben daha ağırım hemide benim depo genelde dolu olur :)


la ikiside aynı yav...:pha pırellı ha dunlop...:cat:

selamlar özcan özlettin...:rendeer:

geçtiğimiz ay okulumun tatil olmasını fırsat bilip memleketim burdura gittim oradan antalyaya geçtim güzel bir gezi oldu en kısa zamanda bir gezi yazısı yazıcam ama biraz bekleticem :cat: bu arada burdur-istanbul arasını 8 saatte aldım önceki rekorum 8,5 saatti :queen:


bekliyoruz ...

İSTANBUL
ile
BURDUR
arasındaki mesafe
602 Km ...normal yav...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst