yürü be abi kim tutar seni ama artık şu jiletini de çıkartsan daha iyi olmaz mı![]()
ha jiletin ha jelatin aynı şey iştebi ara gelde abi bi uçmakdere yapalım olurmu bizimkilerde hayır yok !
ayıpsın abi ama gelmeden 1 gün önce konuşalım ki iş durumu engel yapmasın :cat:
lastik olarak ön lastiğin ebatı ile oynama hocam. ön lastik de balon nedeniyle değiştirdim 2 hafta oldu dunlop aldım 90*90*18 kalın ve yanaksız oldu.. virajdaa yatması daha iyi ama yatırmadan direksiyon çevirdiğinde tepkimeleri düştü. ince tanab daha iyi.
2. el aldım motoru biliyorsun benden önceki sahbi arka lastiği değiştirmiş zaten. yine duro takmış ama 100 lük arka lastiğin kalın olması inanılmaz yere basıyor..
bir iki fotoğraf da ekliyeyim...
Tel kırığı lastiğin sağ tarafında. tabandan kırdı teli .
Yeni lastiğim.
bu da arka lastik 100 lük duro.
99999
3 yaşına basacak makinam 10. ayda. Benden önceki sahibi fazla kullanmamış.
elim değmişken birkaç foto daha basayım dedim.
eyvallah abi , bi de iftar yemeğine gelmeyi düşünüyonmu abi haftasonu ?. kusura bakmayın arkadaşlar topiği de kirlettik.
özcan 35 vardı nerelerde yaa....:silent:
yağmurlar başladı beyler...motor az keyif verecek artık...tüm hafta yağışlı...sütoğlanlar garaja çekmişlerdir...
haydi hayırlısı ya nasip...olacak inşallah...ama mavi alma la
bende 2 gün önce arka lastiği değiştirdim...pırellı 65 gayme tuttu...90-90...
eskisi ırc idi 20.000 km kullandım sonra çivi giren yerden az balon yapmış...
pırellı 65 kanka...:cat:
önemli uyarı...hava filtresi 7 lira...fltreye hava vurup temiz diye aldanmayın...4.000 de bir değiştirin...bi Çağlayan eşek ossurtan rampasını 2 de çıkamıyordu motörüm..hava filtresinide değişmesin demiştim...şimdi değişti olay filtredeymiş...![]()
pirelli 65
dunlop varken 70 e
şu hava filtresini netten 5-6 tane almak lazım. bizim buralarda çok sık rastlanmıyor.
bu arada 90*90*18 ön lastik taktım..
yatırmak için süper ama yavaş hızlarda direksiyona daha çok güç vermek gerek ama tepkimesi süper. ön kafa da biraz daha aşağı düşmüş oldu rüzgarda kafa sallaması tamamen kesildi ok gibi gidiyor.
tabi olayda bir doğru orantı da var . özcan düz yolda 110 yaparken ben anca 100 yapıyorum . hem ön ve arka lastiklerde ki sürtünme arttı hem 10 kg ben daha ağırım hemide benim depo genelde dolu olur![]()
bekleriz bekleriz![]()
pirelli 65
dunlop varken 70 e
şu hava filtresini netten 5-6 tane almak lazım. bizim buralarda çok sık rastlanmıyor.
bu arada 90*90*18 ön lastik taktım..
yatırmak için süper ama yavaş hızlarda direksiyona daha çok güç vermek gerek ama tepkimesi süper. ön kafa da biraz daha aşağı düşmüş oldu rüzgarda kafa sallaması tamamen kesildi ok gibi gidiyor.
tabi olayda bir doğru orantı da var . özcan düz yolda 110 yaparken ben anca 100 yapıyorum . hem ön ve arka lastiklerde ki sürtünme arttı hem 10 kg ben daha ağırım hemide benim depo genelde dolu olur![]()
geçtiğimiz ay okulumun tatil olmasını fırsat bilip memleketim burdura gittim oradan antalyaya geçtim güzel bir gezi oldu en kısa zamanda bir gezi yazısı yazıcam ama biraz bekleticem :cat: bu arada burdur-istanbul arasını 8 saatte aldım önceki rekorum 8,5 saatti :queen: