Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bu arada cbf150 topiği motosiklet modelleri kısmından alınıp , Moto kafe-Moto sohbet kısmına transfer olmuş.Niye ki ne?

Bende geçen gün modeller kısmında bakınmıştım bir iki sayfa,
bulamayınca "çok gerilemiş topic" :) diye içimden geçirip profilimden eski mesajlarım yolu ile bulmuştum var bir gariplik demekki.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
mrb bugun 30-40 km kadar gezdim sonra motorumu park ettim 15 dk sonra tekrardan 2-3 km kadar bir yere gittim 15-20 dk daha sonra motora bindik 30-40 metre gitmeden arka teker sağ sol çekti hemen sağa çekip dükkana bıraktım moturu

ufak bir işmidir ne kadar sürede yapılır birde ne kadara patlar bana yarın pazar scooterla önce bi bakıcam açık yer varmı varsa sonra cbf yi götürücem
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
@no_name

Geçmiş olsun. Resimden lastik patlamış gibi görünüyor. Lastiği yavaş yavaş çevirerek gözünle iyice kontrol et. Çivi vida vs. gibi birşey girmiş olabilir. Oto lastikçilerin hepsinde olan fitil çekme yöntemiyle hemen kapanıyor orası. 3-4 TL bir fiyatı var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fitil işe yaramıyo.Bende lastiği patlattığımda lastikçi fitil çekmişti.Ancak sürekli iniyodu.Ben de arada bir gidip hava basıyodum.En iyisi içten yama yaptırmak.O zaman hiç hava kaçırmaz.Gerçi bugün cbf150 kullanma kılavuzuna baktım.Patlak lastiği tamir ettirmeyin diyo.Yenisiyle değiştirmek lazımmış.Yoksa ciddi tehlikelere sebep olabilir diyo.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
lastiğe baktım hiç bişi göremedim yarrık batmıs bişey birisi kasislerden hızlı geçiyorsan ondan olmus olabilir dedim 60-70 le kasislerden geçtiğim oldu bugun plastik gibi sarılardan yarın gidip bi hava basıcam inerse p.tesi sanayi yolunu tutucaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastiğe baktım hiç bişi göremedim yarrık batmıs bişey birisi kasislerden hızlı geçiyorsan ondan olmus olabilir dedim 60-70 le kasislerden geçtiğim oldu bugun plastik gibi sarılardan yarın gidip bi hava basıcam inerse p.tesi sanayi yolunu tutucaz

Lastik hemen inmez.Hava kaçırdığına emin olana kadar bi süre gez bence.Ben patlak lastikle hergün hava basarak 1 hafta gezmiştim.Ama uzun tehlikeli yola çıkma sakın.Baktın ki sürekli hava kaçırıyo bence en iyisi lastiği değiştir.Yama yapmak hiç doğru değil.Canımızı taşıyo sonuçta bu motor.Allah korusun aniden bi kazaya sebep olabilir.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
çokta sakat oldu p.tesi kırklareline gidicektim korkuyorum yolda sakata gelmeyeyim die yarın açık motorcu varsa onada göstericem yeni bir lastik ne kadardır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çokta sakat oldu p.tesi kırklareline gidicektim korkuyorum yolda sakata gelmeyeyim die yarın açık motorcu varsa onada göstericem yeni bir lastik ne kadardır

Aman sakın patlak lastikle yola çıkma.Bi arkadaş ön arka 160 civarı bi fiyata değiştirmişti yanlış hatırlamıyosam.Sen sadece arkayı değiştirsen yeter.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bugun içten yama yaptırdım biraz bana pahalıya patladı ilk baş benzinliğe gidip hava bastım sonra sanayiye daldım biraz gezindim baktım açık bitane lastikçi var fitil istersen yapayım dedi 5 lira dedi bende hava kaçırır sağlam bişi olsun dedim sök tekeri yama yapayım dedi sonra ben nasıl sökeyim filan dedim daha ben sökerim dedi ama ek ücret alırım dedi sonra soktu yama yaptı şuanlık bir sorun yok ücrette 20 lira aldı 1 gün daha sabredemedik pahlıya patladı bu iş bana yenisi almak daha mantıklı ama param yoktu aklıma gelmedi değil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugun içten yama yaptırdım biraz bana pahalıya patladı ilk baş benzinliğe gidip hava bastım sonra sanayiye daldım biraz gezindim baktım açık bitane lastikçi var fitil istersen yapayım dedi 5 lira dedi bende hava kaçırır sağlam bişi olsun dedim sök tekeri yama yapayım dedi sonra ben nasıl sökeyim filan dedim daha ben sökerim dedi ama ek ücret alırım dedi sonra soktu yama yaptı şuanlık bir sorun yok ücrette 20 lira aldı 1 gün daha sabredemedik pahlıya patladı bu iş bana yenisi almak daha mantıklı ama param yoktu aklıma gelmedi değil

Benim ikinci cbf150'mi alalı 4 gün falan oldu.Bugün baktım lastik inmiş.Lastiği inceleyince baktım vida çivi ne ararsan var.Bende servise gittim.Ancak pazar olduğu için yarını beklemem lazım.Uygun bişeyler takarız dedi usta.20 TL tamir için çok para.Keşke yeni taksaydın.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Benim ikinci cbf150'mi alalı 4 gün falan oldu.Bugün baktım lastik inmiş.Lastiği inceleyince baktım vida çivi ne ararsan var.Bende servise gittim.Ancak pazar olduğu için yarını beklemem lazım.Uygun bişeyler takarız dedi usta.20 TL tamir için çok para.Keşke yeni taksaydın.


yeni motorun hayırlı olsun
morelim bozuktu zaten tekerlek patladı die bende p.tesiyi bekleyemedim ilk baş tekerleğe hava bastım baktım teker patlak saptım sanayiye baktım her ay kapalı bi tane biyer gördüm daldım hemen param olsa yaptırmazdım yenisini alırdım 20 lirada gerçekten çok geldi zaten yol tutusu kötü tekerin
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Arkadaşlar geçen haftalarda CBF 150 ile kocaali/Sakarya'ya (yaklaşık 230 km) gidip geldim fakat düz yolda max. 105-110 km hızı geçemedim.Ancak eğimli yolda 120 civarı oldu.Şehirler arası gezi yapan arkdaşlara bakıyorum 120 sabit hızla gidenler var.Size sormak istediği benim motorda bir sorun olabilirmi yoksa motor açıldıkça ve km. yaptıkça hız artarmı.Bu arada motor şuan 1450 km'de.Cevaplarınızı bekliyorum. :cat:

Teşekkürler,
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Evet gaz kolu sondaydı.Hatta emin olmak için çoğu zaman gazı hafif bırakıp tekrar sona getirdim ama 120'yi göremedik düz yolda. :pale:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Km si 5000 den az olan arkadaşlar üzülmesin çünkü cbf150 motoru ancak 5000-10000 li km lerde açılıyo ve rüzgarsız düz yolda 115-120 km gibi hızlara ulaşabilirsiniz.ama uzun yolda 90-100 km/sa hız idealdir.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
selamlar. araya girmek gibi olacak lakin bir sorum olacak. forumu inceledim lakin bulamadım. daha doğrusu 400 sayfanın 180 190 sayfasına ancak bakabildim ve yoruldum. biniciden 20 000 km de bir cbf almayı düşünüyorum. süresi gelmiş bir bakımı varmıdır. 2008 model 3000 tl fiyat var. çanta yok ön koruma demiri var. kazası yok. bu motorun nesine dikkat edeyim. mesela aracı alıp e-6 da bir hız denemesi yapıp belli bri sürate ulaşıp ulaşmadığına fren mesafesine yol tutuşuna lastiklerine gibi en bariz neye bakılmalı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
amma da yazdım...... kusura bakmayın, tekeriniz düz bassın !
selamlar




keyifle okudum...bende uzun zamandır şoferim...:) güzel modellere bindim...isim verirsem sana ayıp olur:p

http://www.motosiklet.net/forum/etk...376-cbf-150-lerle-1800-km-ege-guney-turu.html

Geçen Cumartesi döndüğümüz gezimiz, anca şimdi zaman ayırabildim. Oda yarım kaldı zaten. Ama devam edicem, yarın muhtemelen bitiririm.


etoşşş huuuu özlüyorum olm seni...gelsene buraya gezek...:)

yeni motorun hayırlı olsun
morelim bozuktu zaten tekerlek patladı die bende p.tesiyi bekleyemedim ilk baş tekerleğe hava bastım baktım teker patlak saptım sanayiye baktım her ay kapalı bi tane biyer gördüm daldım hemen param olsa yaptırmazdım yenisini alırdım 20 lirada gerçekten çok geldi zaten yol tutusu kötü tekerin


sıfır ırc taktırsan 50 gaymeydi...:p

Arkadaşlar geçen haftalarda CBF 150 ile kocaali/Sakarya'ya (yaklaşık 230 km) gidip geldim fakat düz yolda max. 105-110 km hızı geçemedim.Ancak eğimli yolda 120 civarı oldu.Şehirler arası gezi yapan arkdaşlara bakıyorum 120 sabit hızla gidenler var.Size sormak istediği benim motorda bir sorun olabilirmi yoksa motor açıldıkça ve km. yaptıkça hız artarmı.Bu arada motor şuan 1450 km'de.Cevaplarınızı bekliyorum. :cat:

Teşekkürler,


standartı o zaten...:cat:daha fazlasını eğimde görürsün...:cat:



selamlar. araya girmek gibi olacak lakin bir sorum olacak. forumu inceledim lakin bulamadım. daha doğrusu 400 sayfanın 180 190 sayfasına ancak bakabildim ve yoruldum. biniciden 20 000 km de bir cbf almayı düşünüyorum. süresi gelmiş bir bakımı varmıdır. 2008 model 3000 tl fiyat var. çanta yok ön koruma demiri var. kazası yok. bu motorun nesine dikkat edeyim. mesela aracı alıp e-6 da bir hız denemesi yapıp belli bri sürate ulaşıp ulaşmadığına fren mesafesine yol tutuşuna lastiklerine gibi en bariz neye bakılmalı.



08 model 3.000 lira 20.000de makina mantık işi değil...daha geçen hafta arkadaşım 6000 kmde çantalı 08 ağustos çıkışlı çızıksız makina aldı...3000 e...çantayı aksesuarı düş 2800...bedava...:cat:

bir daha düşün...:cat:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
08 model 3.000 lira 20.000de makina mantık işi değil...daha geçen hafta arkadaşım 6000 kmde çantalı 08 ağustos çıkışlı çızıksız makina aldı...3000 e...çantayı aksesuarı düş 2800...bedava...:cat:

bir daha düşün...:cat:[/QUOTE]

eyvallah. benzer makinalar da var ama söylenen km si ile oynuyorlar en az 15 000 olan makinadır o falan diyorlar. aracımı koyduğum otoparkta 8 9 tane cbf var. ikisi satıyor. satanlardan birisi böyle bir uyarı yaptı. dikkatli ol km si düşük diye yanılma dediler de o sebeple.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst