Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav saat daha 11...ben rodajdayım zaten...istediğin saatte izmitte olurum uyarmı...tamama sen şimdi uyu mesaiden çıktın...uyu...ben tam kaçta İzmit outletin önünde olayım sen uyku düzenini ayarla...biraz takılalım oralarda...akşamda gerekirse ben Karamürselede uğrararım...30 km bişey değil ya...tın tın akarız ben seni eve atarım ordan dönerim...ok...ama Karamürsel sepetinide göster bana...:p

sen saati söyle kaçta İzmitte olayım...deli mavinin evini biliyomusun...ne yiycez orda usta...ne öneriyon sadede gelelim yani...:p


aslında feribotla altınovadan gelsem direkt Karamürsele daha mantıklı değilmi hiç dolaşmamış olurum...zamanında hep transit geçtiğimiz...yer Yalova Karamürsel arası kaç km...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Tamam acele hızlı olmana gerek yok. Akşam üzeri 17:00 da outleti te olabilirmisin ? ben bi 5 saat uyuyayım. Deli Mavi nin evini bilmiyorum ya. Kendisine ulaşıp öğrenebilirsen uğrarız. Ne yap biliyomusun. Otobandan geliceksin dimi =? Bana Körfez,
Derince civarlarında (gelmene 15-20 dk kala) bi çağrı atarsın ok. ben 17:00 da Outlet te olurum. Yiyecek şey buluruz yaw merak etme :) Outletin içinde gir gelince. Dışlarda köşe başlarında falan bi sürü güvenlikçi var. Güvenlikçiye motosiklet parkını sor. Ben zaten orada olurum ve motoru park etmiş olurum 17:00 itibari ile. Motorun yanına motorunu çek bana bi çağrı at. Hemen damlarım. Uygun mu =?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tamam acele hızlı olmana gerek yok. Akşam üzeri 17:00 da outleti te olabilirmisin ? ben bi 5 saat uyuyayım. Deli Mavi nin evini bilmiyorum ya. Kendisine ulaşıp öğrenebilirsen uğrarız. Ne yap biliyomusun. Otobandan geliceksin dimi =? Bana Körfez,
Derince civarlarında (gelmene 15-20 dk kala) bi çağrı atarsın ok. ben 17:00 da Outlet te olurum. Yiyecek şey buluruz yaw merak etme :) Outletin içinde gir gelince. Güvenlikçiye motosiklet parkını sor. Ben zaten orada olurum ve motoru park etmiş olurum 17:00 itibari ile. Motorun yanına motorunu çek bana bi çağrı at. Hemen damlarım. Uygun mu =?

tamam 17 uyar...20 ile gitsem bile akşama ordayım...sen 4 e kadar uyucan o zaman...

usta tel numaranı atsana bi bana ...537 335 22 33
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Aynen 4 e kadar uyurum 4:15 tede yola çıksam zaten yine 5 e kadar Outlet te olurum. 544 498 8516. Görüşürüz. Şimdi uyku moduna geçiyorum. Anlaştık mı =?

Ben uyudum görüşürüz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam kardeş sen yat...o zaman bak şöyle yapayım...saat 6 de Karamürselde olayım...oldu mu...oradan İzmite beraber geçelim...nedeni hme sen uyu hem ben boşa dolanmayayım feribottan Altınovadan sen daha yakınsın ok...kur saati 6 ya...6 da Karamürselde...ben ordan İstanbula sende eve dönersin istediğin saatte maksat beraber km yapmak...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar dün Karamürsel' de Metehan misafirimde, gerçi zamanımız kısıtlı olduğundan pek fazla kendisine Karamürsel' i gezdirecek vaktimiz olmadı ama, kendisini tanımaktan büyük keyif aldım. Sohbetine doyamadan ayrılmamız gerekti. Kendisi, hayatın acı tatlı bir çok deneyiminden geçmiş, gayet aydın ve açık görüşlü bi arkadaşımız. Karamürsel gezintisinden sonra, kısa bir süre önce Adapazarı-İzmit yolunda eşi ile birlikte kaza geçiren Murat isimli (Deli Mavi Nickli) arkadaşımızın Gölcük' te ki evine giderek kendisini ziyaret ettik. Bu konu hakkındaki yorumlarımızıda kendileri kaza yaptıktan sonra açılan forum başlığı altında paylaştık. Burada sadece kısa ve öz olarak şunu söylüyorum. Allah can düşmanımın başına dahi vermesin !

Şimdi size benim foto makinesinde bulunan bi kaç kare Metehan manzarası :) Meto dada bi kaç foto var. Beraber de bi fotomuz var ama Meto' nun makinede. Oda herhalde arkamdan ekleyecektir.


[img=http://img146.imageshack.us/img146/5569/img0411b.jpg]


[img=http://img146.imageshack.us/img146/952/img0412ekl.jpg]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:23 AM ----------

Allah Allah, Metoyu neden uzaklaştırdılar acaba. Hayırlısı bakalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Hadi abi bizde çıkalım şöyle bir yola 2 Cbf sadece yol olsun gaza geldim şelepsizim:p

Yağ konusunada gelince arkadaşlar 2 gün önce değiştirdim yağımı ve içinden 790-800 ml yağ çıktı fakat bundan önceki değişimi serviste yaptırmıştım bakımda ve servis 1 lt koymuyor ama bu bakımda ne kadar koyduğunu görmedim, daha önceki bakımda yanında durmuştum ustanın ve yağ koyduğu hortumun ucunda dijital gösterge var bilenler vardır ona bakmıştım ve 850 gr yağ koymuştu:cat: Bu bakımda da 850 gr mı koydu yoksa 900 gr mı koydu tam bilmediğim için net ne yaktığını söyleyemiyorum ama işte ya 50-60gr yaktı yada 100-110 gr:silent:

Haa bu arada yağ değişimi aralığı 2.300 km yani 2.300 km de yaktığı değerler bunlar:cat: Motorumda 14.000 i devirdi. Bende yakalayabilirsem eğer Metahan abi gibi 14.444.4 oldumu foto çekcem:p



tabi bekar adamsın gidelim gelelim uçalım :):cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bugün bir cbf 150 yi 5 km takip ettim artçıyla birlikte 110-115 yapıyordu. iyi geldi hızı bana . daha yavaş diye düşünüyordum ama 150cc artık yapsın dedim içimden. tam hızı tahminim 113 tü
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
mete han abi kimin damarına bastın gene ............, bu arada cbf lerin duro lastiklerini kötüleyip duruyoruz ama bana uzun yolda gayet performanslı geldi sanırım lastik ısındıktan sonra daya iyi verim oluyo.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
mete han abi kimin damarına bastın gene ............, bu arada cbf lerin duro lastiklerini kötüleyip duruyoruz ama bana uzun yolda gayet performanslı geldi sanırım lastik ısındıktan sonra daya iyi verim oluyo.

Bu konuda bende seninle hemfikirim:cat: Duro şöyle doru böyle deniyorda bende hiç şikayetçi değilim bu lastiklerden heleki 30-40 km yol yaptıktan sonra resmen lastik yere tutunuyor:wiinkk:

Haa ben başka lastik kullanmadım daha belkide o yüzden iyi geliyor ama diğer lastiklerde yere sakız gibi yapışmıyacak ya:silent:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ıslak zeminde bence beş para etmiyecek bir lastik resmen firene basma daha iyi o biçim kayıyor.e ne kadar para o kadar kalite hesabı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel bir buluşma olmuş.. metehan abi geri dönecektir..

mete uzaklaştı ha yinemi:silent:allah allah gel git adamı oldu be...

tusunami gibi adam gel git yaşıyor:)

1 günlüğüne ya, yarın yine burda hayırlısıyla :)

lem bi rahat dur neyaptın gene meto of ya ne adamsın...

metehandro geldiysen iki kelime yaz.:)

mete han abi kimin damarına bastın gene ............, bu arada cbf lerin duro lastiklerini kötüleyip duruyoruz ama bana uzun yolda gayet performanslı geldi sanırım lastik ısındıktan sonra daya iyi verim oluyo.

Arkadaşlar dün Karamürsel' de Metehan misafirimde, gerçi zamanımız kısıtlı olduğundan pek fazla kendisine Karamürsel' i gezdirecek vaktimiz olmadı ama, kendisini tanımaktan büyük keyif aldım. Sohbetine doyamadan ayrılmamız gerekti. Kendisi, hayatın acı tatlı bir çok deneyiminden geçmiş, gayet aydın ve açık görüşlü bi arkadaşımız. Karamürsel gezintisinden sonra, kısa bir süre önce Adapazarı-İzmit yolunda eşi ile birlikte kaza geçiren Murat isimli (Deli Mavi Nickli) arkadaşımızın Gölcük' te ki evine giderek kendisini ziyaret ettik. Bu konu hakkındaki yorumlarımızıda kendileri kaza yaptıktan sonra açılan forum başlığı altında paylaştık. Burada sadece kısa ve öz olarak şunu söylüyorum. Allah can düşmanımın başına dahi vermesin !

Şimdi size benim foto makinesinde bulunan bi kaç kare Metehan manzarası :) Meto dada bi kaç foto var. Beraber de bi fotomuz var ama Meto' nun makinede. Oda herhalde arkamdan ekleyecektir.



[/COLOR]Allah Allah, Metoyu neden uzaklaştırdılar acaba. Hayırlısı bakalım.



işte geldim burdayım...ben banlanmada ustayım...:queen:

evet arkadaşlar Çarşamba güzel başladı...keyifli bir körfez yoluyla Ethem kardeşimin yanına gittim...yedik içtik dondurmamızı yedik sahilde Karamürselden Gölcüğe aktık...

SANY1141.jpg


SANY1142.jpg


SANY1144.jpg


SANY1146.jpg


SANY1147.jpg


SANY1148.jpg


Dondurmaya çok sevindi...:p
SANY1149.jpg



SANY1151.jpg


SANY1153.jpg



ya arkadaş 10.000 de imiş makina...bu nasıl 10.000...yok böyle temizlik yav...

SANY1154.jpg


SANY1155.jpg



SANY1156.jpg









fakat deli mavi Muratı iyi durumda göremedik çok üzüldük...sizede tavsiye aman dizliğinizi kesinlike takın...dizliksiz olduğu için diz kapağı parçalanmış 1 aydır alçıda ayağı dizi ne olacak bilinmiyor...



Muratın selamını getirdim durumlar pek iç açıcı değil...sol dizi çarpma anında betonla temas edip parçalandığı için halen dümdüz alçıda ve doktoru yapay bir diz kapağı konusunda çözüm sunamadığından bahsetti...yengede Ankarada imiş hafıza ile ilgili sorunlar nedeniyle...arkadaşlar lütfen dizlik takın ...çok etkileniyor insan...yani moral vermeye gittik ama bizde fena olduk desem yeridir...zayıflamış falan çocuk...ağır ameliyatlar sol el parmaklar kırık...kalça kemiğinde kırık...

sany1157.jpg
[/URL]

sany1158.jpg
[/URL]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Metocum Hoşgeldin aramıza tekrarç Ya hiç o kadar kötü çıkabileceğimi ummamıştım. Ne pozlar yakalamışsın hı :) Maskarası olurum artık buraların :) Bu arada acık yaşlanmışızmı ne :) Oramız buramız kırışmış :) Dondurmada transa geçirmiş herhalde, bi şekil yapmışım. Metocum. Bi daha yaramazlık yapma da muhabettimiz sohbetimiz kesilmesin :)

Demek ki belli bi yaştan sonra objektiflere pek yaklaşmamak lazım :) Takıntım olur şimdi bu benim. Eyvah eyvah :) Benim alet kız gibi çıkmış, bizim ise içimiz geçmiş ya :)

Şimdilik durum pek iç açıcı görünmüyor ama ben yinede Murat arkadaşımızın durumunu umutsuz görmüyorum. Sadece tedavi süreci biraz uzun sürebilir. Bana kalırsa tam anlamı ile iyilşecek. Kendisinin evi bana 18 km mesafede, İst. veya cevresinden yolu düşen, yolunu düşüren, ziyaret etmek isteyen bana ulaşsın, vardiyeli çalışıyorum ve o an işte değilsem mutlaka yardımcı olurum: 0 544 498 8516.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

  • Çok Beğenilen Mesajlar

    Üst