feritsolak@
Nice güzel gezilere:rendeer: Paylaşım içinde teşekkürler:wiinkk: Birdahaki gezini güzelce planlayıp çok zevkli bir tur yaparsın:cat:
Tam olarak kaç km yaptın toplamda 800 civarı var sanırım gidiş 420 dediğine göreTebrikler
özür dilerim yav onu yazmayı unutmuşum gidiş dönüş toplam 872 km :cat:
benim cbf yag degişeli 1000 km oldu daha yag tertemiz ama 3 çarp ı işaretti varya yag çubugunda 2inciye düştü valla ne yalan söyleyim işte söylemeyim yag eksiltiyor yagı yiyor haklısın metefandro kardeşim haklısın bizim motosiklerin sadece görüntüsü var aksini iddaa edecek olan varsa kavga edecem haberiniz ola o kadar...
ha yagıda söyleyim 10-50 tam sentedik buhar oldu sentedik gresmi koysam ne yapsam![]()
nice yeni gezilere kazasız belasız:cat:
daha durun iyi günleriniz İlhan ve davutak kardeşler...balayı dönemi diyelim...siz keyfinize bakın...canım cicim ayları bitsin görücem ben sizi...![]()
daha önce ön bilyaları dağıtan varmı ben şu an dağıttımdar: yaptırmaya gidecem bu gün yarın ama servis ne ister bilmiyorum hani sizin söyleyeceğiniz rakama yakın bi şeyse servise götürürüm herhalde lütfen yardım ::sos::
benim cbf yag degişeli 1000 km oldu daha yag tertemiz ama 3 çarp ı işaretti varya yag çubugunda 2inciye düştü valla ne yalan söyleyim işte söylemeyim yag eksiltiyor yagı yiyor haklısın metefandro kardeşim haklısın bizim motosiklerin sadece görüntüsü var aksini iddaa edecek olan varsa kavga edecem haberiniz ola o kadar...
ha yagıda söyleyim 10-50 tam sentedik buhar oldu sentedik gresmi koysam ne yapsam![]()
Hadi abi bizde çıkalım şöyle bir yola 2 Cbf sadece yol olsun gaza geldim şelepsizim
Yağ konusunada gelince arkadaşlar 2 gün önce değiştirdim yağımı ve içinden 790-800 ml yağ çıktı fakat bundan önceki değişimi serviste yaptırmıştım bakımda ve servis 1 lt koymuyor ama bu bakımda ne kadar koyduğunu görmedim, daha önceki bakımda yanında durmuştum ustanın ve yağ koyduğu hortumun ucunda dijital gösterge var bilenler vardır ona bakmıştım ve 850 gr yağ koymuştu:cat: Bu bakımda da 850 gr mı koydu yoksa 900 gr mı koydu tam bilmediğim için net ne yaktığını söyleyemiyorum ama işte ya 50-60gr yaktı yada 100-110 gr:silent:
Tercih meselesi ama beni açmadı
Haa bu arada yağ değişimi aralığı 2.300 km yani 2.300 km de yaktığı değerler bunlar:cat: Motorumda 14.000 i devirdi. Bende yakalayabilirsem eğer Metahan abi gibi 14.444.4 oldumu foto çekcem![]()
abi senin motoru niye zorladığını şimdi anlıyorum istanbul yollarında basmak gerekiyo haklısın dönüşte 90 ı gecmeyen ben bile 110km ile gelmek zorunda kaldım o nasıl trafiktir öyle, allah kolaylık versin sana abi.
. 80-90 takılıyorum. Belki motor fazla ısınmıyor bu hızlarda ve motor bloğu yeterli kadar soğuyabiliyor seyahat esnasında. yağ buharlaşması ya yaşanmıyor, yada oldukça az yaşanıyor..
4 lü işini konuştum...40 lira fiyat dediler...tek anahtar...nereye bağlanacağını sen veya usta karar verir önemsiz detay onlar sonucta kullanıcı olarak sen karar vericen...beni ara kardeş gemeden öncesi...ona göre servisi arayıp sana 10 numara bakım yaptırayım...karbüratör temizliğine kadar 10 numara olcak herşey...
Benim Servis 4000 de bir bakıma gittiğim zaman 1200 gr yağı çakıyor motora, sende böyle yap diyor değiştirirsen. Yağ seviyesinin mks. çizgisini 2-3 mm kadar geçiyor seviye, (Yağ çubuğunun max. seviyesinin biraz üzerinde küçük yuvarlak işaretler var önde ve arkada, bu hizaya kadar dolduruyorum) ama yağ eksitme yapsa bile 1000 km yağ kontrolü yapmana gerek yok, için rahat olsun diyor. Ben de hep böyle yaptım. 850-900 gr yağ bence az. Saten standardı 1 lt. Ben bunu servis önerisiyle 200 gr daha aşıyorum. Hiç bir problemle karşılaşmadım. Tavsiye ederim. Bu Honda yet. servisinin tavsiyesi.
tabi kullanırsan böyle kız gibi motoru ümmet abinin mondı gibi 1 milyon km gidersin...biz heyecanı doruklarda zirvede yaşarken sen ön sevişme ile idare et bakalım nereye kadar ...:queen:
Zaten kullanma kılavuzumuzdada 1.2 litre yağ kapasitesi yazıyor. Dikkatlice bi daha okuyun arkadaşlar. Bende tüm değişimlerde senin gibi 1.2 litre koyuyorum. üst çizgiyi azıcık geçiyor. Henüz eksilme yaşamadım.
Valla ne yalan söyliyim. Ben sakin kullanımdan daha büyük haz alıyorum. Önden sevişme yanimSenide görcez şimdi, bakalım nası sevişcen bundan sonra
![]()
Geçenlerde bi gezimiz oldu. Benden ortalama 10-15 km/h hızlı giden ve ilerde arada bir hızını düşürerek benden kopmamak için beni bekleyen arkadaşıma sordum. (Küçük meleni gördün mü ? Ya küçük meleni, Sakarya nehri ne güzeldi değil mi ?) dediğimde geçtiğimiz istikametteki hiç bir güzelliği, sağ sol herhangi bi ilgiçliği, farklılığı fark etmeden körü körüne yol yaptığını fark ettim. Yani hız yüksek. Devamlı önüne bakıyor. Motora yatmış acaba daha gidermi diye debeleniyor. Devamlı gözü aynalarda, kendi çizgisine bakıyor devamlı, kesinlikle bi çukura girmemeliyim. Her şeyi görmem lazım. Yoksa hiç iyi olmaz. Ben ne yapıyorum. Etrafıma, çevreme bakıyorum. Bakabiliyorum. Yavaşım, hızım düşük, yanından geçtiğim her şeyi şöyle kısa bi müddet te olsa görme şansım oluyor. Sakin sakin küçük boyun hareketleriyle sağımı solumu izleyebiliyorum.
Cbf 150 abi zati, kodu üstündeyardır yardır gitmeye niyetim olsaydı 500 lük falan çekerdim. Benim işimi görüyor Allaha şükür, şöyle 3-5 sene sonra yağ yakmayan motoru ile geliştirilmiş bi kaç özelliği ile tekrar piyada olursa, benimkini veririm 1000 tl ye yine sıfırını alırım. Cc yükseltmeyi dahi düşünmüyorum. İnsanın başına ne gelirse yüksek hızdan geliyor. Lakin bilindiği gibi kaza yapıp hayatını kaybeden arkadaşlarımızın büyük kısmı race kullanıcıları, çünki ortalama hızları yüksek ve güvenlik seviyeri düşük. Bence deymez. Çok yaşayalım ve çok daha uzun süre motor kullanabilelim. Hep beraber elbette.
Metocum bu arada benim istediğim 4 lü işi ile ilgilenmişsin anladığım kadarıyla, çok saol. Vefa borcum olsun.
.