Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
cbf iyi güzelde şu elektriği düzgün bi şey yapsalar dı keşke arkadaşlardan duydum sistemi ybr ye benzetenler falan varmış rolantide far yanmaz 2 hafta çalıştırmasan akü boşalır arkadaşlar buna bi çözüm bulabilirmiyiz lutfen yardım :bestmt:

Daha uzun süre çalıştırmayan arkadaşlar var. 2 haftada akü boşalmaz.
Oto elektrikçilerde ufak bi anahtar taktırabilirsin farları açıp kapatmak için.
Çok bişey tutmaz. Bu arada Ankara'nın neresindesin ? Ankara'lı CBF150'ciler sitede az :)
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
Daha uzun süre çalıştırmayan arkadaşlar var. 2 haftada akü boşalmaz.
Oto elektrikçilerde ufak bi anahtar taktırabilirsin farları açıp kapatmak için.
Çok bişey tutmaz. Bu arada Ankara'nın neresindesin ? Ankara'lı CBF150'ciler sitede az :)

mamak :cherry: sitede azda yönlendiriyom arkadaşları artar sayımız ilerleyen günlerde :cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Arkadaşlar dün depoyu doldurdum 30 tl aldı 252 km yol yapmıştım.Yani km de 0,12 tl yakmış:silent: Bana fazla geldi ama motor daha 400 km de.Sizce normalmi arkadaşlar bu kadar yakması.Sizin cbf'ler ne kadar yakıyor?

Ayrıca daha önce bahsettiğim ön disk'teki ses ve titreşim sorunu devam ediyor.Ön freni biraz fazla sıktığımda bir tıkırtı sesi ve biraz sarsıntı hissediliyor.Sizce neden olabilir?

Cevapları bekliyorum :wiinkk:

daha 400 km de demişsin işte cevabı bu
20lira aldım doldu depo 200 km yaptım eski haline daha gelmedi bile ki uzun yol tapa gaz ve 90 kg ben ve 55 kg artçı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar dün depoyu doldurdum 30 tl aldı 252 km yol yapmıştım.Yani km de 0,12 tl yakmış:silent: Bana fazla geldi ama motor daha 400 km de.Sizce normalmi arkadaşlar bu kadar yakması.Sizin cbf'ler ne kadar yakıyor?

Ayrıca daha önce bahsettiğim ön disk'teki ses ve titreşim sorunu devam ediyor.Ön freni biraz fazla sıktığımda bir tıkırtı sesi ve biraz sarsıntı hissediliyor.Sizce neden olabilir?

Cevapları bekliyorum :wiinkk:

O kadar benzinle 350 km'nin altına inmemesi lazım.Ancak motorun daha yeni.İlerde azalır tüketim.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
2.el çıkma filankafa grenaj koruma demiri rasgelirse aklınızda olsun alırım..
sıfır fiyatı neki zaten diye demeyin :)
2.el olsada işime yarar servis kazanacagına bi motorcu dostumuz kazansın daha iyi..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Rodajda iki kişi binebiliyor muyuz dostlar? Yorumdan çok kitapçıkta bu konuda bir bilgi varsa aktarmanızı rica ediyorum. 50 kiloluk bir artçı ile binsem yanlış mı olur?
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Rodajda iki kişi binebiliyor muyuz dostlar? Yorumdan çok kitapçıkta bu konuda bir bilgi varsa aktarmanızı rica ediyorum. 50 kiloluk bir artçı ile binsem yanlış mı olur?

Hiçbirşey olmaz ama sakin kullancaksın ve kesinlikle 2 kişi yokuşa vurma motoru rodaj süresinde:cat:
Aslında almasan arkana kimseyi daha sağlıklı olur ama illada almam gerek diyorsan sorun olmaz
Zaten 50 kilo demişsin ben 50 kilo birisini arkama aldığımda varmı yokmu anlamıyorum bile:wiinkk:
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
arkadaşlar virajda gaza frene basınca altımdan kaçacakmış gibi oluyodu e 24 000 orjinal lastikler ben miyadımı tamamladım demeye başlamıştı geçen hafta IRC die bişey taktırdım efe hondadan iyi lastik falan diyerek şimdi memnunum düşünen varsa tam cbf ayarında lastik orjinalden biraz kalın güzel oldu öneririm :cat:
ha bu arada geçen sene arka dişliyi orjinalden daha az dişe sahip yeni bi dişli ile değiştirmiştim yok çekişi düşürür dediler yok debriyajı yer dediler orjinaliyle oynama dediler alakası yok
bir sene oldu arkamda 80 kilo artçı motor tırmanıyo mübarek 2 vites üstelik deviri artırmama gerek olmadığı için az yakıyo ibre düz yolda 130 u yalar gibi oluyo motorumu seviyorum ne deyim :flower:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 PM ----------

Arkadaşlar dün depoyu doldurdum 30 tl aldı 252 km yol yapmıştım.Yani km de 0,12 tl yakmış:silent: Bana fazla geldi ama motor daha 400 km de.Sizce normalmi arkadaşlar bu kadar yakması.Sizin cbf'ler ne kadar yakıyor?

Ayrıca daha önce bahsettiğim ön disk'teki ses ve titreşim sorunu devam ediyor.Ön freni biraz fazla sıktığımda bir tıkırtı sesi ve biraz sarsıntı hissediliyor.Sizce neden olabilir?

Cevapları bekliyorum :wiinkk:

şu ön fren olayı bendede vardı tepemizin üstüne gideces bi gün diyodum :p benim peder komple sökmüş o balataları bulunduran sistemi geri taktı şimdi yok aynen dediğin gibi bi vibrasyon ve buna paralel bi ses vardı sanırım onu maşaya bağlayan alyan vidalarında bi gevşeme oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
arkadaşlar virajda gaza frene basınca altımdan kaçacakmış gibi oluyodu e 24 000 orjinal lastikler ben miyadımı tamamladım demeye başlamıştı geçen hafta IRC die bişey taktırdım efe hondadan iyi lastik falan diyerek şimdi memnunum düşünen varsa tam cbf ayarında lastik orjinalden biraz kalın güzel oldu öneririm :cat:
ha bu arada geçen sene arka dişliyi orjinalden daha az dişe sahip yeni bi dişli ile değiştirmiştim yok çekişi düşürür dediler yok debriyajı yer dediler orjinaliyle oynama dediler alakası yok
bir sene oldu arkamda 80 kilo artçı motor tırmanıyo mübarek 2 vites üstelik deviri artırmama gerek olmadığı için az yakıyo ibre düz yolda 130 u yalar gibi oluyo motorumu seviyorum ne deyim :flower:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 PM ----------



şu ön fren olayı bendede vardı tepemizin üstüne gideces bi gün diyodum :p benim peder komple sökmüş o balataları bulunduran sistemi geri taktı şimdi yok aynen dediğin gibi bi vibrasyon ve buna paralel bi ses vardı sanırım onu maşaya bağlayan alyan vidalarında bi gevşeme oluyor.


Eyvallah hocam sağol. :cat:Görünürde birşey yok gibi ama, 1000 bakımında servise göstericez artık napalım.

Benzin sarfiyatı konusunda herkes hemfikir sanırım.Bende kilometre yaptıkça tüketim düşer diye düşünüyorum.(İnşallah öyle olur :) =.Bakalım kullanıp görücez:wiinkk:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Arkadaşlar motorumu bugün teslim aldım.İlk viteslimi rampalarda kaldırırken stop etme dışında bir problem yaşamadım.

Size bir soru:

Durduğum yerde vites geçmiyor. Işıklara debriyaj sıkılı gelip durdum. Bir türlü 5 ten 4e alamadım, kalkamayıp sağa çektim. Baya bir uğraşıp 1e aldım. Ondan sonra her seferinde ışıklara gelmeden 1e düşürdüm. Bu bir sorun mudur zamanla düzelir mi? Servise gideyim mi ilk günden?
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Arkadaşlar motorumu bugün teslim aldım.İlk viteslimi rampalarda kaldırırken stop etme dışında bir problem yaşamadım.

Size bir soru:

Durduğum yerde vites geçmiyor. Işıklara debriyaj sıkılı gelip durdum. Bir türlü 5 ten 4e alamadım, kalkamayıp sağa çektim. Baya bir uğraşıp 1e aldım. Ondan sonra her seferinde ışıklara gelmeden 1e düşürdüm. Bu bir sorun mudur zamanla düzelir mi? Servise gideyim mi ilk günden?

Merhaba,

Motoru stop etmeden debriyajı hafif kavrama yaptırıp harekete geçmeden vitesi düşürebilirsiniz, normal bir durum. Zamanla sıralı vites düşmeye alışmanız gerek.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Arkadaşlar motorumu bugün teslim aldım.İlk viteslimi rampalarda kaldırırken stop etme dışında bir problem yaşamadım.

Size bir soru:

Durduğum yerde vites geçmiyor. Işıklara debriyaj sıkılı gelip durdum. Bir türlü 5 ten 4e alamadım, kalkamayıp sağa çektim. Baya bir uğraşıp 1e aldım. Ondan sonra her seferinde ışıklara gelmeden 1e düşürdüm. Bu bir sorun mudur zamanla düzelir mi? Servise gideyim mi ilk günden?

Motoru hiç ileri geri iktirmezsen hiçbir motor geçmez:cat: Ayaklarınla ileri geri oynatman lazım durduğun zaman vites değiştirmek için:wiinkk:

Şöyle bir durumda var motoru ilk zamanlar nasıl kullanırsan alışkanlık yapar bundan sonrada öyle gider sen sen ol öyle debriyajı sıkıpta kırmızı ışıkta yüksek viteste durma vites düşürerek dur duracağın zaman:cat: Her an tetikte ol yani tehlikeli bir durumda hemen vitesi 1e takıp yürüyebilmelisin:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
hayırlı olsun...



şimdi ben bir sıkıntımı sizle paylaşmak isterim...

son 2 aydır...3.Viteste attıktan hemen sonra saniyeler içinde 1 kez silkeleme yapıyor...bunu %70 yapıyor %30 yapmıyor servise götürdüğümde yapmıyor mesela deneme turlarında...:p ama bende 5 kere 3.vitese atmışsam 3 ünde yapıyor mutlaka...olay şu...hani benzininiz bitmeye başlar motor öne atar ya kendini silkeler ...onu 1 kez yapıyor...sanki vites kendi kendine 2 ye düşmüş gibi gaz kesip sonra tekrar devam ediyor bozmadan...bu nasıl iştir...:p

şöyle düşünün...3 vitese atar atmaz hani motor stop düğmesi var ya...ona bir kez basıp tekrar ON konumuna getirdiğinizi düşünün...motor durup tekrar eski haline geliyor...yaşayan varmı...detaylı anlattım ...:)

aynı durum bu kadar sıklıkla ortaya çıkmasa da bende de var. buji bir piston zamanının ateşlemesini es geçmiştir, ateşleyememiştir diye düşündüm o an. sonra da "olur böyle lan buji arada, takma kafaya" dedim. :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst