- Katılım
- 8 May 2009
- Mesajlar
- 16
hocam aranıza yeni katıldım benim cbf 150 30 000 i geçti 2007 model ilk çalıştırdığımda küçük gazlar vermemle sibobdan vurma sesi geliyo yağlamayla alakası olabilirmi dayanıklı dediler zamanında bunu aldık korkuttu beni:silent: yardımlarınızı bekliyorum
selam arkadasım bir servise götürrürsen iyi olur sibob ayarlarına bı r baksınlar birde yagını devamlı kontrol etmelisin benımkıde ısındıgı zaman cok sakırtı gelıyor sibob ve eksantrikten tabi ısındıgı zaman sentetik 1045 1050 ykaliteli yag koymamı önerdiler bi dene olmazsa
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 AM ----------
merhaba topic sakinleri
bu akşam jantları siyah boyamayı düşünüyorum..
2 kat sprey boya atsam ilerde boya kalkarmı?
yoksa boyadan önce zımpara gibi başka işlemler gerekirmi?
saygılar..
kazasız sürüşler
arkadasım bunu bir arkadasım denedi sprey boya ile fakat bir süre sonra asınmadan dolayı birde tazyikli suyla yıkayınca böyle pul pul dökülmeler oluyor gercek rengi ortaya cıktı tabi bir araba boyacısında iyi marka bir buya ile byatman lazım ozaaman iyi olur sanırım saygılar herkese