- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
şase nosunu nası alamadınn kankayiiiii...motoru henüz almadınmı ruhsat elinde dğeilmi...ruhsat elindeyse şas orda yazar...şasi noyu görmeden servise baktırmadan para vermedin inşallah...kaç km de...löynnn getirme beni oraya...inmidir cinmidir kimdir aldığın kişi...:cherry:
6800 kmde 2007 model bakımları düzenli olarak yapılmış..
orjinal lastiklerinin üzerinde dikenleri duruyor:cat:
degil toz saç dahi degmemiş:cat:
kapora bıraktım bi miktar..
yarın üstünü tamamlayıp noter satışını yaptıktan sonra makinayı kapıya çekiyorum Allahın izniyle:queen:


