Eğer kurye motoru 66.000 gittiyse benimki 100.000 rahat gider![]()
ohhooo ya garantiyi kullanannız varmı çok önemlimi acaba ya ben nefret ediyorum o lambaların gaz verince yanmasından ama alışırım heralde ya olsun cbf aşkı bi başka seviyorum bu motorubaksanıza şu resime ya bittim walla bu siteden bi abinin motoru bu ama tanımıyorum
bununda göstergesini çok beğendim yapmak zormu acaba yada benim aklıma gelen ilk şey motographics ten tam o çerçeveye göre bi alevli sticker oldu ama bakalım bi alalım da hayırlısıyla![]()
![]()
Kardeşlerim bende bir şey sormak istiyorum izninizle.mayıs 2008 yılında sıfır CBF150 satın aldım. Acemi olduğum için motoru sadece yaz döneminde kullandım ve tüm kış boyunca motoru yatırdım. Bir iki aydan beri zaman zaman çalıştırıp kısa mesafede olsa geziyorum. Tekrar havalar güzel geçmeye başladığı için artık sürekli binmeye başlayacağım. Motorun ilk servis bakımını kış girmeden yaptırmıştım. şu anda 2200 km de benim öğrenmek istediğim bu kadar uzun süre yatan bir motoru artık hergün AVCILAR-EYÜP arası sürekli kullanacağım için ekstra bir bakım veya değiştitmemi önerdiğniz bir şey olursa tavsiyelerinizibekliyorum. Bilmiyorum yağ veya buji vb. değiştirmeye gerek varmı. Sıkıntı olurmu servis zamanına kadar böyle kullansam olurmu? Metehan kardeşim özellikle senden tavsiye bekliyorum
hadi hayırlı olsun eray okulda gezeriz:queen:
inşallah inşallah
okul sınırları beni kesmez ama neyse
darısı senin başına :rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. Allah kazasız belasız güzel günlerde gönlünce kullanmayı nasip etsin.
Abi bende hep aktifim hep birşeyler yazıyorum boşta olsabir gün göreceksiniz alıcam cbf 150'imi çekicem altıma çatlatıcam sizi.
Bu konuyuda kitlettiricem kökünden ben problem yaşamazsam kise yaşamaz.:queen:
![]()
gene ben yazayım bali bişeyler, millette dicekki gene bozmuş motoru alakası bile yok aklıma takılan şeyleri yazıyorum dökün bakalım bildiklerinizi. cbf 150 lerin genelinde ısındıktan sonra şıkır şıkır bi ses seliyo açıklayın bakalım nedir? arkadaşlara sordum ustasına sordum o normal çalışma sesidir diyolar ama ben alışık olmadığımdan sanki bana sübap sesi gibi geldi yazın bildiklerinizi de görelim, bu arada metehan abiyi de kızdırmayalım zaten abimiz trakyaya küsmüm bi daha gelmem diyo yanlışmı yaptık abimize bişeyde söylemiyo:silent:
Eğer kurye motoru 66.000 gittiyse benimki 100.000 rahat gider![]()
Kardeşlerim bende bir şey sormak istiyorum izninizle.mayıs 2008 yılında sıfır CBF150 satın aldım. Acemi olduğum için motoru sadece yaz döneminde kullandım ve tüm kış boyunca motoru yatırdım. Bir iki aydan beri zaman zaman çalıştırıp kısa mesafede olsa geziyorum. Tekrar havalar güzel geçmeye başladığı için artık sürekli binmeye başlayacağım. Motorun ilk servis bakımını kış girmeden yaptırmıştım. şu anda 2200 km de benim öğrenmek istediğim bu kadar uzun süre yatan bir motoru artık hergün AVCILAR-EYÜP arası sürekli kullanacağım için ekstra bir bakım veya değiştitmemi önerdiğniz bir şey olursa tavsiyelerinizibekliyorum. Bilmiyorum yağ veya buji vb. değiştirmeye gerek varmı. Sıkıntı olurmu servis zamanına kadar böyle kullansam olurmu? Metehan kardeşim özellikle senden tavsiye bekliyorum
merhabalar.
bugünden itibaren 2007 honda cbf 150 kullanıcısıyım...
yakında yeni açacagım topige resimleri ekler ayrıntılara yer veririm..
herkese kazasız belasız keyifli sürüşler...
degerli metehan abicim ilgin için çok teşekkür ederim.
şase numarasını alamadım.
motorun temizligine güvenim sonsuz ve içim rahat..
güzel bir alış veriş oldu...
Allah herkesin gönlüne göre versin :rendeer: