- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
arkadaşlar teşekkürler
demekki bu yağ yakma benzer durumlarda oluyor, ben de motoru devirli kullanıyorum 100 -110 'a da her fırsatta çıkarım
fakat şöye bi durum var.
motor alalı 8 ay oldu hatta bu motorum üzerine dahi bindiğim tek motor,yani motorda acemiyim. Daha önce çok araba kullandım ve arabalar için motoru uygun şekilde devirli kullanmanın hiçbir sakıncası yok diye bilirim ve ben bunu kendim yaşadım arabamıda devirli kullanırdım ve motoru çok iyi durumdaydı, 98 şahinim 1 gr dahi yağ eksiltmezdi.
bununla beraber duble up gibi yağ katkısı kullananvarmıdır? ve tecrübeleri nedir acaba?
ben 3. viteste 80'e çıktığım çok oluyor bu fazla mı?
önerilerinizi baklerim.
Oooo hocam öyle kullanırsan yakar tabi
3. vites 80 çok bence bundan sonra 4. viteste yap sen o hızı:cat: