Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
beyler elinizi çabuk tutun honda web sitesindeki fiyat 3980 tl oldu. ben 5 ay önce aldığımda burada 3640 tl yazıyordu. Bu beş ay içindeki 3. zam. İkinci el piyasasınada yansıyabilir.
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
Aynen benim geçtiğim aşamalardan geçiyorsun sende 5 ay önce benimde az aklım uçmadı Cbr a ama iyiki Cbf almışım diyorum emin ol sende öyle diceksin:cat:

Yükselişe gitmiştim ilk 1000 bakımında ordaki Cbrın üstüne bir oturayım dedim aman tanrım ayıptır söylemesi sanki sele bi tarafıma kaçacakmış gibi geldi:mrgreen: Cbf in rahatlığına alışınca inan binmek istemezsin Cbr a:cat:

Şimdi sana pek bir fark yokmuş gibi gelebilir fakat 1000 km de olsa Cbf kullandıktan sonra git bir Cbr a otur ne demek istediğimi çok iyi anlıcaksın:cat:

Ha bu arada bu işin uzun yoluda var yarın öbür gün biraz yol yapayım dersin Cbr la atıyorum 3 saatte acaip yorulursun (oturuş pozisyonundan dolayı) ama Cbf le o yorgunluğa ulaşıncaya kadar belki 6-7 saat sürebilirsin:cat:

Ayrıca küçük parka sık sık uğrarım belkide görmüşsündür sende buralardaysan haberleşelim birgün alayım seni artçı biraz gezelim tanımış olursun motoru:wiinkk:

Ben aldığım zaman kimse gel 1-2 tur atalım motoru tanı dememişti ama senin böyle bir şansın var bak:p

şu an bucadayım ama bazen geceleri bornova ya gidiyorum. gerçekten çok güzel olur gezdirirsen çünkü cbr bindim ama cbf ye hiç binmedim. cbr in görüntüsü güzel ama küçük işte. oturuş şekli açısından da cbr daha hoşuma gidio. ama en mantıklı olan cbf 150 gibi görünüo. beni artçın yaparsan çok güzel olur: )
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Kimse Bilmezmi Bu ürünler Nasıl Alınır

Arkadaşlar Jant şeridi,Boynu soğuktan koruyucu boğazlık,Tank ped.
Bu ürünlerle ilgili fikir verirseniz.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
şu an bucadayım ama bazen geceleri bornova ya gidiyorum. gerçekten çok güzel olur gezdirirsen çünkü cbr bindim ama cbf ye hiç binmedim. cbr in görüntüsü güzel ama küçük işte. oturuş şekli açısından da cbr daha hoşuma gidio. ama en mantıklı olan cbf 150 gibi görünüo. beni artçın yaparsan çok güzel olur: )

Oturuş şekli güzel görünüyor çünkü race tarzı bir makina Cbr ama güzel olmasından ziyade yorucu bunu unutma:cat:

Ayrıca önceki msjında cvp vermemişim Cbr la Cbf i yanyana koyarsan gerçekten baya bi fark var aralarında Cbf çok daha kaslı duruyor:cat:

Yanlış anlamasın kimse beni sende yanlış anlama sana Cbr almaman için baskı falan yapmıyorum sadece herkesin bildiği şeyleri söylüyorum karar yine senin Cbr daha havalı bir motor sonuçta race yani ama biraz daha cüsseli olsa o zaman senin istediğini karşılar:wiinkk:


Arkadaşlar Jant şeridi,Boynu soğuktan koruyucu boğazlık,Tank ped.
Bu ürünlerle ilgili fikir verirseniz.

İnternetten kolayca bulabilirsin mesela Feyizoğluna bir göz at ama yok internetten almak istemiyorum dersen motor malzemeleri satan çoğu yerde var:wiinkk:

Senin yaşadığın yerde kim satar bilmiyorum ama motor ile ilgili malzeme satan birkaç dükkan dolaşsan bulursun sanırım:cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
4000 tl farz edilirse sıfırı arkadaşlar kusura bakmayında o para verilmez 0 ına . az daha bekleyip daha büyük cc alınabılır . 2. el de 2300 - 3000 tl arası seyreder
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
Oturuş şekli güzel görünüyor çünkü race tarzı bir makina Cbr ama güzel olmasından ziyade yorucu bunu unutma:cat:

Ayrıca önceki msjında cvp vermemişim Cbr la Cbf i yanyana koyarsan gerçekten baya bi fark var aralarında Cbf çok daha kaslı duruyor:cat:

Yanlış anlamasın kimse beni sende yanlış anlama sana Cbr almaman için baskı falan yapmıyorum sadece herkesin bildiği şeyleri söylüyorum karar yine senin Cbr daha havalı bir motor sonuçta race yani ama biraz daha cüsseli olsa o zaman senin istediğini karşılar:wiinkk:

o zmn kanuni racer bnm ihtiyacımı karşılar mı? bu arada bi gün beni artçı olarak gezdireceksin dimi: )
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
arkadaşlar bizim motor ne olmuş ya? fiyat plaka hariç 4000!!
insanlar nasıl motor sahibi olacak... en alt segment cbf150 ama 4000 fiyat
uçuukkkk
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
o zmn kanuni racer bnm ihtiyacımı karşılar mı? bu arada bi gün beni artçı olarak gezdireceksin dimi: )

Kanuni racer ı sen race motor olarakmı görüyorsun:mrgreen: Yapma gözünü seveyim:) Benim söylemek istediğim ihtiyacını karşılama olayı anlıyorumki biraz görüntü peşindesin doğaldır yargılamıyorum o yüzden diyorum Cbr biraz daha cüsseli olsa ihtiyacını karşılar diye:cat:

Gt250r sağlam bir motor olsa bak tam sana göre aslında ama alıpta pişman olan çok insan var o yüzden uzak dur dedim sana:cat:

Gezdirmek kolay iş sorunmu o ikimizde İzmirdeyiz elbet görüşürüz:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Kanuni racer ı sen race motor olarakmı görüyorsun:mrgreen: Yapma gözünü seveyim:) Benim söylemek istediğim ihtiyacını karşılama olayı anlıyorumki biraz görüntü peşindesin doğaldır yargılamıyorum o yüzden diyorum Cbr biraz daha cüsseli olsa ihtiyacını karşılar diye:cat:

Gt250r sağlam bir motor olsa bak tam sana göre aslında ama alıpta pişman olan çok insan var o yüzden uzak dur dedim sana:cat:

Gezdirmek kolay iş sorunmu o ikimizde İzmirdeyiz elbet görüşürüz:)


herne olursa olsun racer kullanıcılarına hoş bir laf değil , motor olarak mı görüyorsun demek
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
herne olursa olsun racer kullanıcılarına hoş bir laf değil , motor olarak mı görüyorsun demek

Yanlış anladın sanırım beni:silent: Bu güne kadar hiçbir motoru aşağılamak gibi bir tavrım yoktur aslada olamaz sonuçta bir zamanlar benim motorum bile yoktu:cat:

Fakat benim söylediğim başka bir şey ''Kanuni racer ı race makina olarakmı görüyorsun'' dedim:wiinkk:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
beyler elinizi çabuk tutun honda web sitesindeki fiyat 3980 tl oldu. ben 5 ay önce aldığımda burada 3640 tl yazıyordu. Bu beş ay içindeki 3. zam. İkinci el piyasasınada yansıyabilir.

hatta 3640 iken ben almak için motorumu ilana koymuştum. Bugünkü son darbeyle ilanımı kaldırdım. Planktonumla mutlu olucam bundan böyle :farao:

arkadaşlar bizim motor ne olmuş ya? fiyat plaka hariç 4000!!
insanlar nasıl motor sahibi olacak... en alt segment cbf150 ama 4000 fiyat
uçuukkkk

activa sizin motordan 20 lira ucuz..activa mı paalı cbf mi ucuz :p

Arkadaşlar Jant şeridi,Boynu soğuktan koruyucu boğazlık,Tank ped.
Bu ürünlerle ilgili fikir verirseniz.

bu maskeler satılıyo yibadan 20 kaada aldım yarım maske burna kadar..arkadan cırcırlı..çok iyi iş görüyo. dier aksasuarları bilmiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 yıl önce 3.300 TL'ye alıyorduk...Nerde o günler...Şimdi 4.000 TL fiyat çekmiş Honda plaka ile 4.200 TL'yi bulur...:)

O paraya yüksek cc'li güzel motosikletler(2.el) alınabilir...Ama ben yinede CBF'yi seviyorum...:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ybr 125 city de 3890 tl yazıyor yamahanın web sitesinde plaka ruhsat hariç, sezon başı, talep var, bende olsam zam yaparım işin açığı. Alıcıların kendilerini 2. ele yönlendirmeleri gerekiyor Honda nın bu fiyat politikasını protesto için, ama ben yinede cbf satışlarının bu fiyat artışına rağmen olumsuz etkileneceğini sanmıyorum. Sıfır cbf almayı düşünen adam, sonuçta 100-150 tl zam gelmiş diye bu hedefinden vazgeçmiyor. Bunu bilen Honda da dolar kurunu vs sebep göstererek ufak ufak zam yapmak konusunda oldukça rahat davranabiliyor. Nasıl olsa satıyorlar. Onlar için sorun yok ki.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ybr 125 city de 3890 tl yazıyor yamahanın web sitesinde plaka ruhsat hariç, sezon başı, talep var, bende olsam zam yaparım işin açığı. Alıcıların kendilerini 2. ele yönlendirmeleri gerekiyor Honda nın bu fiyat politikasını protesto için, ama ben yinede cbf satışlarının bu fiyat artışına rağmen olumsuz etkileneceğini sanmıyorum. Sıfır cbf almayı düşünen adam, sonuçta 100-150 tl zam gelmiş diye bu hedefinden vazgeçmiyor. Bunu bilen Honda da dolar kurunu vs sebep göstererek ufak ufak zam yapmak konusunda oldukça rahat davranabiliyor. Nasıl olsa satıyorlar. Onlar için sorun yok ki.

kışa girerken karar veren şahıslar (burda bu ben oluyom) 340 lira zam yemiş oluyo. Genede İstanbulda rekabet war 3500e sıfırı weren yerler war "sahibinden"de. Hayırlısı.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
herhalde en pahalısı burası 4200 ytl ye mal oluyor herşey dahil.....
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Arkadaşlar aranızda Mobil 1 Yarı sentetik 10/40 yağ kullanan varmı? Bu yağı kullanmayı düşünüyorumda görüşlerinizi almak istedim:rendeer:

Nasıl bilirsiniz Mobil yağı:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar aranızda Mobil 1 Yarı sentetik 10/40 yağ kullanan varmı? Bu yağı kullanmayı düşünüyorumda görüşlerinizi almak istedim:rendeer:

Nasıl bilirsiniz Mobil yağı:silent:

Mobil yağı iyi bilirim. Ama motosiklet için imal edilmiş bi yağ ise bahsettiğin elbette kullanabilirsin. Motosiklet için üretilen özel yağ kullanıldığında , bu yağlarda şanzımanıda koruyan özellik içerdiği için vites geçişleri uzun süre yumuşak ve sessiz özelliğini koruyor. Ama normal yağ koyduğunda 1000 km sonra vitesler takırdamaya başlıyor.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar aranızda Mobil 1 Yarı sentetik 10/40 yağ kullanan varmı? Bu yağı kullanmayı düşünüyorumda görüşlerinizi almak istedim:rendeer:

Nasıl bilirsiniz Mobil yağı:silent:

mobil iyidir fakat piyasada çok bulunmuyor onun yerine castrol power 10/40 4t yi deneyebilirsin ben çok memnunum ....:cat:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Mobil yağı iyi bilirim. Ama motosiklet için imal edilmiş bi yağ ise bahsettiğin elbette kullanabilirsin. Motosiklet için üretilen özel yağ kullanıldığında , bu yağlarda şanzımanıda koruyan özellik içerdiği için vites geçişleri uzun süre yumuşak ve sessiz özelliğini koruyor. Ama normal yağ koyduğunda 1000 km sonra vitesler takırdamaya başlıyor.

Denemek istememin asıl sebebi zaten motosiklet için özel üretilmiş olması ve yarı sentetik olması:cat: Bildiğim kadarıyla yarı sentetik motor yağı daha uygun bizim motorlara yanlışmıyım:silent:


mobil iyidir fakat piyasada çok bulunmuyor onun yerine castrol power 10/40 4t yi deneyebilirsin ben çok memnunum ....:cat:


Bir satıcıda vardı hatta bir abimiz aldı kullandı fakat şuan hala varmıdır elinde bilmiyorum gidip soracağım eğer kalmamışsa dediğin gibi castrol e devam:)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Castrol 10/50 racing yag kullanıyprum. Bu yag yuksek devirli motorlar için üretilen bir yag. 4000 km de bir degiştiriyorum. Gayet güzel. İyidir yaniii.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst