Arkadaşlar artık benimde CBF 150 im oldu.Herkese selam...
Hayırlı olsun Eray. Ankaranın neresindesin? İkinci elmi aldın? sıfırmı?
Arkadaşlar artık benimde CBF 150 im oldu.Herkese selam...
Arkadaşlar artık benimde CBF 150 im oldu.Herkese selam...
Bizim motorun aküsü 6 volt değil mi? akü şarj cihazı aldım 12 volt ayarında şarj ediyor ama 6 voltda etmiyor? Bir süre 12 voltda şarj etsem nolur?
Bizim motorun aküsü 6 volt değil mi? akü şarj cihazı aldım 12 volt ayarında şarj ediyor ama 6 voltda etmiyor? Bir süre 12 voltda şarj etsem nolur?
Şimdi kullanma klavuzuna baktım da, 12v 7ah. Bu arada şarj cihazını nereden ve ne kadara, memnunmusun ? Yani şarj ederken, deşarj özelliği varmı ? Varsa deşarj ederken veya şarş bittiğinde bunu gösteren ışıklı göstergeleri varmı =?
Bilgiler için teşekkürler Şarj cihazını motomaxtan aldım. Henüz yeni kullanıcam. bildiğim kadarıyla deşarj özelliği yok. Zaten deşarj aküye zarar veriyor diye biliyorum. Şarj olurken ışığı yeşil yanıyor dolunca kırmızı. otomatik kesiyor şarjı bitince.
http://motomaxonlineshop.com/main/product_detail.asp?pro_ID=196&sub_cat_ID=0&cat_ID=106
Bilgiler için teşekkürler Şarj cihazını motomaxtan aldım. Henüz yeni kullanıcam. bildiğim kadarıyla deşarj özelliği yok. Zaten deşarj aküye zarar veriyor diye biliyorum. Şarj olurken ışığı yeşil yanıyor dolunca kırmızı. otomatik kesiyor şarjı bitince.
http://motomaxonlineshop.com/main/product_detail.asp?pro_ID=196&sub_cat_ID=0&cat_ID=106
Bilgiler için teşekkürler Şarj cihazını motomaxtan aldım. Henüz yeni kullanıcam. bildiğim kadarıyla deşarj özelliği yok. Zaten deşarj aküye zarar veriyor diye biliyorum. Şarj olurken ışığı yeşil yanıyor dolunca kırmızı. otomatik kesiyor şarjı bitince.
http://motomaxonlineshop.com/main/product_detail.asp?pro_ID=196&sub_cat_ID=0&cat_ID=106
elektrik tesisatı diyorummabi kafama takılan soruları sizinle paylaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim
elektirik tessatını aküden temin etsek zararı varmı herhangi bir problem cıkarmı??
Dostum bende 1-2 kelam etmek isterim senin durumuna, öncelikle gt250r dan uzak dur aman diyim:cat:
Gelelim Cbf 150 konusuna, kesinlikle tavsiye ederim sana asla pişman olmazsın:cat: Anlıyorum seni güzel gösterişli bir motora binmek istiyorsun kim istemezki ama gt250r yanlış tercih daha doğrusu ilk motor olarak race yanlış tercih kendinde söylemişsin zaten yatırırsın v.s:wiinkk: Al Cbf i kullan 1 yıl ondan sonra istediğin motora bin Cbf gerçekten motora başlamak için ideal bir motor ne fazla güçlü nede güçsüz:cat:
2.el piyasasını pek bilmememe rağmen sanırım 2.800-2.900 vivarı bulunabilir temiz birşey:cat:
ethemm teşekkür ederim ama öyle olacağını zannetmiyorum nası ki mondial vs motorlarda aküden alınıyorsa o şekilde alınamazmı acaba ya xenon için yoksa dert değil yani
Onlarda aküden alınabiliyor ama dediğim gibi, sol elçikteki uzun kısa düğmesinin yanısıra sağ elcikte de açma kapama düğmesi var. Yani marş basarken far kapalı. Farlar aküye direk bağlandıktan sonra açma kapama butonu monte edilirse sorun olmayabilir.
Ark..lar bizim orjinal akü sulu mu ? Kuru tip mi ? Kuru ve sulu tipi şarj eden şarz cihaları galiba ayrı ayrı.
http://www.e-elektronikci.com/bilgi.asp?ID=553
Buradaki şarj cihazı için (kuru tip akü şarj cihazı) diyor. Bizimkide acaba kurumu ?
hocam senin motor küçükparkın orada mı orda geçen gördüm bi cbf de..
ya biliyorum cbf almak en mantıklısı ama şimdi cbr125 mi alsam diorm. o motora bi kaç kere bindim evet küçük ama cbf den çok mü küçük ikisini yan yana koysak çok bi kalıp farkı var mı?