Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bak şimdi beni fena gaza getiriyorsun kardeş yarın bi cbf alıp araziye gömülürsem sorumlusu sensin:queen::queen::queen:

Valla dostum ben dağda bayırda motor sürmüş birisi değilim arada ufak kaçamaklarım olsada profesyonel değilim bu konuda ama Cbf in sispansiyonları sanırım senin arzunu karşılar gibi geliyor çok iyi süspansiyonu var çünkü:cat:
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
68
ArkadasLar sakın oLaki ön fren baLatasını degiştirmeye karar verdiyseniz mutLaka fiyatını Sorun Ben 12 000 km bakımda fren balatasının fiyatını sormadım 49 ytL hesap cıkardıLar
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
ayak marşı olmasa da olur büyük bi sorun değil avantajı var hatta motor hafifliyo:p
elektrik marşı çalışmazsa elinle 4 metre motoru it hızlıca 1 . viteste yada 2 de
vurdur çalışır elektrik marşını tamir ettir ondan sonra ve herşey çözülsün kırk yılda bir lazım yani onu da idare edersin

teşekkür ederim bende öyle düşünmüştüm ama bazen apaci falan aklına gelince insanın tereddütte kalıyor (bende parayı buldum sankide alacağım modele karar veriyorum:p)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
çınarcık geziniz gözümü gönlümü açtı katılan we yayınlayan herkese teşekkürler.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
motorcu ruhu :mrgreen: yağmur, kar, çamur, taş, toprak dinlemez...
Bineceğim dersin basarsın marşa :bounce: değil mi abilerim?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bak beate de yardım etmişiniz..biz topikçe cok etkilendik..yolda benzini bitmiş cbf gorursem ben de yardım etcem (başka bi dalda yetişemiyoz elimizden bu gelir:))
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ya mert (rakır) demek ki biz kullanamıyoz adam karda kışta kuş gibi gidiyomuş =)..ben o karda yuriyemem hakkını weremyoz..sana katılıyorum bi cbf cekmek icin 2 beat lazım yolda kalannar mertle beni arayabilir ama biz cbf alana kadar çaardınız çaardınız..yoksa topiin gerisi yardım etmeyebilir garanti etmiyoruz..(afaroz etcekler topikten bizi duymasınnar)..birol kardeşim walla karmaşık gezi olsa bu kadar göz doyurmaz harika olmuş ya. ben diyorum ki bu alemde sizin topik gibi candan cierden sıcacık topik yok. gezilerin dewamını bekneriz. bi gün buyukce hondalarla aranızda olmak dileiyle..(bu kadar yalakalıın üstune bi "rakıra-ceyara cbf yardım fonu R.C.C.Y.F" oluşturulur artık..mertcan dostumun önderliinde)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
ArkadasLar sakın oLaki ön fren baLatasını degiştirmeye karar verdiyseniz mutLaka fiyatını Sorun Ben 12 000 km bakımda fren balatasının fiyatını sormadım 49 ytL hesap cıkardıLar

12.000 bakımında ön fren balatasının degişegini kim söyledi. Balata bitmişmiydiki degiştirdin. Benimki 13.000 i gecti daha degiştirmedim. Ayrıca benim 12.000 bakımda sadece tag degişti ve 40 tl tutdu bu durumda balata 9 Tl ye gelmiş oluyor..... Tabi ben 20 tl yag koydurmuşdum.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Arkadaşlar kısa bir süre sonra no_name adlı arkadaşımızı CBF 150 sahibi yapıyoruz. Şimdiden hayırlısı olsun diyorum :)
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
26 subattan sonra mtoru almayi dusunuyorum %80 bir pruz cikmassa mtoru getirecegim mtoru ikinci el alcagimdan dolayi bi mtoru yakindan gormem lazim bakalim dedigi kadar varmi birde siz 7 binde bir cbfye ne kadar verirdiniz
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
68
12.000 bakımında ön fren balatasının degişegini kim söyledi. Balata bitmişmiydiki degiştirdin. Benimki 13.000 i gecti daha degiştirmedim. Ayrıca benim 12.000 bakımda sadece tag degişti ve 40 tl tutdu bu durumda balata 9 Tl ye gelmiş oluyor..... Tabi ben 20 tl yag koydurmuşdum.

BaLataLar bitikti tamirci arkadas Cıkardıgında.. ama degiştirmeden önce baLata fiyatını Sormadıgım için 49 ytL itiraz etmeme ragmen ödedim sonucta.. Dısarda 5 ytL ye satıyoLar dediLer birde tanıdıgım bi abimiz vardı Bende orjinaL motor balatası 10 ytL dedi.. Düşün artık aradaki 39 ytL Lik farkı.. Bujiyi degiştirdi 9,85 tL hava filtresi degişti 5,92 tl tapa pulu 0,79 tl sarf malzemesi 4,23 tl işcilik ise 1,8 saat 45,90 tl..
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
BaLataLar bitikti tamirci arkadas Cıkardıgında.. ama degiştirmeden önce baLata fiyatını Sormadıgım için 49 ytL itiraz etmeme ragmen ödedim sonucta.. Dısarda 5 ytL ye satıyoLar dediLer birde tanıdıgım bi abimiz vardı Bende orjinaL motor balatası 10 ytL dedi.. Düşün artık aradaki 39 ytL Lik farkı.. Bujiyi degiştirdi 9,85 tL hava filtresi degişti 5,92 tl tapa pulu 0,79 tl sarf malzemesi 4,23 tl işcilik ise 1,8 saat 45,90 tl..

Tanıdığın için herhalde bu fiyatı çekmiş sana. Herhalde para dosttan kazanılır görüşünü savunanlardan senin arkadaşın.İnsaf yani:farao::farao::cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst