Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ticari olmaz ya neden olsun. Fiyatı uygun bence . Gerçi ben analog istiyordum :(

Yani o ibren'nin yükselmesi olayı falan :) Analog bulursak olur. 50 $ a kadar çıkarım. Beni uzun süre idare eden ve doğru devri göseren birşey olsun yeter.

sen yakında ayak marşida yaptirmaya calişirsin bu motora:queen::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
http://www.leroybeal.net/motorcycles/arod/mods/tachometer/tachometer.html
şu tarz bi şey olur ben sana alıp alamayacağımla ilgili mesaj atarım bir hafta içinde
aksilik olmazsa
10 günde geliyor abd den yaklaşık kargo tabi gümrükte sorun çıkmazsa çıkarsa ben kendime almış sayarım ödeme yapmazsın
gittigidiyor üstünden de ödeme yapabilirsin bana yada varsa tanıdığın osmaniyede
elden de alırım parayı

Şöylede olabilir.
Ben senin banka hesabına parayı gönderirim sen bana kargo ile ulaştırısın .

Msn'imi verdim özelden. Eklersin konuşuruz.

sen yakında ayak marşida yaptirmaya calişirsin bu motora:queen::queen:

Hemen araştırayım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Dikkat ettinizmi osmanıyelı 21-11-07 kayıt olmus 3 mesajı var 3 mesajıda bugün yazdı :):):)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar ön grenajı çıkartan var mı? Motorun havası bi başka olur sanki...:bounce:

Neden tuhaf geldi anlamadım bende 2005 kayıtlıyım.

Bence hiç deneme, nasıl olur bilmiyorum ama.

Evet o mesaj sayısı kısmında yazan sayı başka bi şeyi ifade ediyor olabilir. Aynı sayfada birden çok mesaj yazan ark..ların mesaj sayılarını halen aynı olduğunu artmadığını görüyorum.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
59
Elimde pdf formatında cbf 150 kullanım kılavuzu var , koyamadım bi türlü sayfaya olmayan arkadaşların elinin altında hazır bulunurdu.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
5 oldu :p

Devir saati siparişi verdim gelince izlenimleri Murat Can yazar ilk mesajı yazdığım için siftahı yaptım demiştim

Sipariş verdiğin devir saati dijital mi analog mu =? Ürün gelince ve Murat arkadaşımız ürünü monte edince performans ve fotolarını da kendisinden bekliyoruz..
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Dijital sanırım. Ürün elime geçsin tabiiki fotoğrafları yollarım. Zaten işe yararsa pek çok kişinin alacağından eminim. Montaj konusunda hiçbir bilgim yok. Nasıl yapacağız acaba :)
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Arkadaşlar Vapor'un 140USD civarında maliyetli olan saati var. Ekonomik kriz nedeniyle harcamalarımı kısmamış olsam garantim biter bitmez bunu alacaktım. Ben bütün kullanma kılavuzlarını indirdim;hiç bir sorun olmadan kullanılır diye düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne gerek var kardeşim o kadar masraf yapmaya.O kadar para verilir mi devir saati için.Ben motoru çok bağırttım.2.nci viteste 70'leri 3.ncü viteste 90'ları gördüm.Motor altımda zangır zangır titredi.Hadi sesi duymuyosanız titreşimden anlarsınız devrin yüksek olduğunu.Zaten tehlikeli derecede deviri yükseltirseniz motor size sinyal verecektir.Yeter artık vites at demeye başlıcaktır.İnanın ki anlarsınız bunu.Saçma masraflar yapmaya hiç gerek yok.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ne gerek var kardeşim o kadar masraf yapmaya.O kadar para verilir mi devir saati için.Ben motoru çok bağırttım.2.nci viteste 70'leri 3.ncü viteste 90'ları gördüm.Motor altımda zangır zangır titredi.Hadi sesi duymuyosanız titreşimden anlarsınız devrin yüksek olduğunu.Zaten tehlikeli derecede deviri yükseltirseniz motor size sinyal verecektir.Yeter artık vites at demeye başlıcaktır.İnanın ki anlarsınız bunu.Saçma masraflar yapmaya hiç gerek yok.

Ama şöye analog güzel bi gösterge taktırılabilseydi güzel olurdu, yani kullanıcıların bence devir saatine ihtiyacı yok elbette, ama bi merak, hobi. Analog olsaydı inan bende düşünebilirdim ama dijital pek hoş olmaz, devir çok değişken sonuçta, hız göstergesi gibi değil.. Dijital hız göstergesi olabilir ama bence devir göstergesi, kolay takip edilebilmesi açısından da analog olmalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
twister-150 lerin (unicorn'ların) göğüsleri aynı bizimkilerle. devir saateleri de var. komple gösterge panelini getittirsek olmaz mı acep?:queen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
twister-150 lerin (unicorn'ların) göğüsleri aynı bizimkilerle. devir saateleri de var. komple gösterge panelini getittirsek olmaz mı acep?:queen:

En çok düşündüğüm fikir bu.
Kaç zamandır yabancı sitelerde pat küt ingilizcemle dolanıyorum CBF150nin Çin'deki Meksika'daki orijinal gösterge panelini sipariş edebileceğim bir siteyi bulamadım. (Orijinal gösterge paneli gerçekten çok şık yahu). Pat küt ingilizcemle online müşteri hizmeti olan bazı yerlerle görüştüm. Bir türlü bulamadım.

Orijinal gösterge panelini monte edebilirsek mükemmel olur.

Yurtdışından sipariş verebileceğimiz bir yer bulamazmıyız arkadaşlar şu paneli ??




Eğer bu paneli bulabilirsek alttaki iki bağlantı aparatı bizim gidondakilere uyarsa ve takınca devir sayacıda çalışırsa yemede yanında yat :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst