- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 6,279
mete_han abi yedeği saymadı...
Yedeğide saysa ybr kadar yapar...Ybr-cbf150 yakıtları aynıdır.
abi bende yedegi hiç ellemedim
mete_han abi yedeği saymadı...
Yedeğide saysa ybr kadar yapar...Ybr-cbf150 yakıtları aynıdır.
Sen daha sakin kullanmış olabilirsin...:cyclopsanabi bende yedegi hiç ellemedim![]()
abi bende yedegi hiç ellemedim![]()
Sen daha sakin kullanmış olabilirsin...:cyclopsan
Mesala ben...Cbf150 ile ne yavaş ne devirli yani orta kullanımda yedek dahil...500 küsür km yaptım...![]()
ama beyler bu oran sürekli değişir...açılmış motor...açılmamış motor...sübap ayarları yapılmış motor...yavaş giden hızlı giden derken farklı sonuclara ulaşılır hep...depoyu fulleyip şehir dışında sabit hız 80 le gitmek lazım ki soğru sonuca ulaşalım...
tebrikler :cat::cat::cat::cat::cat::cat:
11.800 kmdeyim daha hiç subap ayari falan yapilmadisadece zincir gerildi 10 bin bakimindademek ben rezervide kullansam 500 km rahat
o 450 km yapana kadarda maksimum hızım 90 oldu.
selamlar..
Abilerim yeni trafik kanunuyla yani stajyer ehliyet sisteminin ilk uygulanacağı üyelerden biriyim.
Bildiğim kadarıyla öyle olursa ilk 2 yıl 125cc ve altı kullanabileceğim ama ilk motor olarak cbf150 kestirdim gözüme
Eğer öyle olursa sizce ne yapmalıyım?Ruhsata mı düşük yazdıralım üzerindeki 150yi 125 mi yapalım?
Şaka bir tarafa bişiler söylerseniz sevinirim..
Saygılar...
bence sübap ayarı yapılmalı...benzin tüketimin dahada düşecektir...
Bugün siyah jantlı ve kırmızı cant reflektörlü cbf150 gördüm bayılmadım desem yalan olur....
Şimdi arkadaşlar ben cantları boyasam boyadıktan sonra tekrar orjinal haline nasıl getirebilirim?...![]()
Bugün siyah jantlı ve kırmızı cant reflektörlü cbf150 gördüm bayılmadım desem yalan olur....
Şimdi arkadaşlar ben cantları boyasam boyadıktan sonra tekrar orjinal haline nasıl getirebilirim?...![]()
bi resmini koysaydınız da görseydik nasıl oluyo siyah cbf siyah cantlar belkim bizde yaparız beğenirsek...:mrgreen: