Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bende yedegi hiç ellemedim:)

Sen daha sakin kullanmış olabilirsin...:cyclopsan

Mesala ben...Cbf150 ile ne yavaş ne devirli yani orta kullanımda yedek dahil...500 küsür km yaptım...:)

ama beyler bu oran sürekli değişir...açılmış motor...açılmamış motor...sübap ayarları yapılmış motor...yavaş giden hızlı giden derken farklı sonuclara ulaşılır hep...depoyu fulleyip şehir dışında sabit hız 80 le gitmek lazım ki soğru sonuca ulaşalım...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ama beyler bu oran sürekli değişir...açılmış motor...açılmamış motor...sübap ayarları yapılmış motor...yavaş giden hızlı giden derken farklı sonuclara ulaşılır hep...depoyu fulleyip şehir dışında sabit hız 80 le gitmek lazım ki soğru sonuca ulaşalım...

tebrikler :cat::cat::cat::cat::cat::cat:

11.800 kmdeyim daha hiç subap ayari falan yapilmadisadece zincir gerildi 10 bin bakiminda:) demek ben rezervide kullansam 500 km rahat:) o 450 km yapana kadarda maksimum hızım 90 oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tebrikler :cat::cat::cat::cat::cat::cat:

11.800 kmdeyim daha hiç subap ayari falan yapilmadisadece zincir gerildi 10 bin bakiminda:) demek ben rezervide kullansam 500 km rahat:) o 450 km yapana kadarda maksimum hızım 90 oldu.

bence sübap ayarı yapılmalı...benzin tüketimin dahada düşecektir...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
selamlar..

Abilerim yeni trafik kanunuyla yani stajyer ehliyet sisteminin ilk uygulanacağı üyelerden biriyim.

Bildiğim kadarıyla öyle olursa ilk 2 yıl 125cc ve altı kullanabileceğim ama ilk motor olarak cbf150 kestirdim gözüme:)

Eğer öyle olursa sizce ne yapmalıyım?Ruhsata mı düşük yazdıralım üzerindeki 150yi 125 mi yapalım:)?

Şaka bir tarafa bişiler söylerseniz sevinirim..

Saygılar...


ybr ye talim hiç heveslenme:queen::queen::p

bence sübap ayarı yapılmalı...benzin tüketimin dahada düşecektir...

ne haltlar karıştırıyon gene meto gel beraber gidek mahkmeye bu motor fabrika hatalı kardeşim.....bırak farı kökten hatalı bi saysam aklın dimağan durur...:queen::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün siyah jantlı ve kırmızı cant reflektörlü cbf150 gördüm bayılmadım desem yalan olur....:)

Şimdi arkadaşlar ben cantları boyasam boyadıktan sonra tekrar orjinal haline nasıl getirebilirim?...:p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Bugün siyah jantlı ve kırmızı cant reflektörlü cbf150 gördüm bayılmadım desem yalan olur....:)

Şimdi arkadaşlar ben cantları boyasam boyadıktan sonra tekrar orjinal haline nasıl getirebilirim?...:p

kırmızı şerit çekeceksen siyaha boya bence janları...ben boyamadan çektim çokta güzel olmadı..siyaha daha güzel gider...boyamadan siyah yada gri şerit çekersen güzel olabilir...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten jantları boyadıktan sonra kırmızı reflektör çekecem...

Sanki motor daha büyük oluyo öyle...:)

Bu arada boyadıktan sonra tekrar orjinal hali için tinerle silsek eskisi gibi olurmu?...:p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
boyadığın boyaya bağlı ama kaliteli bişeyle boyarsan pek silineceğini sanmıyorum...dandik bi boya ile boyarsanda pek güzel olmaz zamanla sen istemesende kendi çıkar...bence kesin karar ver ve düzgün bi boyama işlemi yap ömürlük olsun...ayrıca siyah jant olayı iyi bir fikir boyayı sökmek isteyeceğini sanmam:cherry::cat:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Valla arkadaşlar ben 600 dereceye kadar dayanan sprey boyadan aldım siyah mat. Kısmetse haftaya boyamış olurum sizlerle paylaşırım =) Önce motor gelsin tabi :p :cherry:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
6 ytl ye aldığım sprey boya ile boyadım jantları 1 ay oldu bi değişiklik yok ilk gün boyadığım gibi duruyor kabarır diye düşünmüştüm ama kabarma meydana gelmedi
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bi resmini koysaydınız da görseydik nasıl oluyo siyah cbf siyah cantlar belkim bizde yaparız beğenirsek...:mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
eline sağlık güzel olmuş ....da sanki biraz ybr ye benzemiş gibi geldi bana .güle güle kullan önemli olan senin beğenmen:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaslar bunlar nette buldugum fotograflar, benim degil yani :p Ama ben de aynen boyle yapicam kısmetse
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst