- Katılım
- 13 Haz 2011
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle Konuyu Nereye Açacağımı Bilemediğim İçin Buraya Açtım.Yanlış Yere Açtıysam Kusura Bakmayın.
2011 Honda Cbf Aldım.İlk Defa Vitesli Motor Kullanıyorum.Daha Önceden Schooter Tarzı Kullanıyordum.Bilgili ve Tecrübeli Arkadaşlardan Yardım İstiyorum.
--Daha bugün 1300 km'de 1000 bakımına girdim.girmeden önce 5-6 defa motorla hız yaptım 110 civarı gördüm.iki kişide tek kişide.bunun bana ileride zararı olurmu.bu saaten sonra istediğim gibi gidebilirmiyim?
--Zincirle ilgili bi kaç yazı okudum kaç bin kmde zincir deiştirme ihtiyacı duyarım acaba.
--şehir içinde kullanırken ışıklara 100 metre kala debriyaja basıp ışıklara boşda gelir gibi gelıyorum acaba bunun motora zararı olurmu.ışıkda beklerken boşdamı beklemeliyim yada debriyaja basarsam sorun olurmu?
--vites geçişlerinde devir saati kaça geldiğinde vites attırmam uygun olur.
--yine bi ayrı konu tekerler ortalama kaç bin km gider.
YARDIMCI OLAN ARKADAŞLARA TŞK EDERİM ŞİMDİDEN.
Vatan 26 Mekan 07
2011 Honda Cbf Aldım.İlk Defa Vitesli Motor Kullanıyorum.Daha Önceden Schooter Tarzı Kullanıyordum.Bilgili ve Tecrübeli Arkadaşlardan Yardım İstiyorum.
--Daha bugün 1300 km'de 1000 bakımına girdim.girmeden önce 5-6 defa motorla hız yaptım 110 civarı gördüm.iki kişide tek kişide.bunun bana ileride zararı olurmu.bu saaten sonra istediğim gibi gidebilirmiyim?
--Zincirle ilgili bi kaç yazı okudum kaç bin kmde zincir deiştirme ihtiyacı duyarım acaba.
--şehir içinde kullanırken ışıklara 100 metre kala debriyaja basıp ışıklara boşda gelir gibi gelıyorum acaba bunun motora zararı olurmu.ışıkda beklerken boşdamı beklemeliyim yada debriyaja basarsam sorun olurmu?
--vites geçişlerinde devir saati kaça geldiğinde vites attırmam uygun olur.
--yine bi ayrı konu tekerler ortalama kaç bin km gider.
YARDIMCI OLAN ARKADAŞLARA TŞK EDERİM ŞİMDİDEN.
Vatan 26 Mekan 07