Honda cbf 150 almayı düşünüyorum yardım

Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
10
İyi sabahlar abilerim ve kardeşlerim ilk motorum mondial znu 125 kullanmaktaydım, şimdicbf 150 almak istiyorum kullananlardan tavsiye bekliyorum şimdiden teşekkur ederim saygılar
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
İyi sabahlar abilerim ve kardeşlerim ilk motorum mondial znu 125 kullanmaktaydım, şimdicbf 150 almak istiyorum kullananlardan tavsiye bekliyorum şimdiden teşekkur ederim saygılar

sağlam temel motorlardandır.Yağ yaktığını duydum yeni modellerinde duurm nedir bilmiyorum
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
Alma çok hantal zaten 125 lik kullanmışsın işini görmez daha güçlü motorlara bak
 
Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
10
Efendim ben hızı sevmiyen birisiyim benim istediğim konfor ve titreşim olmaması
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
cbf 150 125 cc scooter ile aynı hızı yapar bence gereksiz bir motordur onun yerine pulsar al heycan yasa yada apaçi al cbf çok eskidendi .
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
80 i geçmeden fıtı fıtı gezerim, totom rahat etsin, titreşimi tek silindire göre az olsun, az yaksın, durduk yere masraf çıkarmasın, altımda da cücük gibi kalmasın diyorsan alabilirsin. Ama sıfır alacaksan o para etmez bence. O parayı cbf ye verene kadar ben olsam hero karizma, 150ns ya da discover 150f alırdım. Cbf sıfırına vereceğin parayla, 150f alır birde yeni lastik takımı + güzel bir kask alırsın, hemde cbf den daha güçlü bir motorun olur.
 
Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
10
Yorumun için teşekkur ederim istediğimi anlatmisiniz ama 2el temiz alicam
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
80 i geçmeden fıtı fıtı gezerim, totom rahat etsin, titreşimi tek silindire göre az olsun, az yaksın, durduk yere masraf çıkarmasın, altımda da cücük gibi kalmasın diyorsan alabilirsin. Ama sıfır alacaksan o para etmez bence. O parayı cbf ye verene kadar ben olsam hero karizma, 150ns ya da discover 150f alırdım. Cbf sıfırına vereceğin parayla, 150f alır birde yeni lastik takımı + güzel bir kask alırsın, hemde cbf den daha güçlü bir motorun olur.

Not: tavsiye ettiğiniz motorların hepsi bol bol titreşimlidir. Titreşim önemli bir kriterse ve bütçesi bu kadarsa cbf'ten başka seçeneği dahi yok. Titreşimi önemsemeyen bir arkadaşa pulsar aldırdım ama ben asla alamam dediğim sebepten ötürü.
 
Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
10
AurorAbeam bilgi için tsk ederim kiz arkadadimla beraber gezicem hep piknik veya vs ama titresim olmasin ve arkadaki insan yormasin hoşla binelim motora
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Not: tavsiye ettiğiniz motorların hepsi bol bol titreşimlidir. Titreşim önemli bir kriterse ve bütçesi bu kadarsa cbf'ten başka seçeneği dahi yok. Titreşimi önemsemeyen bir arkadaşa pulsar aldırdım ama ben asla alamam dediğim sebepten ötürü.

anlatılan gibi bir titresim yok pulsarda . 16000 km kllandım eşimle izmire gittim geldim vs sadece koltugu rahatsız titresim nc 700x de neyse o ne aşağı ne yukarı
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Yorumun için teşekkur ederim istediğimi anlatmisiniz ama 2el temiz alicam

2 sene kullandım. Mercedes gibi motosiklet. Konfor, gidon yüksekliği 100 km son hız olması sakin kullanımlar için ideal.

Hiç düşünmeyin, basın parayı alın. Şehir içi kullanacaksanız tavsiye ederim. Yok şehir dışı kullanım diyorsanız. Uzun yolda yoruyor. 200 km lik tecrübem ile sabit!
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Zaten belirttim cbf almak için sebeplerde "titreşimi tek silindire göre az olsun" dersen diye. Fakat iki kişi gezeceksen ve birazda yük alacaksan uzun yokuşları iyi düşün. Motorun sınırlarını zorlarsan yağ yakacağını da bil. Bunları kabullendiğin sürece memnun olursun motordan.
 
Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
10
Dediğim gibi efendim az hız bile olsa beni yolda bırakmasın tatlı tatlı gideyim yinede
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ns 200 selesi odun olsada gene 150 cclere bakmam

6 vites dijital gösterge , kalın lastik enj. Şekil şemal uzun yolda yetersiz kalsada düşük ccye göre daha iyi gidişi çekişi var seleye kaplama döşeme felan yaptırıyolar
 
Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
10
2010 modelini almayı düşüyordum ama devir saati yok vites gostergesi benim için onemlide yeni vitesliye geçtim
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
cıbıf yıbır alma aldırtma! bız bu dınozorlardan kurtulmalıyız ki yeni modelleri ulkemıze layık gorup getırebılsınler. fosıllesmıs makınelere 5-6 bin verilir mi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 kişi cbf150 bayağı sabırlı ve mülayim bir kişi olmak lazım. uzun yolda e5 de yavaş yavaş gidersiniz .
 
Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
186
bir süre kullandım (6 bin km kadar ) motor çok az km de olmasına rağmen subaplardan ses gelmeye başlamıştı sağlam motor diyorlar ama bana pek öyle gelmedi yada şansıma diyelim..bende sıkıştırdım biraz eyw da çok hantal olacak gibi değil bana uymadı kısaca titreşim yok 1 saat kullanınca totoyu ağrıtıyor
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bizim forumdaki Yebereciler eksildi mi? Yoksa bundan sonraki Slogan az daha koy Pulsar al mı oldu? :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
80 i geçmeden fıtı fıtı gezerim, totom rahat etsin, titreşimi tek silindire göre az olsun, az yaksın, durduk yere masraf çıkarmasın, altımda da cücük gibi kalmasın diyorsan alabilirsin. Ama sıfır alacaksan o para etmez bence. O parayı cbf ye verene kadar ben olsam hero karizma, 150ns ya da discover 150f alırdım. Cbf sıfırına vereceğin parayla, 150f alır birde yeni lastik takımı + güzel bir kask alırsın, hemde cbf den daha güçlü bir motorun olur.
150F dediğin motorun hız olarak CBF150'den hiç farkı yok. Standart dışı lastik ölçüleri ve titrek bi motor olması da ayrı dert.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst