mt9 beklemeye kanser oldum tenere aldım arkadaşlar. gönüller bir ara ara yazarım
[url]http://i.hizliresim.com/1PD9lN.jpg[/url]
hayirli olsun. gule gule kullanin.
cbf ten sonra nasil .arti eksi yonleri falan ?
mt9 beklemeye kanser oldum tenere aldım arkadaşlar. gönüller bir ara ara yazarım
[url]http://i.hizliresim.com/1PD9lN.jpg[/url]
Arkadaşlar. Bu motor hakkında bilgisi olan varmı? Tavsiye veya önerilerinizi almam mümkünmü acaba?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1000-abs-li,dunyada-1000-tane-162490827/detay
aynı renk ayarda istanbulda vardı, baya temizdi, arakdaş görmüştü...ilan da duruyo mu bilmiyorum
36-38 kullan birde öyle denem yap,ama ön lastik basıncını düşürme,ögidon ağırlaşır sürücüyü yorar.
ben racing gibi kullandığım için ön ve arka amortisör leri en sert konumda kullanıyorum.













Teşekkür ederim.hocam valla cok ugrasmissiniz ama sonuc guzel olmus. ben kendim yapamam ama bu kadar kim ugrasir bilmiyorum. neyse vazgeceyim bariama super olmus.