Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
türkmenisdandaysan sen bize benzin getir biz sana aksesuar alalım :) lastik odunlaşır bekledikçe. önceden almak mantıklı değil. süreye ve fiyata bağlı ama fuarda indirim falan hikaye
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Teşekkür ederim dorion.
:)
Eğer ki asfalt dışına çıkmayacaksan CBF 1000'den şaşma derim.
:thumleft:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
valla hocam imkan olsa bidon bidon tanker tanker getiririm. 0.25 cent lt si.
peki lastikte almiyorum. bari yag aldirayim gelince degistirim belki bide fren balatasi baktirayim ebc gg olur herhalde. motorcum burnumda tutuyor. kullanmayida unutcam :) burdaki cbf ciler bi toplasma yapsa. baska bi yerde kalmadi artik. hatta geliboluya gidip peynir helvasi yeriz :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
burda da 250 cent :) bu cent dediğin amerikan doları centi demi 0.25 dolar yani
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
hocam yeni kur uzerinden hesaplayinca bizim para gore 46 kurus yapiyor. 0.5 lik erikli su burada benzinin iki kati. yani sudan ucuz :)
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Arkadaşlar alt grenaj sevdamdan maddi sıkıntılarımdan ötürü bir süreliğine vazgeçtim.
:pale:
Şimdilik koruma demiri almaya niyetim var ve bu konuda sizlere de danışmak istedim.
:silent:
Aklımda 3 marka ve model var;
1. Hepco & Becker: Bu koruma demiri ile motorun alt arka kısımları darbelere açık kalacak gibi geliyor.
http://www.anesmotor.com/?urun-1787-Hepco&Becker-Honda-CBF-1000-Motor-Koruma-Demiri.html
2. Givi TN 460: Tasarım itibariyle yüksek koruma vaat ediyor gibi.
http://www.feyizoglu.com/CBF-1000-CBF-1000-ST-10-12-Koruma-Demiri_46310.html#2
3. Kappa KN 460: Givi TN 460'ın tamamen aynısı! Kim, kimi taklit etmiş belli değil!
http://www.gungormotor.com/urun/331/KAPPA-KN-460-CBF-1000-10-11-KORUMA-DEMIRI.html
bu 3 marka ve model hakkında; kalite ve koruma kapasitesi hakkındaki fikirlerinizi bekliyorum.
Teşekkürler, saygılar...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kappa kullanıyorum ben, fena değil gibi ama 5000 devirde bi titreşim yapıyor. Yalnız hangi markayı takarsan tak bu titreşimden bahsediyorlar genelde.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Arkadaşlar alt grenaj sevdamdan maddi sıkıntılarımdan ötürü bir süreliğine vazgeçtim.
:pale:
Şimdilik koruma demiri almaya niyetim var ve bu konuda sizlere de danışmak istedim.
:silent:
Aklımda 3 marka ve model var;
1. Hepco & Becker: Bu koruma demiri ile motorun alt arka kısımları darbelere açık kalacak gibi geliyor.
http://www.anesmotor.com/?urun-1787-Hepco&Becker-Honda-CBF-1000-Motor-Koruma-Demiri.html
2. Givi TN 460: Tasarım itibariyle yüksek koruma vaat ediyor gibi.
http://www.feyizoglu.com/CBF-1000-CBF-1000-ST-10-12-Koruma-Demiri_46310.html#2
3. Kappa KN 460: Givi TN 460'ın tamamen aynısı! Kim, kimi taklit etmiş belli değil!
http://www.gungormotor.com/urun/331/KAPPA-KN-460-CBF-1000-10-11-KORUMA-DEMIRI.html
bu 3 marka ve model hakkında; kalite ve koruma kapasitesi hakkındaki fikirlerinizi bekliyorum.
Teşekkürler, saygılar...
şu an sanırım koruma demiriniz yok, motorda 5000 de herhangi bir titreşim oluyor mu? sadece şasiye bağlanan bir koruma demiri varsa onu alın, ki yok sanırım. Hem motor bloğuna hem şasiye bağlı olunca motor titreşimini şasiye yansıtıyor.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
sw mototech adini tam hatirliyamadim .onunda koruma demiri var biraz buyukce bir modeldi. iyi koruma saglaya bilir.
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
inzell; "Lastik Conta" takmayı denedin mi?
:silent:
dorion; sana katılıyorum, takoz takmayı düşünmedim bile. SW-MOTECH almayı düşünmedim, zira motor kısmı tamamen açıkta kalıyor.
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=139349537716248&ls=en&nc=1393495455-17207&rubnum=brands.honda.cbf1000f&artnum=SBL.01.110.10000/B&id=63&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.honda.cbf1000f&typid=131535523
pistolpitt; henüz motosikleti bayiden çıkartmadım. Gerekli gördüğüm birkaç parça mevcut, onları tamamlayınca çıkartacağım bayiden. Yani henüz garantisi bile başlamadı.
:cherry:
Arkadaşlar Hepco & Becker'ı eledim seçenekler arasından. Şu anda "Givi TN 460" ile "Kappa KN 460" arasında kaldım. İnternette yaptığım araştırmalar neticesinde; "Kappa"nın, "Givi"nin "Yan Sanayi" ürünü olduğunu neticesine vardım. Givi ile Kappa arasındaki, kalite konusundaki fikirleriniz nelerdir acaba?
Bu arada değerli yorumlarınız için teşekkür eder, saygılarımı sunarım...
:)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Deneyecek bir boşluk yok neredeyse, koruma demiri varsa titreşim kaçınılmaz bence. :)
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Puig marka ön çamurluk uzatma parçası ile yine Puig marka arka iç çamurluk siparişlerimi verdim! Nisan ortaları gibi parçalarım elime ulaşacak umarım!
Koruma demiri konusunda da Givi'de karar kıldım.
inzell; koruma demirimi de alıp inceledikten sonra, eğer ki conta vs. uygulayabilirsem sana da bilgi vereceğim kardeşim.
:thumleft:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
Puig marka ön çamurluk uzatma parçası ile yine Puig marka arka iç çamurluk siparişlerimi verdim! Nisan ortaları gibi parçalarım elime ulaşacak umarım!
Koruma demiri konusunda da Givi'de karar kıldım.
inzell; koruma demirimi de alıp inceledikten sonra, eğer ki conta vs. uygulayabilirsem sana da bilgi vereceğim kardeşim.
:thumleft:

hocam on camurluk uzatmanin fiyati nasil ?
internetten mi aldiniz ?
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
dorion; önce Puig markasının Türkiye distribütörünü araştırdım ve "Mototaş" olduğunu öğrendim.
Daha sonra bir müddet telefon ve mail trafiği neticesinde; "Ön Çamurluk Uzatma (Parça kodu: 5800N)" için 39 Euro, "Arka İç Çamurluk (Parça kodu: 4691J)" için ise 149 Euro fiyat verdiler.
Yine bir müddet telefon ve mail trafiği neticesinde; iki parçaya toplamda 500 TL peşin ödemede bulunarak, siparişimi tamamladım.
:thumleft:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
tesekkur ederim. uzatma parcasi icin biraz pahali geldi fiyati. kucukcuk plastik bisey :) ebay da daha uygun olur mu acaba? ki olsada ben anlamiyorum . alan olsada bizde siparis versek:) fuardan baktirayim bari belki vardir.
motoru cikardiniz mi?
baska aksesuar dusunuyormusunuz?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Motor koruma demirini de aldıktan sonra şimdilik başka aksesuar düşünmüyorum.
Önümüzdeki sezon komple çanta kiti alıp, Karadeniz turu yapmayı düşünüyorum!
:flower:
Motoru, sipariş ettiğim parçaları taktıktan sonra çıkarmayı düşünüyorum. Çıkarınca fotoğraf da atacağım. Hem parçaların nasıl göründüğünü de görmüş olursunuz.
:thumleft:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
nazar boncuguda takin bi kenarina :) givir gicir parlak parlak. kazasiz belasiz
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
15
Teşekkür ederim dorion.
:)
Hepimiz kazasız, belasız ve cezasız binelim.
:thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst