Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
orjinalliği bozmadan ses isteyenlere:

bu sayede ses %50 gibi bir oran artıyor,orjinalliği bozmadan ses arayanlar...
bu sayede cbf de olması gereken sese kavuşuyoruz.

Uzun ve kaliteli bir matkap ucu ile( şarlı maktap kullanmak daha pratik oluyor )susturucunun etrafını delip susturucuyu yerinden çıkarıyoruz.

42355124.jpg


27690702.jpg


64086444.jpg


95360722.jpg


Saplı zımpara ile matkapla deldiğimiz,çapakları bu saplı zımpara ile temizliyoruz,bu aşamada saplı zımparayı elektirikli matkapa takarsanız temizleme işi daha çabuk bitecektir.



85791589.jpg


İşte susturucumuz,bi ucu egzozun içinde gözüken kazanın ortadakı kanala giriyor.

37043582.jpg


Tornacıda içi dolu paslanmaz boruyu işleme ile bu hale getirdi tornacı,istediğiniz zaman sessiz hale getirebileceksiniz.

98917879.jpg


74414408.jpg
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
orjinal egzoz tipsiz, soba borusu gibi, ve çok ağır. İlk iş olarak Devil takınca moturun üstünden yük kalktı resmen.
Remus'u tercih sebebin nedir Görkem, anesten aldın sanırım ben de oradan devil almıştım.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
orjinal egzoz tipsiz, soba borusu gibi, ve çok ağır. İlk iş olarak Devil takınca moturun üstünden yük kalktı resmen.
Remus'u tercih sebebin nedir Görkem, anesten aldın sanırım ben de oradan devil almıştım.
Evet belkide motorun telk çirkin yeri orjinal egzozudur. Egozuzu remusun distribütöründen getirttim. Devil in aksine bu performans egzoz. 5-6hp güç arttırıyor ve sesi gayet hoş yani kulak tırmalamıyor. Tok ve guzel bir sesi var.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
senin motorda remus gayet güzel duruyordur. benim motor bal sarısı, şase de siyah olunca orjinal egzoz çok sırıtıyordu, siyah tonları arttırmak istediğimden ve şekli de hoşuma gittiğinden devil aldım, bir de vahşi sesi dolayısıyla :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

Remus çok kaliteli bir marka devil ile kıyaslanamaz bence.
burada senden başka kıyas yapan yok ki zaten :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Tercih meselesi tabi ki. Remus unda karbon modelleri mevcut ama fiyatta yanlış hatırlamıyorsam 50-60 euro fark oluyordu.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Evet belkide motorun telk çirkin yeri orjinal egzozudur. Egozuzu remusun distribütöründen getirttim. Devil in aksine bu performans egzoz. 5-6hp güç arttırıyor ve sesi gayet hoş yani kulak tırmalamıyor. Tok ve guzel bir sesi var.

:mrgreen: :mrgreen:
5-6 hp motora güç o kadar kolaymı ya vermek..bırakın bı tup takmakla 5- 6hp guç cıkmaz.. komple headers lı bi egsoz takarsın ve hava/yakıt karısımı ayarını yaptırıosun..dynoya sokarak ince ayar yaparak oda ancaa...
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
:mrgreen: :mrgreen:
5-6 hp motora güç o kadar kolaymı ya vermek..bırakın bı tup takmakla 5- 6hp guç cıkmaz.. komple headers lı bi egsoz takarsın ve hava/yakıt karısımı ayarını yaptırıosun..dynoya sokarak ince ayar yaparak oda ancaa...
Bunu ben değil Remus u yapan adamlar söylüyor. kendi orijinal sitesinden de araştırabilirsiniz. ben onların yalancısıyım. 125 veya 150 cc motor olsa 5-6 beygir hissedilirdi ama bizim motorlarda 5-6 beygir hissedilmez diye düşünüyorum. Yani ben hissetmedim . :D
O yüzden Remus ses egzozu olarak değil performans egzoz olarak geçer.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
8 gün soğuklarda motoru çalıştırmadım sıfır akü taktırmıştım 1 hafta olmadı aküsü bitti.Takviye yaptık yine çalışmadı hondadan geldiler enjektöre pislik kaçmıştır dediler yada bujilerde sorun vardır dediler böyle bir durum başına gelen varmı =))
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
ben kışın motoru kapalı otoparka aldığım için böyle birşey başıma gelmedi. Geçen kış 1 gün motor dışarıda kalmıştı çalışmadı çalıştırana kadar aküsü bitmişti ve sonra bujiler ıslandı, aküyü şarj edip tekrar denediğimizde çalışmıştı. Peki hondadan gelenler sorunu çözdü mü?
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Motoru aldılar servise götürdüler motorda aküde inş. problem vardır.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Ins akudur cbf1000 Hic aklimda olan bi motor degildi ama gercekten super alet yol tutusu olsun surati olsun mukemmel.Bu motoru acikcasi korka korka aldim keyfinden supheliydim ama beklentimin cok ustunde.cikti simdi kafamda tek soru var piyasasi zor satilan motormu diye:)cunku guvenerek aldim bu motoru abi dedigim adamlardan bir sorun cikmaz ins.Bide dedigim gibi satmasi zormu bu aletlerin
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bence değerinde satarsan hiçde zor değil, ancak bizim bölgemizde satması zor, şuan bile benim bildiğim burda yeni kasadan 3 adet var eski kasadan bir adet var düşün artık...:silent:
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Ins akudur cbf1000 Hic aklimda olan bi motor degildi ama gercekten super alet yol tutusu olsun surati olsun mukemmel.Bu motoru acikcasi korka korka aldim keyfinden supheliydim ama beklentimin cok ustunde.cikti simdi kafamda tek soru var piyasasi zor satilan motormu diye:)cunku guvenerek aldim bu motoru abi dedigim adamlardan bir sorun cikmaz ins.Bide dedigim gibi satmasi zormu bu aletlerin
ben 2009 kasayı 18 e almıştım, 10bin km kullanıp 18 e satmıştım, motor temizse mutlaka alıcısı çıkar. Bir de tabi ki ss ler dışında 1000lik motorların piyasası sığ bütçesi yüksek. Satmayı düşünmeyin keyifle binin, satarken de iki kere düşünün daha iyisini bulduğunuzu düşünüyorsanız satın, cbf1000 kullanan kolay kolay diğer motorları beğenmez :p
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Evet tansiyonum düştü valla arıza belli oldu konjektör =(=( 850 tl konjektör parası bu arızayla birlikte cbf 1000 serüvenim çok kısa sürmüş bulunmaktadır.Motoru geri verip 600rr yada 600 f alacağım.Artık hayırlısı olsun diyorum.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
geçmiş olsun, sorunlu parça bu mu acaba?
http://www.wemoto.com/bikes/honda/cbf_1000_fa7_fa8_abs_model/07-08/picture/regulator_rectifier_-_by_electrex/

850 tl çokmuş, neyse hayırlısı olsun
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
müthiş bir motor sürüşü mükemmel hızlanmasına lafım yok 10 üzerinden 10 u hak eden bir motor ama kısmet ileride kesin alırım ama bundan.Canım sıkıldı gerçekten
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
8 gün soğuklarda motoru çalıştırmadım sıfır akü taktırmıştım 1 hafta olmadı aküsü bitti.Takviye yaptık yine çalışmadı hondadan geldiler enjektöre pislik kaçmıştır dediler yada bujilerde sorun vardır dediler böyle bir durum başına gelen varmı =))
ben ybr yı alınca cbf i satılığa çıkarmıştım. 2 ay adar kullanmadım . tabi aküsünü söküp, probları hava ve nemden yalıtıp ewe koydum. motoru branda ile örtüp, egzoz ucunu bezle tıkadım. 2 ay sonra çalıştırması biraz zor oldu ama çalıstıktan sonra sıkıntı kalmadı. ve ondan beri haftada 1 çalıstırmaya basladım.
Ins akudur cbf1000 Hic aklimda olan bi motor degildi ama gercekten super alet yol tutusu olsun surati olsun mukemmel.Bu motoru acikcasi korka korka aldim keyfinden supheliydim ama beklentimin cok ustunde.cikti simdi kafamda tek soru var piyasasi zor satilan motormu diye:)cunku guvenerek aldim bu motoru abi dedigim adamlardan bir sorun cikmaz ins.Bide dedigim gibi satmasi zormu bu aletlerin
Bence bir motor alırken acaba onu satar mıyım diye alırsa, bu aynı bir ilişkiye biter gözüyle başlamaya benzer. ben motoru aldıktan sonra yaklaşık 6 bin tl aksesuar vs. aldım. uzun yıllar binmeyi düşünüyordum. daha sonra maddi sıkıntı içine girdim ve ilana koydum. Motoru arayanların neredeyse %95 i araba ve motor takas teklifinde bulundu. motoruma 2 ay sonra bındıgımde sanki ilk defa bınmışcesine heyecanlandım ve motor bana cok farklı geldı. E haliyle 2 ay ybr 125 sonra cbf 1000 :D

Ve o gün ilanı kaldırdım. Ben bu motordan sonra yuksek hacımli baska motor begenemedım ve nasıl olurda satmaya kalktım diye kendı kendıme konustum. Artık eskisi gibi saga sola ve işe cbf le gitmiyorum. aylakçı olarak ybr yi kullanıyorum. Güzel havalarda ise haftada bir gün falan cbf i cıkartıyorum. Bu şekilde kullanmaya basladıgımdan berı ayda 200 tl cebıme kaldığı için cbf i satmama da şimdilik gerek kalmadı.
ben 2009 kasayı 18 e almıştım, 10bin km kullanıp 18 e satmıştım, motor temizse mutlaka alıcısı çıkar. Bir de tabi ki ss ler dışında 1000lik motorların piyasası sığ bütçesi yüksek. Satmayı düşünmeyin keyifle binin, satarken de iki kere düşünün daha iyisini bulduğunuzu düşünüyorsanız satın, cbf1000 kullanan kolay kolay diğer motorları beğenmez :p
Aynen yukarda zaten fazlasıyla yazdım :D
Evet tansiyonum düştü valla arıza belli oldu konjektör =(=( 850 tl konjektör parası bu arızayla birlikte cbf 1000 serüvenim çok kısa sürmüş bulunmaktadır.Motoru geri verip 600rr yada 600 f alacağım.Artık hayırlısı olsun diyorum.

Garantisi yok muydu? cbf 1000 in konforundan sonra 600 rr cok rahatsız gelecektır. Parçalar malesef serviste cok pahalı oluyor. garantisi yoksa baska yerlerden arastırın derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst