Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
virajlar dısında pek sıkıntı olacagını sanmam ama 170 ten fazlasını takma derim. bi ara bende dusunuyordum sonra 170 lık taktım.,,bu arada ayıptır solemesı kac model ve kaca anlastınız?

Virajlarla sıkıntım olmadı bugüne kadar, deneme amaçlı emanat 180 lik lastik taktırıp deneyecem. 2010 model, bana yaklaşık 22 bine mal oldu. :bounce: Nakliyesi, plaka ve tüm masraflar dahil.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
2013 model alıp 25500 anahtar teslim almak daha mantıklı değil mi acaba?
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
bu fiyatı nereden aldınız hem de anahtar teslim, çıplak fiyatı bile 26900TL ?:silent:

Konşuk 25500 e veriyor :cat:

Aksesuarlara da harcayacaksınız, 3 adet çanta ve demiri, koruma demiri, elçik ısıtma, çakmaklık vs.vs.vs. şimdi kaça mal oldu :silent: Hesabı iyi yapmak lazım :bounce:

Öyle de, sıfır motorun da tadı başka yani. 3-4 bin lira fark için şahsen 2. el almam
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Bugün itibari ile cbf 1000 sahibiyim 2006 model 40.000 kmde çok temiz (km biras fazla ama motor tanıdıktan) full servis bakımlı 20.000de 30.000 de zorlanmış apaçi motoru alacağıma km si olsun ama adam gibi kullanılmış olsun mantığındayım.Çok binedim ama gidişi muhteşem,eski motorum olan cbr 250den geçmiş bulunuyorum cbf 1000 in oturma pozisyonu süper boşuna domalıyormuşum :D
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Bugün itibari ile cbf 1000 sahibiyim 2006 model 40.000 kmde çok temiz (km biras fazla ama motor tanıdıktan) full servis bakımlı 20.000de 30.000 de zorlanmış apaçi motoru alacağıma km si olsun ama adam gibi kullanılmış olsun mantığındayım.Çok binedim ama gidişi muhteşem,eski motorum olan cbr 250den geçmiş bulunuyorum cbf 1000 in oturma pozisyonu süper boşuna domalıyormuşum :D
Hayırlı olsun, uzun ve keyifli geziler dilerim
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Saolun iyimi yaptım kötümü yaptım bilemedim 40.000 çok geldi bana ama =( çok temiz ve bakımları hiç aksatılmamış motorun, doktordan aldım bide 50 yaşında adam.

Bana kalırsa o motora o yol rodaj sayılır :p ben ybr 250 aldım tanıdıktan 47.000 de aldım şuan 49 oldu kazası olmadıktan sonra yol yapmak motoru ne kadar yıpratabilir cbf 1000 heleki..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Bugün itibari ile cbf 1000 sahibiyim 2006 model 40.000 kmde çok temiz (km biras fazla ama motor tanıdıktan) full servis bakımlı 20.000de 30.000 de zorlanmış apaçi motoru alacağıma km si olsun ama adam gibi kullanılmış olsun mantığındayım.Çok binedim ama gidişi muhteşem,eski motorum olan cbr 250den geçmiş bulunuyorum cbf 1000 in oturma pozisyonu süper boşuna domalıyormuşum :D
Hayırlı uğurlu olsun, kmsi gayet normal olması gerekende.(en azından düşürülmemiş)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Vallahi içim rahatladı sağolun hepimize allah kaza bela vermesin inş.Kmye kafayı takmıştım :D
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Virajlarla sıkıntım olmadı bugüne kadar, deneme amaçlı emanat 180 lik lastik taktırıp deneyecem. 2010 model, bana yaklaşık 22 bine mal oldu. :bounce: Nakliyesi, plaka ve tüm masraflar dahil.
Benim 2012 ocak çıkışlı cbf 1000 i neredeyse o fiyata satıyordum. üstelik üzerinde henuz 1000 km lik michelin road 3, remus egzoz ve bir çok aksesuar dahil :)
Olan olmui artık . tekrar hayırlı ve ugurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bugün itibari ile cbf 1000 sahibiyim 2006 model 40.000 kmde çok temiz (km biras fazla ama motor tanıdıktan) full servis bakımlı 20.000de 30.000 de zorlanmış apaçi motoru alacağıma km si olsun ama adam gibi kullanılmış olsun mantığındayım.Çok binedim ama gidişi muhteşem,eski motorum olan cbr 250den geçmiş bulunuyorum cbf 1000 in oturma pozisyonu süper boşuna domalıyormuşum :D

Hayırlı olsun, allah kaza bela ver :rendeer:

Konuştuğumuz motor cbf 150 değil ki, cbf 1000. Yani imkanı olmayan bu motorun masrafının altına giremez, umarım seçiminizden memnun olursunuz. Ayrıca şu göz kırpma işaretleri hiç samimi değil..

Göz kırpma işaretini nasıl anladığını bilemem, masrafların altından kalkacağımdan emin olabilirsin :cat:

Benim 2012 ocak çıkışlı cbf 1000 i neredeyse o fiyata satıyordum. üstelik üzerinde henuz 1000 km lik michelin road 3, remus egzoz ve bir çok aksesuar dahil :)
Olan olmui artık . tekrar hayırlı ve ugurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.

Sağlık olsun :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
muzaffer bey, önceki motorunuz vfr800 sanırım, karşılaştırma yaparsanız özellikle güç, rüzgar koruması, oturuş pozisyonu ve yakıt tüketimi konusunda okumak isterim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Hayırlı olsun, allah kaza bela ver :rendeer:
:

Cümle yarım kalmış, Allah Kaza bela vermesin diyecektim :rendeer:

muzaffer bey, önceki motorunuz vfr800 sanırım, karşılaştırma yaparsanız özellikle güç, rüzgar koruması, oturuş pozisyonu ve yakıt tüketimi konusunda okumak isterim

Memnuniyetle yaparım ama henüz yeni motoruma hava şartları nedeniyle binme fırsatım olmadı, hafta sonu binmeyi planlıyorum. Sonra size ayrıntılı bir rapor veririm :cat:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
motoru satıcam diye 2 aydır binmiyordum. dün canıma tak etti . havada hazır güzelken bi turlayayım dedim. ybr ye binmekten cbf bini unutmusum. sanki motor benım değil baskasının motoruna binmişim gibi geldi. bi değişik bi güzel geldiki anlatamam. resmen ofastan ınıp ferrarıye bınmiş gibi hissettim :D
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Motoruma en son binişimle beraber satmaktan da vazgeçtim. Çok özlemişim Optimusu.
Şuan sağa - sola , işe-güce ybr ile gidiyorum. cbf e ise güzel havalarda turlamak için biniyorum. daha az binince her seferinde sankı motoru yenı almıs ve ılk defa bınıyormuşcasına heyecanlanıyorum. :) bu motoru ben nasıl satılığa koymuşum. gerçi ozmnla bşiraz sıkıntıdaydım yoksa hiç satmaya nıyetım yoktu. Tabi büyükte konusmamak gerek. Hiç ummadığım anda satışa cıkarmak zorunda kalmıştım.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
cbf 1000 candır ya bende uzun süre kullanmayı düşünüyorum bakalım hayırlısı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst