- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
virajlar dısında pek sıkıntı olacagını sanmam ama 170 ten fazlasını takma derim. bi ara bende dusunuyordum sonra 170 lık taktım.,,bu arada ayıptır solemesı kac model ve kaca anlastınız?
Virajlarla sıkıntım olmadı bugüne kadar, deneme amaçlı emanat 180 lik lastik taktırıp deneyecem. 2010 model, bana yaklaşık 22 bine mal oldu. :bounce: Nakliyesi, plaka ve tüm masraflar dahil.