Honda cb125e ve diğer başlangıç modelleri

Katılım
23 May 2013
Mesajlar
10
Ankara ki bütün salcano bayilerini aradım ve enteresan bir şekilde hiçbirinin elinde bırakın wolf s i wolf bile yok. almadan önce bir üzerine binmek isterdim
http://www.ucerler.com.tr/index.php?route=product/product&filter_name=salcano%20wolf&product_id=261
bu siteden her yere kargoyla yolluyolar galiba ama insan görüp almak istiyor tabi siz ne düşünüyorsunuz ? bir de aradığım tüm bayilerde amca oğluyla konuşur gibi bir tavır vardı açıkçası, hatta yok bizde diyip yüzüme bile kapatan oldu :jocolor: geri arayıp kulaklarını çınlatmak istedim ama şanslarına meşguldu.
Tabi şimdiden böyle olunca -1 e düştü gözüme halbuki ne kadar sevmiştim görünüşünü fiyatı performans oranını.
 
Katılım
11 Haz 2013
Mesajlar
166
Ankara ki bütün salcano bayilerini aradım ve enteresan bir şekilde hiçbirinin elinde bırakın wolf s i wolf bile yok. almadan önce bir üzerine binmek isterdim
http://www.ucerler.com.tr/index.php?route=product/product&filter_name=salcano%20wolf&product_id=261
bu siteden her yere kargoyla yolluyolar galiba ama insan görüp almak istiyor tabi siz ne düşünüyorsunuz ? bir de aradığım tüm bayilerde amca oğluyla konuşur gibi bir tavır vardı açıkçası, hatta yok bizde diyip yüzüme bile kapatan oldu :jocolor: geri arayıp kulaklarını çınlatmak istedim ama şanslarına meşguldu.
Tabi şimdiden böyle olunca -1 e düştü gözüme halbuki ne kadar sevmiştim görünüşünü fiyatı performans oranını.

Kardesim ben CB125e kullanıcısıyım ve benim 15 inci hatta 16'cı motorum.Bir sene binip CBF500 alacagım suan butçem yetmedi bu motoru aldım.Bak kardesim hız merakın yuksek tork merakın varsa alma.Ama denge ,saglamlık,yuksek aydınlatma,ekonomik yakıt tuketimi,bol yedek parca yaygın servis agı diyorsan fiyatının hakkını sonuna kadar veriyor.Ben artık satmayı dusunmuyorum ayrıyetten birde CBF500 alacagım.Cok ama cok memnunum.Bak sende ankara da görünüyorsun bende ankaradayım bu ara birde kampımız olacak,kap bir CB125 e sende katıl kampımıza.Bak ben eşimle CB125e ile gidicem kampa.Guvenmesem gidermiyim?
Titresim olayı bence cok abartılıyor,motorun 125 lik oldugunu unutanlar gazı sonuna kadar dayayıp devri devri sonuna kadar zorluyor.Bu da diğer motorlarda daha az olan bir titresime sebep oluyor fakat ben hakkıyla zorlamadan kullanıyorum ve hiç bir sorun yasamıyorum.Tek can sıkan kısmı selesi ve arka amortisörü sert gerisi mukemmel.Hele vites geçişleri fevkalade.Denge muhtesem sanki motor u elin kolun gibi rahat kullanıyorsun.Sakın ama Sakın çin malı bişey alma.Forumlarda duınyanın en sağlam modeli olarak da geçsa sakın çin malı alma.Hadi başını ağrıttım kusura bakma , kal sağlıcakla benden bukadar.. :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
salcano için genelde iyi şeyler duyuyorum.
Fena bir motor olmadığını düşünüyorum.
Ama Ankara'da ciddi bir servis ben göremedim.
CB125E'de ise iki tane (Bora ve Efe) servis imkanın var.

Ben motordan genel olarak memnunum.
Motordan verebileceğinin üstünde performans beklemiyorsan
fazlasıyla memnun kalırsın.
Ama şunu unutma bu alet uzun yol için pek uygun değil.
Uzun yolu sakin sakin yapman gerekir...

Bence sıfır almak bütçeni zorluyorsa çok da gerekli değil.
Temiz bulabildiğin sürece zaten sağlam motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst