- Katılım
- 23 May 2013
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar !
Sıcak bir giriş yaptıktan sonra genel ilk başlıycam bıdı bıdı modeli mi yoksa bumu ? sorularından biriyle karşı karşıyasınız..
Şöyle bir şey var 3 senedir motosiklet merakım vardı, ancak bu günlerde istediğim parayı toparlayabildim
O kadar çok motor baktım ki chopperlardan başlayıp racinglere kadar en son bisiklet alıcam heralde dediğmi hatırlarım.
Baştada belirtiyim 4 binlira bütçem var motor için bin lirada ekipmanlara ayırdm inanın biraz daha bekle biraz daha koy şunu al olaylarını yapamam 50 lira bile koyamam diyim size ::157::
Artık aklımda Honda cb125e var şansıma park halinde görüp inceleyip beğendim
Ancak bu alacağım motoru uzuuun süre kullanıcam yani benim için geçiş motoru gibi olmycak şehir şehir de dolaşıcam art`çımla her gün trafiğe de çıkıcam ve en az 3 sene benimle olucak.
Böyle düşündükten sonra acaba bu cb125e çok mu yetersiz dedim cbr 125 bakym dedim 2. elleri oluyordu ama 2. el nedense güvenemiyorum rodajı nasıl yaptılar cc olduğu için yedek parça daha pahalı gibisiniden gücümün almaya yettiği modellerinde kadranları hiç hoşuma gitmedi model yıllarından dolayı ve 0 almak her zamna daha tatlı tabiki.
Cbf 150 ve ybr düşünmüyorum çünkü kimse alınmasın ancak gören kurye zannetmesini istemiyorum,
tvs lere baktım titreşim titreşim diyor herkes ama görüntüsü inanılmaz güzel aynı istediğim gibi ancan 2013 modelin de titreşim çözüldü deniyor lakin 4.800 lira
Siz ne düşünürsünüz bu konude ey bilenler. aklımda commuter ve ss olarak düşünüyorum 250 cc ye kadar
Cb ninde yetmemezlik düşüncem şurdan kaynaklı; mesela şehirler arası yolda giderken kanyonu bile solluyamama düşüncesi beni rahatsız ediyor Şimdiden çok yazdım galiba ne çok biriktirmişim :bounce:
Sıcak bir giriş yaptıktan sonra genel ilk başlıycam bıdı bıdı modeli mi yoksa bumu ? sorularından biriyle karşı karşıyasınız..
Şöyle bir şey var 3 senedir motosiklet merakım vardı, ancak bu günlerde istediğim parayı toparlayabildim
O kadar çok motor baktım ki chopperlardan başlayıp racinglere kadar en son bisiklet alıcam heralde dediğmi hatırlarım.
Baştada belirtiyim 4 binlira bütçem var motor için bin lirada ekipmanlara ayırdm inanın biraz daha bekle biraz daha koy şunu al olaylarını yapamam 50 lira bile koyamam diyim size ::157::
Artık aklımda Honda cb125e var şansıma park halinde görüp inceleyip beğendim
Ancak bu alacağım motoru uzuuun süre kullanıcam yani benim için geçiş motoru gibi olmycak şehir şehir de dolaşıcam art`çımla her gün trafiğe de çıkıcam ve en az 3 sene benimle olucak.
Böyle düşündükten sonra acaba bu cb125e çok mu yetersiz dedim cbr 125 bakym dedim 2. elleri oluyordu ama 2. el nedense güvenemiyorum rodajı nasıl yaptılar cc olduğu için yedek parça daha pahalı gibisiniden gücümün almaya yettiği modellerinde kadranları hiç hoşuma gitmedi model yıllarından dolayı ve 0 almak her zamna daha tatlı tabiki.
Cbf 150 ve ybr düşünmüyorum çünkü kimse alınmasın ancak gören kurye zannetmesini istemiyorum,
tvs lere baktım titreşim titreşim diyor herkes ama görüntüsü inanılmaz güzel aynı istediğim gibi ancan 2013 modelin de titreşim çözüldü deniyor lakin 4.800 lira
Siz ne düşünürsünüz bu konude ey bilenler. aklımda commuter ve ss olarak düşünüyorum 250 cc ye kadar
Cb ninde yetmemezlik düşüncem şurdan kaynaklı; mesela şehirler arası yolda giderken kanyonu bile solluyamama düşüncesi beni rahatsız ediyor Şimdiden çok yazdım galiba ne çok biriktirmişim :bounce: