Honda CB125e mi? Yamaha YBR 125ESD mi ? 2012 MODEL. Hangisini almalıyım tavsiye?

Katılım
24 May 2012
Mesajlar
4
Selam arkadaslar ehliyetimi hayırlısıyla alıyorum şehir içi okul dan eve evden okula sürebiliceğim motor alıcam ama iki motor arasında kararsız kaldım Yamaha YBR 125esd 2012 ya da Honda cb125e çok kafamı karıştırdı bir çok yorumlar okudum ama ilginç bişey daha var Yamaha fz16 izmir balçovada gördüm oda ilgimi çekti ama Türkiye satışı yokmus ne yazıkki sizlerin tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden Teşekür ederim .
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
o bahsettiğin motor benim profil resmim ama kendisi bende yok:pale:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yamaha YBR ESD nin 2011 modeli daha güzel sanki duruş olarak ( tabi zevk..)

Her iki motosiklette de ah keşke şu olsaydı bu olsaydı demezsin.

Aradaki fiyat farkı ile Honda CB alırsanız 10.000 km bedava gezersiniz zaten alır almaz.

Bende bu kıyaslamaları yaptım ve kararımı CB' den yana kullandım hiç keşke demedim :)

10.000 km ne ki param var atar benzinimi gezerim derseniz, yıllardır kullanılan bir model olarak her şikayeti ve artıları bilinen bir modeli almak daha risksiz sadece.

Tek fark bu bence !
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ikisinide at çöpe git tvs apache 150 rtr al. Hiç olmazsa farkın olsun. Dijital km saati, şık tasarım, güçlü, ekonomik falandı filandı işte.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ybr olabilir cb tipsiz eski modellere benziyor yada at onları bulunmaz hint motoru olan apache yi al 10000 km tadını çıkararak gazla sen geçen motorlara degil geçen motorlar sana bakacaktir 250 lik sanmayan miyoptur
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ehliyetimi alıyorum, şehir içi, okul dan eve evden okula

Bu durumda sürate gerek varmıdır ki :/ Üstelik oturma pozisyonu olarak YBR ve CB ye göre kullanımı zorlamaz mı özellikle alışma evresinde ?

3350 değilde 4300 vermeyi göze aldıysa YBR arkadaş için çok daha doğru bir başlangıç motosikleti değilmidir !

En az!!! 10.000 km lik benzin parası farkı, bence küçümsenecek bir fark da değil ki, buda aynı sınıftaki Honda' yı "fiyat - performans" olarak ilk sıraya taşımaz mı !

10.000 km sonra satarken aldığı fiyata veya daha üstü bir fiyata, millet benzin yakarken (muhtemelen 1-2 yıl) ne gezdik be bedavaya demenin nesi kötü ki ?

Apapçi zaten arkadaşımızın şıklarında yok :/ Benimde oturuş pozisyonundan ve 80-90km üstüne zaten çıkmayacağımdan ( 15 yıldır otomobilde bile çıkmam ), gereksiz cc yi yük olarak görmemden dolayı listemden ilk çıkarttığım modeldi.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
kısa süre kullanıp elinden çıkaracaksan, yadabu bana yetmiyor büyüteyim diyorssan iknci el cbf 150 veya ybr 125 bak.. satarken zarar etmez ,alırken uygun olur

benim gibi son motorum artık ölene kadar kullancam dersen sıfır ybr al..
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
cb ve ybr karşılaştırmasında tartışmasız ybr'nin tercih edilmesinin daha doğru bir tercih olacağını düşünüyorum.
 
Katılım
26 Ocak 2013
Mesajlar
7
Kesinlikle YBR al kardeşim buna bulaşma. Kesinlikle tavsiye etmiyorum paranıza yazık olur hakiki Çin malı motor 7 8 aydır kullanıyorum tiremekten her yeri oynuyor motorun ve motor bloklarından yağ kaçırmaya başladı. daha 4000 de
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Kesinlikle YBR al kardeşim buna bulaşma. Kesinlikle tavsiye etmiyorum paranıza yazık olur hakiki Çin malı motor 7 8 aydır kullanıyorum tiremekten her yeri oynuyor motorun ve motor bloklarından yağ kaçırmaya başladı. daha 4000 de

Volkan Bey 10 dk içinde 5-6 konuda modeli karalamışsınız ama sorunun çözümü var mı sorun nedir?bunlar pek umrunuzda olmamış.Terleme problemi sadece çok fazla yağ koymuş motorlarda oluştu şimdiye kadar başlıkta oda Mikuni'den başkası değildir.Kendisi her yağı denemiş, ayarları komple kurcalamış verim alamamıştır ve tüm orjinalliği bozmuştur.


Yardımcı olmak için her zaman başlığı takipteyiz, buyrun sorunu söyleyin bizde araştıralım.Bütçeniz yetiyorsa bende çok daha yüksek cbf 150 gibi modeli tavsiye ediyorum lakin bu aradaki fiyat farkı insanları böyle bir alternative yönlendiriyor.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
yeni ybr leri bekle derim boşu boşuna fiyat kırmadı yamaha. yeni ybr al arkana bakma :thumleft:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Volkan Bey 10 dk içinde 5-6 konuda modeli karalamışsınız ama sorunun çözümü var mı sorun nedir?bunlar pek umrunuzda olmamış.Terleme problemi sadece çok fazla yağ koymuş motorlarda oluştu şimdiye kadar başlıkta oda Mikuni'den başkası değildir.Kendisi her yağı denemiş, ayarları komple kurcalamış verim alamamıştır ve tüm orjinalliği bozmuştur.


Yardımcı olmak için her zaman başlığı takipteyiz, buyrun sorunu söyleyin bizde araştıralım.Bütçeniz yetiyorsa bende çok daha yüksek cbf 150 gibi modeli tavsiye ediyorum lakin bu aradaki fiyat farkı insanları böyle bir alternative yönlendiriyor.
hocam herkes mi yalan söyluyor?
bende kullandım bu mereti.. düşüncemi herkes biliyor..
kimi tanısam hangi ustaya sorsam sakın paranı kaptırma diyor..
motordan anlayan adam almaz onu diyor..
artık bu motosiklet sahipleri motosikletin adı cıkacagından hem laf ettirmemeye calışıyor , hemde parasal olarak değer kaybettirmemeye..
forumda bu volkan arkadaşımız gibi 3 kişi daha biliyorum bu lafları söyleyip satan..
en yakın arkadaşım alıp sattı 3binde bunu..
ybrnin halen tek rakibi cbf..
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
cb 125 e den uzak dur kardesım benım arkadasımda var aldıgı gunden berı servıse gıdıyor motor honda ama motor blogu çin tamamen ybr yuvarlak kafalar gıbı ıse yenıler ybr al :)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
21
ybr bu sinifin tartismasz krali.. kendini kanitlams bi makine.. ben olsam tercihimi ybrden yana kullanirdim..
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
seredes kardesım honda saglam motor.ama cb125 e cın yapımı hondayla alakası yok
 
Katılım
26 Ocak 2013
Mesajlar
7
Volkan Bey 10 dk içinde 5-6 konuda modeli karalamışsınız ama sorunun çözümü var mı sorun nedir?bunlar pek umrunuzda olmamış.Terleme problemi sadece çok fazla yağ koymuş motorlarda oluştu şimdiye kadar başlıkta oda Mikuni'den başkası değildir.Kendisi her yağı denemiş, ayarları komple kurcalamış verim alamamıştır ve tüm orjinalliği bozmuştur.


Yardımcı olmak için her zaman başlığı takipteyiz, buyrun sorunu söyleyin bizde araştıralım.Bütçeniz yetiyorsa bende çok daha yüksek cbf 150 gibi modeli tavsiye ediyorum lakin bu aradaki fiyat farkı insanları böyle bir alternative yönlendiriyor.

Hocam neyine yardımcı olucaksınki servisteki Honda ustası bile Honda keşke bu motoru üretmeseydi derken ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:52 ----------

Aynen öyle hocam sakın bulaşmayın.. tecrübeyle sabit
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Abi yeni bilgileri öğrenmek yerine eski kalıpları kullanmayı tercih eden usta dolu memleket. CBF bukadar yağ alıyor, ozaman alayı bukadar alır diyen ustalar birsürü.

* Şimdiye kadar Hondanın herhangi bi modeli Honda yüzünden birinin elinde patladı mı? HAYIR

* Bugüne kadar piyasadan kalkan motosikletinin parçası için müşterisini diğer markalar kadar mağdur etti mi. HAYIR ( üstelik diğerleri üretimde ve en çok satan modelleri için bile 3-5 ay bekletirken)

* Bugüne kadar şikayet etiğinde, karşılıksız, mağdur kaldın mı? HAYIR ( Dİğer markaların temsilcileri "bizde böyle!" dedi bana hep :pr:

* Herkes CB için ileri geri konuşurken trafikte gördüğüm 10 motosikletin 1' i CB neredeyse :sunny: İnsanlar bukadar boş konşmaya alışkınken usta nasıl alışkanlıklarını deiştirsin :silent:

* Bu çinli diyen herkes gidip aynı paraya muattap bile bulamıyacağı çinli alıyor. Buna zaten aklım hiç ermiyor.

( Muattabın yok arkadaş, marka yok, birini arasan ben bilmem sanayiye git diyecek ve nerdeyse aynı para, ver işte 300-500, 10yıl hizmet al dünya çapında bi firmadan, çinliyse böyle çinli olsun, bak yamuldu dersin alır yenisini verir ::gozluk:: )

hocam sakın bulaşmayın.. tecrübeyle sabit

Abi bende bulaştım, binlerce km dir tek marş çalışıyor, uzun yolda yaptım, sürekli artçılı gezdim, 125cc commuterlerin alayından az yaktım, 1ml yağ yakmadım, hiç teknik bi sebepten yolda kalmadım, virajda, uzun yolda,

şehir içinde hiçbir güvensizlik hissine kapılmadım, hiçbi yokuşta artçılı yüklü farketmeksizin çıkamadığım olmadı... ... ... ... Kullanıcıların çoğunluğu memnunken usta sözüyle örnekleyip tek tük karalamalar yanlış yönlendirebiliyor.

Usta kim abi, mesai saati bekleyen eleman işte. Bu motoru üretmeseydide ne üretseydi benim 3 liraya 0km alabileceğim???

"125cc a noktasından b noktasına en ucuz bununla gidersin üstelik 3 lira, ben Honda olarak kefilim" dedi. Böyle diyorsa vardır bi sebebi Honda abi bu deyip aldım.

Tam Honda' nın vaadettiği gibi bi motosiklete sahibim, hiçbişey düşünmeden gözüm arkada kalmadan, durmaksızın biniyorum, sizlerin aksine özellikle tavsiye ediyorum yakın arkadaşlarıma. Alan arkadaşlarımdan hiç memnun olmayan yok.

Olay ne beklediğin ve karşılığında senin ne gözden çıkardığınla alakalı. 4 liraya, 5 liraya... ... .. daha kaliteli commuterler var. Bunlar CB den daha sorunsuz değiller, sadece detaylarda daha kaliteliler hepsi bu. Bununda sonu yok zaten.

Özetle "beklenti/fiyat/performans" terazisinde CB bu sınıfta gayet bşarılı biyerde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst