Honda CB125e mi ? Mondial Drift mi ? WOLF mu ?

Honda CB125e mi ? Mondial Drift mi ? WOLF mu ?

  • Salcano WOLF

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    12
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
f/p de çinliler candır.
driftte wolfte f/p de çinlilerin en iyilerinden. artık çinlilerin kötü motorları kalmadı piyasada.
çok 250lik araştırdım. sonunda sym wolf u beyendim. bi parça fiyatlarına bakayım dedim.
sadece debriyaj balatası ve saçları 300tl :pr: ben benim motorumda bu ikisini 14 tl ye aldım..
bilemiyorum anladığım kadariyle marka demek cebinden çıkan bol bol extra para demek.
eninde sonunda yetkili servise gideceksin. bu mantıktaki honda servisinden korkmamak elde değil. yani eninde sonunda honda servisi seni öpecek.
ayrıca 2 çinli parası verip aldığım japon diye geçen motoruma gene yansanayi çinli parça takacasam ne anlamı kaldı japonun ??
bu marka işi bana gelmez aga. siz hayrını görün :rendeer:
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben drift i tavsiye ederim kullanıcısı oldukça çok ve tercih edildiğine göre vardır bir şey.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Gene baslamıs konu ya sana dicegim cok zenginsin Porsche yemi binersin Anadola mı böyle düşün Cvp belli Anadolcular bi debraj balatasına 20 tl veriyor bak.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
1 wolf 3 tane cb eskitir.
Honda CB Honda ile alakası yok. Honda Sundiro.
Sizlerde biliyorsunuz neyin ne oldugunu da işinize gelmiyor.

Motosiklet konusunda dünyaca uzman asırlık firmaları üretim yaptırdığı topraklara göre sınıflayacak bi yapım yok benim :) Gebzede üretsin yine alırım, sorun değil benim için :)

Şu yazdığına tüm samimiyetinle kendin inanıyorsan, bundan sonra hiçbir mesajını ciddiye alıp, anlamaya çalışarak okumama gerek yok demektir zaten, okadar diyeyim :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bence mondial drift siyahıda çok güzel kullanıcısıda çok şikayet yok
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
bence mondial drift siyahıda çok güzel kullanıcısıda çok şikayet yok

çamur at leke kalsın olayı. kullanmayan adamda çıkıyor o motor yaramaz diyor. nerden biliyorsun arkadaşım kullandınmı? bu resim bana aittir elin çinlisi senin marka motorundan daha şekil motor yapıyor sen ondan bahset.

VbwdT.jpg
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Motosiklet konusunda dünyaca uzman asırlık firmaları üretim yaptırdığı topraklara göre sınıflayacak bi yapım yok benim :) Gebzede üretsin yine alırım, sorun değil benim için :)

Şu yazdığına tüm samimiyetinle kendin inanıyorsan, bundan sonra hiçbir mesajını ciddiye alıp, anlamaya çalışarak okumama gerek yok demektir zaten, okadar diyeyim :)

forumdan kimseye cb e satamazsın. daha dogru az cok motosikletten anlıyorsa..
cb e geçiş motosikleti fakat o paraya daha iyileri var.
kalite olarak hondayla alakası zaten yok.
cb ace 627 dolara afrikada satış fiyatı ile pazara sunuluyor.. cb e için de 800 dolar civarında bir fiyata satışa sunuldugunu duymuştuk.
sundiro diye bi firma honda için üretim yapıyor.
kısacası 80 yapan bi motosiklet titreyen has çinli bir motosiklete bu kadar para vermek honda dahi olsa ne kadar mantıklıdır?
sadece honda diye..
boşuna demiyorlar eşegin boynuna honda yazsa satarlar türkiyede diye.
bu forumda ben sana bildiğim 3 kişi sayarım cb e satıp wolf alan, cevremde de bu tarz şeyler oluyor. neden diye düşündün mü hiç?
dediğim gibi acıklaması bu kadar net. marka takıntısı olan, ve motosikletten anlamayan insan geçiş motosikleti olarak kullanabilir.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
benim yazımın neresinde çamur atma var anlayamadım cb 125 3920 tl sitesinde drift 2818 tl aralarında 1100 tl fark var karşı komşumda var sıfır aldı 32000 km de bende emanet alıp kullanıyorum bazen alınmasını engelleyecek büyük sorunu yok o paraya bukadar motor sen kendi motorunu niye kötülüyorsun

motorun şekline bakıp para vermem kendi şahsi kriterlerim ilgilendirir beni
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
benim yazımın neresinde çamur atma var anlayamadım cb 125 3920 tl sitesinde drift 2818 tl aralarında 1100 tl fark var karşı komşumda var sıfır aldı 32000 km de bende emanet alıp kullanıyorum bazen alınmasını engelleyecek büyük sorunu yok o paraya bukadar motor sen kendi motorunu niye kötülüyorsun

motorun şekline bakıp para vermem kendi şahsi kriterlerim ilgilendirir beni

Erkin kardeşim yanlış anladın sen beni ben sana bişey demedim lafım sana değil her fırsatta çinlileri kötüleyenlerde senlik bişey yok. alıntıyı yanlışlıkla yaptım tekrar kusura bakma canımsın :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Cb geçiş motosikleti fakat o paraya daha iyileri var.
kalite olarak hondayla alakası zaten yok. Cb için de 800 dolar civarında bir fiyata satışa sunuldugunu duymuştuk. Sundiro diye bi firma Honda için üretim yapıyor.
kısacası 80 yapan bi motosiklet titreyen has çinli bir motosiklete bu kadar para vermek honda dahi olsa ne kadar mantıklıdır?
sadece honda diye..
Boşuna demiyorlar eşegin boynuna Honda yazsa satarlar türkiyede diye.

Abi şimdi focus kasasına mercedes kabuğu giydirseler, hatta mercedes daha tipsiz olsa bile bence mercedes daha kalitesiz, 1 focus 3 mercedes eskitir derim diyorsun :) Bende diyorum ki kendin hakikaten inanıyormusun buna :)

Yani senin deyiminle Jianj..' ye yamaha giydirince sorun yok, Wolf giydirince 3 honda eskitecek kaliteye ulaşıyor, ama Hondanın kendi Honda Sundiro yazan fabrikasında ürettiği ürün kalitesiz.

Bende diyorum ki, ben yemişim içini, mercedes koltuğuna oturmak, o direksiyonu tutmak o frene baskmak istiyorum, alırım :bounce:

Birde yamahanın veya hondanın en dandik iki modelide olsa her ikisinide alırım, hiçbirzaman (altyapısı hatta üretildiği yer aynı olsa bile...) hiçbirşeyin bunlardan 3 adet eskitemeyeceğine de adım kadar eminimdir.
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
245
Beyler yorumlarınız için çok teşekkürler özel mesaj ile yardımcı olan abilerimede teşekkürler.

arada bana laf sokanlarında canı sağolsun ben ihtiyacımı görmesi için bütçeme uygun motor arıyorum böyle bir konu açtım bütçem 10 bin olsa ona göre açar ona göre öneri isterdim.

İlk motorum olacağından parça fiyatlarından dolayı şuan drift'e sıcak bakıyorum(burnumun ucunda servisi bulunması cabası).
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bide böyle yorum yapan arkadaşlar yokmu hasta oluyorum. neden bulaşmasın onuda açıklada bizde bilelim gerçi bulaştık birkere ama ne yapalım. bir türlü çinlilerin son yaptığı motorların ARIZA vermediği gerçeğini kabullenemediniz. sizler servislere bir balataya 110 verirken ben 20 tl ye işi bitiriyorum. ondan sonra abi hondaya biniyoruz oluyor. hani rr kullansanda neyse bindiğin altı üstü 150 cc motor.

en kısa zamanda doktora görünmenizi tavsiye ederim o zaman.ihmal etmeyin:king: saygılarla:wiinkk:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
en kısa zamanda doktora görünmenizi tavsiye ederim o zaman.ihmal etmeyin:king: saygılarla:wiinkk:

teşekkür ederim. özel sağlık sigortam dahil, tüm sağlık hizmetlerinden en üst seviyede faydalanıyorum. ama siz boşuna doktora görünmeyin zihniyeti değiştirecek bir hekim daha mezun olmadı. ama sağı solu görmenizi engelleyecek gözlüklerinizi doktor yardımı olmadan çıkartabilirsiniz.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şu yedek parça fiyatını karşılaştırırken ne kadar sık değişeceğine de bir bakın. Nornal kulllanımda asla arıza vermeyecek, kaza yapmazsanız değişmeyecek parçalarının fiyatlarına bakılıyor. Geçen biri tutmuş sinyallerin, ön farın fiyatlarını sıralamış. Yahu ön farı, sinyali neden değiştiresin ? Yok fren balatası şu kadar, yok amortisör bu kadar... Siz 20 TL'lik balata ile 200 TL'lik balatanın ömrü ve fren performansı aynı mı sanıyorsunuz ? Kaza durumunda değişecek parçaların fiyatını düşüneceğinize önce kazadan kurtulduğunuza şükredin. Son olarak da yedek parçası pahalı olan motorla ucuz olan motor malesef aynı keyfi vermiyorlar. Yedek parça fiyatına göre motor seçilmez, hele commuter hiç seçilmez. Hoşuma gideni, paranın yettiğini alırsın.

Kuryecilik yapan arkadaşları ayrı tutuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst