HONDA CB 600 F Hornet vs. CBF 600 F ABS > 2006

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Selamlar MT Ailesi ,

böyle bir konu açacağımı hiç düşünmezdim zira kendime motor alacağım zamanlarda çok düşünmem hoşuma giden verimli beğendiğim herhangi bir motoru hemen alabilirim.

niye topic açtın o zaman dediğinizi duyabiliyorum ,

yakın bir arkadaşımın motor seçme görevini bana bıraktı.

oldukça zor bir durum , yukarda belirtilen iki modelden birini almasını istiyorum nedense :silent:

Ama hangisini ve neden , niçin ?

cevaplamakta zorlandığım bu soruya yardımcı olursanız sevinirim.

arkadaşımda A2 + koruma + sürüş tecrübesi bu iki motor için mevcuttur.








kon hakkında katkıda bulunan üyelere şimdiden teşekkür ederim. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
cbf600f'i satarken hornete göre daha rahat olacaktır. çünkü canım türkiyemizde motosikletin şekillisi hep ön planda olduğundan grenajlı cbf hornete göre daha güzel görünecektir.

ek olarak cbf'te abs var. aslına bakarsan fren mesafesini biraz uzattığı bir gerçek ama frenlere korkmadan asılabilmek var işin ucunda birde (= biz motorumuzu tanısakta yolu her zaman tanıyamayabiliriz..

sonrasında uzun yolda sürat arttıkça cbf'teki kafa grenajı yapısından dolayı daha rahat edecektir kanımca.

aklıma gelenler bunlar zaten motosiklettin ciğerleri hemen hemen aynı motorlar sayılır.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
İlkay , yorum için teşekkür ederim.
benimde aklımdaki ilk model CBF 600 ABS , TR şartlarında daha doğru geliyor.
Ancak Hornet ile ilgili sürekli kafamı kurcalayan birşeyler var sanki Hornet'i alsak daha mutlu oluruz gibi geliyor.

iki model arasında çok fazla benzerlik var aşağıda sadece farklar görülmektedir.

aslında kabaca grenaj , 20 Hp dışında pek bir fark görünmüyor ,

peki sürüş , uzun yol , artçı , yakıt vb. sebeplerden hangisi ?


 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
hornet daha hırçın ve agresif bir makine. ülkemizde nedense çok tutulmadı halbuki 0 fiyatı gsr ile aynı idi bir zamanlar şimdilerde gsr den ucuz sanırım. avrupaya iş seyahatine çıktığımda çok görüyorum hornet avrupada tutuldu bayağı, motoru 2007 model 600rr dan alınma. CBF 600 daha bir yol motoru gibi, şehir içinde ise hornet i tercih ederdim ben. Yani nerede ve hangi amaçla kullanacağınıza göre değişir...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
uzun yol ve artcı rahatlıgı tercıhın varsa tabiki cbf 600 yakıt tuketımlerı arasında cok fark olacagını sanmıyorum,naked motorlar daha cok sehir içi motorları uzun yolda yapılıyor ama ruzgar cok fazla rahatsızlık verıyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sizinmi kafaniz karisik benimki mi karisti?:silent:
600F Hornet degil mi zaten?
Benim bildigim CBF600F Hornet, CBF600S de bahsettiginiz diger model.
Ayrica her ikisinin de ABS li modeli mevcut olmasi lazim.
Ulem bayadir bakmadim Honda'ya,belki de ben yaniliyorumdur.:pale:
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Aslında mantık cbf600`den yana fakat aynı motor bloklarına sahip olmalarına rağmen cbf600`de yakıt azaltılarak bg`de düşük tutulmuş fakat cbf`nin en kötü özelliği karbüratörlü oluşudur. Bu sebeble seçim nedeni bence olamaz. O kadar para veripte aman kışın çalışmadı, aman tekledi, aman pis benzin gelmiş tıkandı, dur hava soğuktu cikleydi diye uğraşmak istemem. Tercihim hornet olur fakat illada uzun yolsa dert başka modele kaymalı...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Sizinmi kafaniz karisik benimki mi karisti?:silent:
600F Hornet degil mi zaten?
Benim bildigim CBF600F Hornet, CBF600S de bahsettiginiz diger model.
Ayrica her ikisinin de ABS li modeli mevcut olmasi lazim.
Ulem bayadir bakmadim Honda'ya,belki de ben yaniliyorumdur.:pale:

evet ikimizde de birer hata var

başlıkta ki CBF 600 S olmalıydı ancak diğer model olan HORNET se CB 600 F olarak geçiyor. :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hornet . derim . naked makina şehir içi daha güzel ve verimli ..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
evet ikimizde de birer hata var

başlıkta ki CBF 600 S olmalıydı ancak diğer model olan HORNET se CB 600 F olarak geçiyor. :)

Baktim simdi Honda sitesine senin dedigin gibiymis.
Ben bir tane F fazla koymusum.:)
Ulem iyice fransizlamaya basladim ben!!!!
Bu fransizlar bir suru harf yazar 3 tanesini okurlar.:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst