honda cb 300 r vs ninja 250 r

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
:) olaya özel konuyu açmışsın hemen :)
bu cb300 dedikleri cbr250r ın 300 cc olan versiyonumu , motor olarak ?
öyle ise vay haline cbr250 nin
Honda yaptıysa vardır bir bildiği kardeşim diyen arkadaşlara sorarım. Bir hondanın mı bildiği var. Kavasaki , suzuki vs hiçmi birşey bilmiyor yani.
Birde hyosunga ok atanlar var bir baksınlar bakalım hyosung un motorunu kim tasarlamış. Odamı birşey bilmiyor.
Neyse zaman göstericek herşeyi.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
fanatiklik yapmayı severler. tahtaya demir denirmi ya
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
kameranın olduğu motor cbr 250 yada cbr 300 ise :silent: yada herneyse ninja nın plakasını ezberlemiştir. :p :mrgreen: Ninja zorlanmadan uzuyor, arkadakinede plakayı okumak kalıyor. :queen::cherry:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Hakikaten komik.

cb300r cbf250 nin yeni versiyonu sadece. acun0 ın alıp bir dolu masraf yaptığı ama 120 yi geçemeyince sattığı aletin başka isimli versiyonu yani. Brezilya üretimi bir motor. cbr250r ise daha yeni ve farklı bir motor kullanıyor. Hoş gene bir şey farketmez, uzun yolda daha güçlü ninja her halukarda yeni cbr250r ı geçer, geçemez diyen de yok zaten. Sadece acun0'ın honda yüzünden ettiği masraf gerçekten canını acıtmış ki bu modele kin kusmaktan geride kalamıyor bir türlü :D Hayko Cepkinin "Yarası saklı" diye bir şarkı vardı acun0 bilir misin sen onu? :) Tamam kabul etti tüm ahali ninja daha iyi ama bak gene de alacak olanlar var hondayı ne yapsan boş :D
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
Hakikaten komik.

cb300r cbf250 nin yeni versiyonu sadece. acun0 ın alıp bir dolu masraf yaptığı ama 120 yi geçemeyince sattığı aletin başka isimli versiyonu yani. Brezilya üretimi bir motor. cbr250r ise daha yeni ve farklı bir motor kullanıyor. Hoş gene bir şey farketmez, uzun yolda daha güçlü ninja her halukarda yeni cbr250r ı geçer, geçemez diyen de yok zaten. Sadece acun0'ın honda yüzünden ettiği masraf gerçekten canını acıtmış ki bu modele kin kusmaktan geride kalamıyor bir türlü :D Hayko Cepkinin "Yarası saklı" diye bir şarkı vardı acun0 bilir misin sen onu? :) Tamam kabul etti tüm ahali ninja daha iyi ama bak gene de alacak olanlar var hondayı ne yapsan boş :D

ninja daha güçlü ve daha hızlı olabilir, ama ben cbf250 alıcam.

:cat::queen::queen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
acun hondanın japonyadaki fabrikasına sabotaj yapmayı düşünmüyosun değilmi?çünkü bu kin oralara kadar götürür seni :mrgreen: ayrıca bu kadar nefret ettiğin markanın resmini niye avatarında bulunduruyosun hala anlamıyorum.belki farkında değilsin avatarındaki motor 600f:p oda HONDA:queen:
yani honda heryerde kaçış yok, avatarına kadar yayılmış bi marka anlıyıcağın:p
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
acun hondanın japonyadaki fabrikasına sabotaj yapmayı düşünmüyosun değilmi?çünkü bu kin oralara kadar götürür seni :mrgreen: ayrıca bu kadar nefret ettiğin markanın resmini niye avatarında bulunduruyosun hala anlamıyorum.belki farkında değilsin avatarındaki motor 600f:p oda HONDA:queen:
yani honda heryerde kaçış yok, avatarına kadar yayılmış bi marka anlıyıcağın:p


Sadece avatarı değil kendi motoru o zaten :mrgreen:
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Tamam, anladık, en hızlı Ninja.Eee sonra, ne oluyor yani işin sonunda ??
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Sevgili acun nedendir bu honda düşmanlığı anlamış değilim:silent: verdiğin linkteki cb 26 hp kawa 32hp'dir kawanın uzaması çok normal. bu videodan hondayı küçük düşürecek bir ders nasıl çıkardın onuda anlayamadım:silent: ayrıca honda gönüllerde hep honda'dır.yani bırak motorseverleri dünya üzerinde isminin büyük bir ağırlığı vardır.sen ne kadar uğraşırsan uğraş onun muhattapları hiç değişmez yamaha-suziki-kawasaki:rendeer::rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
880294honda-cb-300-r-2009-2.jpg
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Tercih meselesi ama ben etmezdim. Ninja da iyi bir motor. Ha vtr250 8800 e satılsaydı cbr250r yerine bile onu tercih ederdim ama öyle bir şey olmayacak tabii ki :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada kimse VTR250'den bahsetmiyo.Daha önce saçma fiyat politikası nedeniyle hüsrana sebep olmuştu.Şimdi ÖTV indirimiyle birlikte geri gelebilir mi acaba?
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaslar başka bir topicte yazmıştım ama eski bir topic olduğu için dikkat çekmedi sanırım.
Yurt dışında ismi fazer 250 olan motosiklet Türkiye'de ybr 250 olarak 2006 yılından beri satıldı.Fiyatının oldukça yüksek olmasından dolayı satışları çok iyi gitmedi.
Bu arada aşağıdaki linkte Honda cb(r) 300,Ninja 250,fazer 250(Türkiye de ybr 250 olarak satıldı) karşılaştırmaları yapılıyor. Sanırın İtalyanca yada İspanyolca yorum yapılıyor.Tercüme edebilecek biri varsa sevinirim

http://www.youtube.com/watch?v=_UrpbQLiCT4&feature=related
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Bu arada kimse VTR250'den bahsetmiyo.Daha önce saçma fiyat politikası nedeniyle hüsrana sebep olmuştu.Şimdi ÖTV indirimiyle birlikte geri gelebilir mi acaba?

Sanmam. Getirdikleri modelleri Taylanddan falan getiriyorlar daha ucuz diye. VTR Japonya üretimi. Tayland fiyatlarına baktığımda da arada 2 bin lira fark olduğunu gördüm cbr250r ile. VTR gelse bile 11 bin civarı olur en iyimser ihtimalle ki gene satamaz. 9 bine cbr250r daha çok satar bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanmam. Getirdikleri modelleri Taylanddan falan getiriyorlar daha ucuz diye. VTR Japonya üretimi. Tayland fiyatlarına baktığımda da arada 2 bin lira fark olduğunu gördüm cbr250r ile. VTR gelse bile 11 bin civarı olur en iyimser ihtimalle ki gene satamaz. 9 bine cbr250r daha çok satar bence.

Yaw şu vtr250'yi çinde üretselerde fiyatı 8 bin gibi olsa milletde adam gibi motora binse.Hem yedek parçası ucuz olur.Brezilyada üretmesinlerde nerde üretirlerse üretsinler.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
http://img171.imageshack.us/i/pic0057b.jpg/
ninja japon diyo



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:40 ----------

honda hakında kim ne kadar biliyor. servis servis diyosunuz. burda servislerin adlarını dahi yazarım.nasıl davrandıgını hatta motorun benzinini bile çekilmiş oldugunu. yag degiştiriyorum diye degişmeden degişti dedigini servis dedigin uzaydan gelen varlıklar değil onlarda insan
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst