Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Teşekkürler hocam bilgi için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------



Merhaba dostum. Rodaj dönemi boyunca yüksek hız ve devirlerde kullanmamak gerek diye biliyorum. O ışık ta hatırlatma niteliğinde. Rodaj sonrası istediğin devir aralığına ayarlayabilirsin. Ben motosikleti teslim alırken 90-95 gibi hızları geçmememi tavsiye etti servisteki yetkili. Devir olarak ta 6-7 bin aralığını geçmemek birde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

Arkadaşlar linkteki gibi yada daha farklı koruma demiri uygulayan varmı aramızda. Fotoğraf paylaşımı ve memnuniyet olarak yazarsanız sevinirim. İyi forumlar..
https://urun.n11.com/koruma-demiri/cb-250-r-motor-koruma-demiri-P274110094?recId=jl3lfl60-eyr3pbzzyze-S.W_DET_ALSO_LOOKED.C.c37_a62-1ri1fnz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

Arkadaşlar zincir yağlamak için benzinliklerde bulunurmu acaba yağ. Sorumu mazur görün ilk motorum :)

Yok olmaz akaryakıt istasyonunda. Kendiniz mi yaglayacaksiniz
 
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
71
Yok olmaz akaryakıt istasyonunda. Kendiniz mi yaglayacaksiniz

Evet kendim yapacağım. Dediğiniz gibi sordum bir kaç yere ama yokmuş. 20-50 numaralı yağ aldım açık olarak yarım litrelik petin yarısı kadar. Fırça yardımıyla azar azar sürmeyi düşünüyorum. Bayram nedeniyle tüm motosiklet aksesuarcıları kapalı. Online sistemler de ancak bayramdan sonra kargoya veriyor. Sanırım bu şekilde şimdilik işimi görür.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Bazı benzinliklerde sprey şeklinde zincir yağlayıcılar bulunur.
20-50 kısa süre iş görür, zincirde pek tutunamaz.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Yaz için 140 numara kış için 90 numara dişli yağı tavsiye ederim. Sprey yag kullanmayacaksanız
 
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
82
Rodaj kaç km sürüyor bilen var mi? Kullanım klavuzunu biraz karistirdim telefondan ama göremedim
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,995
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
90 numara dişli yağı veya Würth HHS 2000 sıvı gres öneririm. Dişli yağı bu işe uygun olmakla birlikte azar azar kullanıp sık yağlamanız gerekir, fazlasını janta karenaja sıçratır ve zincir üstünde fazla durmaz. Würth HHS 2000 sıvı gres ise en ince yerlere kadar nüfuz eder ve zincirle o ringlere yapışır, sıfır sıçrama yapar. Gres olduğu için tozlu topraklı yollarda biraz daha fazla kir toplayabilir. (Zincirin o ring ile korunan iç kısmında da gres vardır...) Artık HHS 2000'den başka zincir yağı kullanmıyorum, CB500F'imin zincirini ort. 500km'de bir temizleyip yağlıyorum. Temizlik için de WD40 kullanıyorum. (WD40 ince yağ katkılı gazyağıdır, zincire en ufak bir zararı yoktur...)
 
Katılım
28 Ağu 2018
Mesajlar
2
Selam dostlar. İlk şahsi motorum olur kendileri. Bence çok iyi bir motor. Bayramda İstanbul'dan Sakarya'ya gidip geldim. 2.7 - 2.8 civarı yaktı. İstanbul içinde olup da araba gibi kullansanız bile yani aralara girmeden trafikte kalsanız bile 3.0 - 3.1 yakıyor. Kullanım rahat, frenler güvenli, amortisörler iyi. Ayrıca geçen rodaj bakımına gittim Anes'e. Servis kısmına giderken camda yansımamı görünce motora resmen bir kez daha hayran kaldım. Tasarım olarak benim çok hoşuma gitti.

Koruma takozu ya da koruma demiri taktıran varsa nerede taktırdığını ve fiyatını söylerse faydalı olur.

Herkese güvenli sürüşler.
 
Katılım
28 May 2016
Mesajlar
23
Selam dostlar. İlk şahsi motorum olur kendileri. Bence çok iyi bir motor. Bayramda İstanbul'dan Sakarya'ya gidip geldim. 2.7 - 2.8 civarı yaktı. İstanbul içinde olup da araba gibi kullansanız bile yani aralara girmeden trafikte kalsanız bile 3.0 - 3.1 yakıyor. Kullanım rahat, frenler güvenli, amortisörler iyi. Ayrıca geçen rodaj bakımına gittim Anes'e. Servis kısmına giderken camda yansımamı görünce motora resmen bir kez daha hayran kaldım. Tasarım olarak benim çok hoşuma gitti.

Koruma takozu ya da koruma demiri taktıran varsa nerede taktırdığını ve fiyatını söylerse faydalı olur.

Herkese güvenli sürüşler.


Hayırlı olsun hocam. Ben 250 TL ye Balıkesir Honda da taktırdım. İnternetten sipariş edip teknik servise taktırabilirsin.
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Selam dostlar. İlk şahsi motorum olur kendileri. Bence çok iyi bir motor. Bayramda İstanbul'dan Sakarya'ya gidip geldim. 2.7 - 2.8 civarı yaktı. İstanbul içinde olup da araba gibi kullansanız bile yani aralara girmeden trafikte kalsanız bile 3.0 - 3.1 yakıyor. Kullanım rahat, frenler güvenli, amortisörler iyi. Ayrıca geçen rodaj bakımına gittim Anes'e. Servis kısmına giderken camda yansımamı görünce motora resmen bir kez daha hayran kaldım. Tasarım olarak benim çok hoşuma gitti.

Koruma takozu ya da koruma demiri taktıran varsa nerede taktırdığını ve fiyatını söylerse faydalı olur.

Herkese güvenli sürüşler.

İstanbul’daysan bi usta 150 tlye takiyordu, ben pendik Güngör motordan 250 tlye taktırmıştim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

Arkadaşlar zincerden gelen sesle ilgili bir çözüme kavuşan var mı aramızda?

Belli yöntemler uygulayip cozum bulanlar var WhatsApp grubunda ama Honda hala bi cevap vermedi.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
126
İstanbul’daysan bi usta 150 tlye takiyordu, ben pendik Güngör motordan 250 tlye taktırmıştim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------



Belli yöntemler uygulayip cozum bulanlar var WhatsApp grubunda ama Honda hala bi cevap vermedi.

Yardımcı olabilirseniz sevinirim servis sadece zincir gerginliği ayarı yapmakla yetiniyor. Hondadaki yetkili arkadaş da bir problem olsa bile 4-5 aydan önce çözülemeyeceğini söylüyor her öneriye açığım şu anda :cherry:
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Yardımcı olabilirseniz sevinirim servis sadece zincir gerginliği ayarı yapmakla yetiniyor. Hondadaki yetkili arkadaş da bir problem olsa bile 4-5 aydan önce çözülemeyeceğini söylüyor her öneriye açığım şu anda :cherry:

Dislide zincir kapağı varmis söktürmüş bazi arkadaşlar. Ben hondanin kendisinin degistirmesini bekliyorum.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
126
4-5 ay süreceğini düşünmüyorum.

Durumun farkındalar belli ki çok şikayet gitmiş, bu yüzden ben de o kadar uzun süreceğini düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------

Dislide zincir kapağı varmis söktürmüş bazi arkadaşlar. Ben hondanin kendisinin degistirmesini bekliyorum.

Göz atıcam teşekkürler.
 
Katılım
28 May 2016
Mesajlar
23
25200 olmuş fiyat. Tek kalemde 4300 yukarı gitti. Allah alamayanlara sabır versin.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
126
Bir hafta önce kampanyalı fiyatından aldım. Eskiden olsa belki sevinirdim ulan ne güzel kapattık motoru uygun fiyattan diye (uygun fiyat??!) ama artık bu zam haberlerine ciddi şekilde sinirim bozuluyor. Gerçekten almak isteyip de alamayana Allah sabır versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst