Depo vidasini sokmeden çıkarmıştim. Filtreyle işin bitince o vidayi takmamistim. Gerek yok. 3 vida yeter. Bu arada yukarida yazılan olumsuz yorumları da okudum. Bu aptal Motordan iyiki zamanında satıp Kurtulmuşum. Bundan sonra bajaj boxer alacam. Size de tavsiye ederim.
Yahu güzel kardeşim yakışıyormu.
Şimdi ben desem senin alacağın boxer çok güzel kafa sallıyor fabrika çıkışı arızalı desem hoşuna gidermi git bak @twona nickli arkadaşın videosu mevcut aç izle.
Şahsen bende senin gibi boxer düşünüyorum ancak senin gibi cb ye habire mok atıp durmuyorum.Zaten aynı sınıf araçlar cb nin yapacağı hız 110 boxer ise YİNE 110.Senin için son hız önemli ya ondan söyledim bana kalırsa 2 sinin artısı eksisi.
1-Boxer cb'den daha az yakıyor(0,5 lt kadar) ve okuduğum kadarıyla biraz daha torklu.
2-Boxer 4 vites cb 5 vites.Boxer de kampana fren cb ön disk arka kampana.
3-Cb deki parça ve işçilik boxer'a göre 0,5 tık önde
4-Boxer fiyatı baya uygun zaten bu yüzden insanların dikkatini çekiyor sıfır motor 3 bin tl.
5-Cb nin göstergesi ve far aydınlatması bariz boxer'dan iyi
6-Tasarım olarak cb daha güzel genç işi boxer biraz nostaljik (ama ben eski tip yuvarlak farlıda seviyorum)
7-Boxer daha yollarda yeni bi 20 bin devirsin ne mal olduğunu görürüz.Cb 2 senedir piyasada çok afaki kötü şikayetler duymadım hakkında.
8-Servis konusu tam bir muamma honda'daki servis hizmetlerini bile insanlar beğenmiyor bende dahil kanuni servisleri hepten allahlık onu napıcaz.
Bisiklet tamircisinden kırma motosiklet tamircisi çok o markanın servislerinde.
Motosiklet istediği kadar sağlam olsun eğer o motor serviste adam gibi bakım temizlik görmez ise o motor cacık olur cacık...