Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
38
Depo vidasini sokmeden çıkarmıştim. Filtreyle işin bitince o vidayi takmamistim. Gerek yok. 3 vida yeter. Bu arada yukarida yazılan olumsuz yorumları da okudum. Bu aptal Motordan iyiki zamanında satıp Kurtulmuşum. Bundan sonra bajaj boxer alacam. Size de tavsiye ederim.
sevgili mikuni; verdiğin bilgi için sağol. dediğin motoru araştırdım, hiç tarzım değil benzin deposu yumurta gibi. ha bu arada renkler ve zevkler tartışılmaz, en kısa sürede sevdiğin motora kavuşman dileğiyle...
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Depo vidasini sokmeden çıkarmıştim. Filtreyle işin bitince o vidayi takmamistim. Gerek yok. 3 vida yeter. Bu arada yukarida yazılan olumsuz yorumları da okudum. Bu aptal Motordan iyiki zamanında satıp Kurtulmuşum. Bundan sonra bajaj boxer alacam. Size de tavsiye ederim.
eleman her konuda ordinaryüs maşallah sana, bajajını alıp da uzasan diyorum artık şu başlıktan, ne tür bi sülüksün çözemedim.
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
Performansı ve hızlanması çok iyi yokuş aşağıyada olsa çok çabuk hızlanıyor 150 yapıyor daha ne yapsın 130 140 çok rahat basıyor düz yolda.kullanıcıyada bağlı tabi. kazasız belasız sürüşler dilerim

i have a Western standard helmet? do every body swap?
http://www.travelswop.com/store/uploads/media/7Hochiminh61.JPG

motorbike sale

Dediğiniz hızları cb125'mi yapıyor yoksayanlış mı duydum ben 130'dan bir gram fazla yaptıramadım oda henüz motor 1 yaşından gün alırkendi şuan en fazla 110 görüyor servisten yeni çıkmış haliyle. Eğer bu dediğiniz hızları bizim motor yapıyorsa nasıl yaptırıyorsunuz.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Depo vidasini sokmeden çıkarmıştim. Filtreyle işin bitince o vidayi takmamistim. Gerek yok. 3 vida yeter. Bu arada yukarida yazılan olumsuz yorumları da okudum. Bu aptal Motordan iyiki zamanında satıp Kurtulmuşum. Bundan sonra bajaj boxer alacam. Size de tavsiye ederim.

Yahu güzel kardeşim yakışıyormu.
Şimdi ben desem senin alacağın boxer çok güzel kafa sallıyor fabrika çıkışı arızalı desem hoşuna gidermi git bak @twona nickli arkadaşın videosu mevcut aç izle.
Şahsen bende senin gibi boxer düşünüyorum ancak senin gibi cb ye habire mok atıp durmuyorum.Zaten aynı sınıf araçlar cb nin yapacağı hız 110 boxer ise YİNE 110.Senin için son hız önemli ya ondan söyledim bana kalırsa 2 sinin artısı eksisi.

1-Boxer cb'den daha az yakıyor(0,5 lt kadar) ve okuduğum kadarıyla biraz daha torklu.
2-Boxer 4 vites cb 5 vites.Boxer de kampana fren cb ön disk arka kampana.
3-Cb deki parça ve işçilik boxer'a göre 0,5 tık önde
4-Boxer fiyatı baya uygun zaten bu yüzden insanların dikkatini çekiyor sıfır motor 3 bin tl.
5-Cb nin göstergesi ve far aydınlatması bariz boxer'dan iyi
6-Tasarım olarak cb daha güzel genç işi boxer biraz nostaljik (ama ben eski tip yuvarlak farlıda seviyorum)
7-Boxer daha yollarda yeni bi 20 bin devirsin ne mal olduğunu görürüz.Cb 2 senedir piyasada çok afaki kötü şikayetler duymadım hakkında.
8-Servis konusu tam bir muamma honda'daki servis hizmetlerini bile insanlar beğenmiyor bende dahil kanuni servisleri hepten allahlık onu napıcaz.
Bisiklet tamircisinden kırma motosiklet tamircisi çok o markanın servislerinde.

Motosiklet istediği kadar sağlam olsun eğer o motor serviste adam gibi bakım temizlik görmez ise o motor cacık olur cacık...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Sizler motordan anlamayan ve asla motorcu olamayacak kadar bilgisizsiniz. İstediğiniz motora binin ama sonuç değişmez. Motordan anlamiyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------

Ben sadece motor hakkında yazarken, siz ise benim şahsım hakkında yazıyorsunuz. bilginiz varsa iddiaların aksini ispatlayin. Laf sokma yarışına horoz dövüşüne yokum.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
Yağ haznesi maalesef bloğa bağlı, değiştirdiğinizde ise motor nosu da o tarafta olduğundan onun da masrafı oluyor. Geçmişte arkadaşımın başına gelmişti ortalama 600 ile 900 arasında bir fiyat çekmişti servis. :pale:

Hava filtresi konusunda ise depoyu kesinlikle sökmenize gerek yok, bir arkadaşınızın da yardımı sayesinde kolaylıkla değiştirebilirsiniz. Arkadaşınız depoyu yukarıya doğru kaldıracak sizde vidayla açacaksınız. Tekrar takmamak da çözüm olabilir fakat işlem hayli basit olduğundan vidaların yerli yerinde durmasından yanayım ben. :cat:
Kullanılması gereken tornavida çeşidi de aşağıdaki gibidir.
yildiz-tornavida.jpg


Benim de bir sorum var. :mrgreen:
Metzeler ME22 lastiklerin artçılı hava basıncı ön ve arka olarak nedir acaba bilen var mı?
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
20
Tekrar aranıza döndüm, belki hatırlarsınız :) Motosikletimde kazanın ardından bazı sorunlar oluştu yarın sizlerden görsellerle yardım isteyeceğim :)
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Sizler motordan anlamayan ve asla motorcu olamayacak kadar bilgisizsiniz. İstediğiniz motora binin ama sonuç değişmez. Motordan anlamiyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------

Ben sadece motor hakkında yazarken, siz ise benim şahsım hakkında yazıyorsunuz. bilginiz varsa iddiaların aksini ispatlayin. Laf sokma yarışına horoz dövüşüne yokum.

Mikuni, CB 125E senin beklentilerini karşılamamış olabilir ama dediğin gibi kötü bir motor değil. Her motorun artıları ve eksileri var. Şimdi Boxer alacağım demişsin. Ben de CB'den sonra şimdi Boxer 150 kullanıyorum. CB için kötü diyorsan Boxer'da senin beklentilerini karşılamaz bence. O yüzden motoru almadan önce imkanın varsa uzun bir test sürüşü yapmanı tavsiye ederim. Hayal kırıklığı yaşama sonra.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
98
Ya arkadaşlar şu ön tekerleğin çamur sıçratma işini çözebilen varmı? Islak yollardan gittiğim de ayakkabılarım ve paçalarım hep çamur sıçramış şekilde iniyorum motordan benek benek. İlla şu kuryelerin bacağına koyduğu kumaştan mı almak lazım? Yoksa başka çaresi varmıdır?
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
47
merhaba arkadaşlar bir sayfa önce paylaşmıştım link cbe 1 tane buldum yorumşarınızı bekliyorum alınırmı bu motor 2. el olması ve ilk vitesli motorum olması nedeniile kafamı kurcalıyor fiyat uygun geldi nelere dikkat etmeliyim acaba bir yardım edermisiniz

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-beyaz-melegimi-satiyorum...daha-ilk-gunku-gibi-139604804/detay/ ????
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
Temiz bir motora benziyor fakat bi gidip görmek gerekir. Fotolarda benim gözüme takılan bişey yok. :)
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Bugün 12 bin bakımını kendim yapayım dedim.Motorun yağını değiştirmek için Vidayi soktugumde vidanin dislerinin arasında yay benzeri bişey çıktı.Ilk başta garipsemedim..Sonra herneyse yagi değiştirdim..Aradan 2 saat geçtikten sonra baktım yağ siziyor vidanin ordan..Arastirdim ettim meğersem o vidanin üstündeki yay vida disleri bozulunca vida deliğine takılıp ilaçla sıkıp dondurup hemen Vidayi kapatan yetkili servisin yediği bir haltmis.Yani yetkili servis yag degisiminde karter vida yuvasına tabiri caiz ise tecavüz etmiş ve helezon yay dedikleri bişey koymuş..Yenisini almaya kalksan motor blogunu komple degistirmek gerekiyor çünkü karter blokla birlesik inceledigim kadariyla.Insallah suçu bana yıkmaya kalkmazlar yarın gidip servisle görüşücem.


Bi önceki sayfada böyle bi durumdan bahsetmiştim..Servise gittim ücretsiz şekilde onarildi..Tapa yuvasına yeniden diş açtıklarını söylediler..Civatayida degistirdiler şuana kadar sızdırma falan da olmadı..Çok şükür çözüldü problem.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Merhabalar arkadaşlar motorumun deposunu 1 ay önce fulledim depo kapağına kadar doldu 250 km sonra yedeğe düştüm 2 kişi tek kişi karışık tapa gaz ful şehir içi benim gibi yaktıran oldumu yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Merhabalar arkadaşlar motorumun deposunu 1 ay önce fulledim depo kapağına kadar doldu 250 km sonra yedeğe düştüm 2 kişi tek kişi karışık tapa gaz ful şehir içi benim gibi yaktıran oldumu yorumlarınızı bekliyorum.

fazla yakmışsın, full depo ile 450km yapman lazım senin.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
kapağa kadar full dolan bi depo yaklaşık 13 litre alıyor yedek hariç!
100 km'de 2.5 litre yakıyor benim motor, hesaplarsak şehir içi-dışı, yedeğe düşmeden 450 km civarı yaptığım olmuştur bu şekilde.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
fakat ben yedeğe düşüştüğü anda ki km yazdım daha var için de yedekte. Benim bir tespitim var ben 67 kg ım fakat artçı ağır oluyor 80 75 civarı motor 125 lik olunca 2 kişide tapa gaz yaparsan motor çok yakmaya başlıyor görüşüm bu hafif birisi fıtı fıtı tek başına binerse belki dediğiniz olur. Bu arada hava filtresi temiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst