Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
arakdaşlar CBE mi buldum gibi aradım taradım bayileri yok 0 motor honda üretimden kaldırdı biliyorusunuz 2014 gelmemiş zaten 2013 leri 2014 trafiğe çıkış olacağı için 2014 model diye satıyorlarmış neyse bende 2. el almaya karar verdim sizce bu motor nasıl bakıp yorumlarmısınız ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-beyaz-melegimi-satiyorum...daha-ilk-gunku-gibi-139604804/detay/


Honda ya mail atmistim dün donus yaptılar telefonla cb125e satış konusuyla ilgili..Telefondaki bayan üretim durdu lafını ısrarla kullanmadı..Satış planimizda bulunmuyor artık dedi.Yeni model gelicek mi diye sorduğumda net birsey soylemedi. hatırladığım kadariyla her sene yeni bi model getirilip getirilmeyecegi konusunda honda strateji belirliyormus 2015 te Yeni bir model gelir mi gelmez mi net bişey soyleyemiyorum bu yüzden gibisinden bişeyler söyledi.Sonuc olarak cb125e artık satışta değil..Üretimi devam ediyor olabilir ama türkiyede satılmayacak sanırım.
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
Honda ya mail atmistim dün donus yaptılar telefonla cb125e satış konusuyla ilgili..Telefondaki bayan üretim durdu lafını ısrarla kullanmadı..Satış planimizda bulunmuyor artık dedi.Yeni model gelicek mi diye sorduğumda net birsey soylemedi. hatırladığım kadariyla her sene yeni bi model getirilip getirilmeyecegi konusunda honda strateji belirliyormus 2015 te Yeni bir model gelir mi gelmez mi net bişey soyleyemiyorum bu yüzden gibisinden bişeyler söyledi.Sonuc olarak cb125e artık satışta değil..Üretimi devam ediyor olabilir ama türkiyede satılmayacak sanırım.


banada oyle soyledılerde benım anlamadıgım nokta su bundan 3 5 yıl sonra yedek parcalarını bulmakta zorluk cekermıyız acaba ?
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
47
sıkıntı büyük :) hayırlısıysa olur bu motor ne diyim artık hep aksilik :) ayrıca bayinin biri bana 2015 3. ayında gelicek dedi yeni model
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
98
Merhaba arkadaşlar,
Bende dün 2012 model CB125E almış bulunmaktayım. Benim ilk vitesli motorum ve açıkcası çok zevkli geldi bana. Beyaz kedim benim :)

Şuan motorumu kullanırken tek sıkıntım yokuşlarda durduğum zaman motoru kaldıramıyorum :( diğer şeylerde bir sıkıntı yaşamadım. 2 gündür dolaşıyorum motorla.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Merhaba arkadaşlar,
Bende dün 2012 model CB125E almış bulunmaktayım. Benim ilk vitesli motorum ve açıkcası çok zevkli geldi bana. Beyaz kedim benim :)

Şuan motorumu kullanırken tek sıkıntım yokuşlarda durduğum zaman motoru kaldıramıyorum :( diğer şeylerde bir sıkıntı yaşamadım. 2 gündür dolaşıyorum motorla.

hayırlı olsun kazasız belasız binin, alıştıktan sonra kullanımı bisiklet gibi gelecek:)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Debriyajın kavrama noktasını öğrendikten sonra yokuşta kalkmak çok kolay gelecek. En fazla birkaç gün sonra hiç sıkıntısız hale gelecektir.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
98
Ya arkadaşlar motoru genel bir bakıma sokayım diyorum, motor 40000km civarlarında. Benden önceki sahibi nakımlarını nasıl yaptırdı bilmiyorum. Yürüyüşünde falan herhangi bir sıkıntı yok ama ön gidon kısmı sanki bana çok titriyor/ses geliyormuş gibi geliyor. 2012 model motor. Honda'ya gitsek çok geçirirler mi? Yoksa tanıdık bir usta var onamı götürsem?

Siz napıyorsunuz bakım işinde?
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
97
Ben düzenli olarak her (4000 km. de bir) kızıltoprak honda servisine gidiyorum. Fazla geçiriyorlar diyemem. Zaten 4000 km. yapmam yaklaşık 4-5 ay sürüyor. Bakım için yaklaşık 150 tl. alıyorlar. Bence makul. Tabi "çok bir şey yapıyorlar mı?" dersen, yağı suyu o kadar. Ay sonunda 20000 bakımı var. Ücreti yazarım.

Yüksek devirlerde bir vızıltı ve titreşim oluyor. Benim motorda da var. Sanırım bu motorda böyle. Depo kapağının üzerine bastırınca vızıltı azalıyor sanki.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Ya arkadaşlar motoru genel bir bakıma sokayım diyorum, motor 40000km civarlarında. Benden önceki sahibi nakımlarını nasıl yaptırdı bilmiyorum. Yürüyüşünde falan herhangi bir sıkıntı yok ama ön gidon kısmı sanki bana çok titriyor/ses geliyormuş gibi geliyor. 2012 model motor. Honda'ya gitsek çok geçirirler mi? Yoksa tanıdık bir usta var onamı götürsem?

Siz napıyorsunuz bakım işinde?

kafa grenajında gevşek bişeyler olabilir, sesin çıkabileceği bir diğer yer, gösterge panelinin titremesi, o da kontak altında bi sünger var, artık fazla inceldiyse titreşimi panele veriyo olabilir.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
98
Peki arkadaşlar alttaki km göstergesini nasıl sıfırlayabiliriz? İş ile ev arası kaç km olduğunu ölçmek istiyorum da
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
98
Teşekkürler cevaplar için, bi sorum daha olucaktı.

Lastiklerin havası inmiş durumda,

Biraz yapılı birisiyim, ön ve arka lastiğe kaç hava basmak lazım CB125e'de?


Biliyorum sorularım çok acemice ama motosiklette yeniyim :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ön 29, arka 33 psi olacak.
Tek kişi veya artçılı farketmeksizin bu basınçlar tavsiye edildiğine göre, yapılı birisi bile olsanız bu basınçlar işinizi görecektir.
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Bugün 12 bin bakımını kendim yapayım dedim.Motorun yağını değiştirmek için Vidayi soktugumde vidanin dislerinin arasında yay benzeri bişey çıktı.Ilk başta garipsemedim..Sonra herneyse yagi değiştirdim..Aradan 2 saat geçtikten sonra baktım yağ siziyor vidanin ordan..Arastirdim ettim meğersem o vidanin üstündeki yay vida disleri bozulunca vida deliğine takılıp ilaçla sıkıp dondurup hemen Vidayi kapatan yetkili servisin yediği bir haltmis.Yani yetkili servis yag degisiminde karter vida yuvasına tabiri caiz ise tecavüz etmiş ve helezon yay dedikleri bişey koymuş..Yenisini almaya kalksan motor blogunu komple degistirmek gerekiyor çünkü karter blokla birlesik inceledigim kadariyla.Insallah suçu bana yıkmaya kalkmazlar yarın gidip servisle görüşücem.
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
38
motorun hava filtresini temizlemek istedim. koltuğun altındaki 3 vidayı söktüm yalnız 4. vidayı öyle bir yere denk getirmişlerki vidanın 1.5 cm üstünden şase yuvarlak boru geçiyor geri kapattım ve düşünüyorum acaba servis bu vidayı nasıl sökecek fikri olan var mı?
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
motorun hava filtresini temizlemek istedim. koltuğun altındaki 3 vidayı söktüm yalnız 4. vidayı öyle bir yere denk getirmişlerki vidanın 1.5 cm üstünden şase yuvarlak boru geçiyor geri kapattım ve düşünüyorum acaba servis bu vidayı nasıl sökecek fikri olan var mı?


Deponun vidasini Sök depoyu dikkatli şekilde yukarı kaldır sola doğru sonra avadanliktaki yıldız Tornavida bi şekilde giriyor oraya onunla sokebilirsin Vidayi..
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Depo vidasini sokmeden çıkarmıştim. Filtreyle işin bitince o vidayi takmamistim. Gerek yok. 3 vida yeter. Bu arada yukarida yazılan olumsuz yorumları da okudum. Bu aptal Motordan iyiki zamanında satıp Kurtulmuşum. Bundan sonra bajaj boxer alacam. Size de tavsiye ederim.
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Mikuni her girdiginde karalama yapıp kayboluyorsun ortadan..Satmissin kurtulmussun ne mutlu sana.Git ne alırsan al bize ne bundan? Herkes neyin ne oldugunu biliyor o değilde seni ciddiye alıp yazmak bile istemiyorum ama zorla adamı tahrik ediyorsun.En güzel motorlar senin olsun ama lütfen arada bu topic e girip zirvalayip durma.Gecmis yazılanlara bakıp senin nasıl bi motosiklet anlayışın olduğunu bilen biliyor benim derdim bilmeyenler seni ciddiye alacak ve aklına şüphe düşecek..Biri bişey soruyorsa motora laf sokmadan efendi gibi yardımcı olmak zor mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst