- Katılım
- 5 Eyl 2013
- Mesajlar
- 52
arakdaşlar CBE mi buldum gibi aradım taradım bayileri yok 0 motor honda üretimden kaldırdı biliyorusunuz 2014 gelmemiş zaten 2013 leri 2014 trafiğe çıkış olacağı için 2014 model diye satıyorlarmış neyse bende 2. el almaya karar verdim sizce bu motor nasıl bakıp yorumlarmısınız ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-beyaz-melegimi-satiyorum...daha-ilk-gunku-gibi-139604804/detay/
Honda ya mail atmistim dün donus yaptılar telefonla cb125e satış konusuyla ilgili..Telefondaki bayan üretim durdu lafını ısrarla kullanmadı..Satış planimizda bulunmuyor artık dedi.Yeni model gelicek mi diye sorduğumda net birsey soylemedi. hatırladığım kadariyla her sene yeni bi model getirilip getirilmeyecegi konusunda honda strateji belirliyormus 2015 te Yeni bir model gelir mi gelmez mi net bişey soyleyemiyorum bu yüzden gibisinden bişeyler söyledi.Sonuc olarak cb125e artık satışta değil..Üretimi devam ediyor olabilir ama türkiyede satılmayacak sanırım.