- Katılım
- 28 Nis 2011
- Mesajlar
- 484
Boyun fıtığı olan kişilerden işittiğim şey hep bu. Serçe parmakta uyuşma.
3 gündür parmağın uyuşuyor neden doktora gitmiyorsun?
Motosikletin işi değil bu bence.![]()
Serk21 hocam
Mesajları okurken dikkatimi çekti.
Ya o durum bende de var ara ara tekrarlıyor hatta yüzük parmağım bile uyuşuyordu.
Ege üniversitesi hastanesinde baktırmıştım dirsekte sinir sıkışması çıkmıştı.Fizik tedavi yazılmıştı ama ordaki görevliler sağolsunlar sallamamışlardı.Dirseklerini dayamadan klavye kullan yada yastık falan koy gibi saçma öneriler vermişlerdi.
Bir baktırmanızı tavsiye ederim.Ama bildiğim kadarıyla bir tedavisi yok çok ilerlerse ameliyat yapıyorlar oda ne kadar randımanlı olur bilinmez...
Bu linkten bakabilirsiniz.
http://https://www.istanbul.edu.tr/itf/attachments/268_Ulnar%20sinir%20s%C4%B1k%C4%B1%C5%9Fmas%C4%B1.pdf
Ha bunun nedenleri ise şöyle eskiden dirsekten kolunuzu kırmış olabilirsiniz (bende bu mevcut hemde iki kolumuda) uzun süre klavye daktilo vs. kullanmak (dirsek yada bilekleri ister istemez masaya dayamak zorunda kalıyoruz işte bu maalesef işimden dolayı hemde uzun saatler pc oyunu oynamamdan dolayı bende de mevcut)
Son düzenleme:



