Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Boyun fıtığı olan kişilerden işittiğim şey hep bu. Serçe parmakta uyuşma.
3 gündür parmağın uyuşuyor neden doktora gitmiyorsun?
Motosikletin işi değil bu bence.:)

Serk21 hocam

Mesajları okurken dikkatimi çekti.
Ya o durum bende de var ara ara tekrarlıyor hatta yüzük parmağım bile uyuşuyordu.
Ege üniversitesi hastanesinde baktırmıştım dirsekte sinir sıkışması çıkmıştı.Fizik tedavi yazılmıştı ama ordaki görevliler sağolsunlar sallamamışlardı.Dirseklerini dayamadan klavye kullan yada yastık falan koy gibi saçma öneriler vermişlerdi.
Bir baktırmanızı tavsiye ederim.Ama bildiğim kadarıyla bir tedavisi yok çok ilerlerse ameliyat yapıyorlar oda ne kadar randımanlı olur bilinmez...

Bu linkten bakabilirsiniz.

http://https://www.istanbul.edu.tr/itf/attachments/268_Ulnar%20sinir%20s%C4%B1k%C4%B1%C5%9Fmas%C4%B1.pdf

Ha bunun nedenleri ise şöyle eskiden dirsekten kolunuzu kırmış olabilirsiniz (bende bu mevcut hemde iki kolumuda) uzun süre klavye daktilo vs. kullanmak (dirsek yada bilekleri ister istemez masaya dayamak zorunda kalıyoruz işte bu maalesef işimden dolayı hemde uzun saatler pc oyunu oynamamdan dolayı bende de mevcut)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Ayak marsi schooter lar icin(vurduramazsiniz) ve cross motorlar icin gereklidir. Zira arazide akuniz biter yada bir ariza yasarsaniz çamurda topramta vurduramazsanız diye..cb zaten 2. Viteste neredeyse yurume hizinda marş aliyor. Ayrica devir saatine gerek yok.. 30.000 tl ye de devir saatsiz motorlar gorebilirsiniz sasirmayin :) bu maliyet ile oldugu gibi birazda gereklilik ile ilgili
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
38
depoyu fulledim ve yanıma 1 lt benzin alarak acaba en son kaç km gidebileceğim diyerek yaptığım deneyde 480 km yaptım yalnız fullerken pompacıbiraz daha alır dedi ben altta görünen düz çizgiyi geçmesin dedim kapatırken baktığımda düz demirin 1cm altıda idi. devamlı uzun yol değil 1 aya yakın süreçte bu kadar gittim.sehir içi diyebiliriz. bu arada hondanın kendi koyduğu yağdan memnun değilim yağ eksiltme yapıyor.motul denen yağ ile değiştireceğim yalnız burada (kayseri) bu markayı bulmak zor...
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Yalnız böyle bir depo fulleme - test etme şekli yanlış bana kalırsa.
Ya depoyu tetik atana kadar doldurtup bir daha dokunmayacaksınız ya da böyle testler yapmayacaksınız.:)
Çünkü öbür türlü çok farklı sonuçlar çıkıyor. Tetik attıktan sonra seviye indikçe içeri benzin basarsanız nerden baksanız birkaç litre daha benzin alıyor hayvan. CB gibi az yakan bir motorda da duruma göre -2lt fazladan almış olsa- 70 80km ekstra yol demek.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Serk21 hocam

Mesajları okurken dikkatimi çekti.
Ya o durum bende de var ara ara tekrarlıyor hatta yüzük parmağım bile uyuşuyordu.
Ege üniversitesi hastanesinde baktırmıştım dirsekte sinir sıkışması çıkmıştı.Fizik tedavi yazılmıştı ama ordaki görevliler sağolsunlar sallamamışlardı.Dirseklerini dayamadan klavye kullan yada yastık falan koy gibi saçma öneriler vermişlerdi.
Bir baktırmanızı tavsiye ederim.Ama bildiğim kadarıyla bir tedavisi yok çok ilerlerse ameliyat yapıyorlar oda ne kadar randımanlı olur bilinmez...

Bu linkten bakabilirsiniz.

http://https://www.istanbul.edu.tr/itf/attachments/268_Ulnar%20sinir%20s%C4%B1k%C4%B1%C5%9Fmas%C4%B1.pdf

Ha bunun nedenleri ise şöyle eskiden dirsekten kolunuzu kırmış olabilirsiniz (bende bu mevcut hemde iki kolumuda) uzun süre klavye daktilo vs. kullanmak (dirsek yada bilekleri ister istemez masaya dayamak zorunda kalıyoruz işte bu maalesef işimden dolayı hemde uzun saatler pc oyunu oynamamdan dolayı bende de mevcut)

Forumlarda bende denk geldim sinir sıkışması olayina ama hic birseyim yoktu motoru aldigim gun zorladigim icin oldu :/ insallah geçer gider cunku motoru kullanamiyorum bu halde
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
47
teşekkürler Son olarak satıştan kaldırmışlar sitede motoru aradım sordum neden diye satış politikasıyla uygun olmamış vs vs :) saçma sapan şeyler anlamadım gitti
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
teşekkürler Son olarak satıştan kaldırmışlar sitede motoru aradım sordum neden diye satış politikasıyla uygun olmamış vs vs :) saçma sapan şeyler anlamadım gitti

CB 125 ACE getirip üzerinede 1000 tl aşağı fiyat yazınca haliyle cb lerin satışı baltalandı.(Zaten bizim motora 4200 çoktu)
Şimdi motorumdan da memnunum ama satıştan kalktığı vs. için umarım satarken sıkıntı çekmeyiz.(Değer kaybı vs.)
Aynı durum yedek parça içinde geçerli(Tedarik sıkıntısı parça bulamama vs.)

Bekleyelim görelim bakalım neler olucak...
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
97
Arkadaşlar,
Motor 2.5 seneye ve neredeyse 19000 km.ye ulaştı ve üzerinde fabrika çıkışı lastikleri mevcut. Geçen ön lastikte lastik doğrultusunda çatlaklar gördüm. Daha önce var mıydı bilemiyorum. Lastik değiştirmenin zamanı gelmiş midir acaba?

Cevabınız evet ise, uygun lastik ve İstanbul için lastikçi tavsiye edebilir misiniz?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
CB 125 ACE getirip üzerinede 1000 tl aşağı fiyat yazınca haliyle cb lerin satışı baltalandı.(Zaten bizim motora 4200 çoktu)
Şimdi motorumdan da memnunum ama satıştan kalktığı vs. için umarım satarken sıkıntı çekmeyiz.(Değer kaybı vs.)
Aynı durum yedek parça içinde geçerli(Tedarik sıkıntısı parça bulamama vs.)

Bekleyelim görelim bakalım neler olucak...

O açıdan bakmamak lazim, cbr nin fiyati da 13.000 i gecti ama hala alan aliyor. Cb gordugum kadari ile kronik hicbir arizasi olmayan,sarf malzemelerini minimum miktarda tuketen,çabucak yan sanayi parçari piyasaya çıkan bir model. Bu saydigim seylerde hondanin hosuna gitmez :) netten africa twin modelinin neden satisinin durduruldugunu arastirirsaniz ne dedigimi daha iyi anlarsiniz ;)
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
47
sarf malzemelerini minimum miktarda tuketen,çabucak yan sanayi parçari piyasaya çıkan bir model.
ne demek bu ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
sarf malzemelerini minimum miktarda tuketen,çabucak yan sanayi parçari piyasaya çıkan bir model.
ne demek bu ?

Honda para kazanamiyor demek, bugun cb nin gostergeden camurluga,fardan grenaja,silindirden pistona,debriyaj balatasindan fren balatasina,halat grubundan zincir dişliye herseyinin yan sanayisi var piyasada. Hali hazirda cb nin kronik bir sorunu da yok,yag eksiltme,zincir bosaltma vs gibi.. gecen zekeriyakoye gittim kuryelerde zibil gibi CB vardi.benzin koy devam et.. ben bakimlarini hep servise yaptirmistim cunku kronik sorununu olup olmadigini bilmiyordum dolayisi ile korkuyordum. Simdiki aklim olsa servise gitmez kendim yapardim bakimlari cnku 2 yilda ariza yapacagini hic dusunmuyorum ki bunu 15.000 km karda kışta,deli sicakta,dagda bayirda (hatta kros pistinde bile) artçili artçisiz kullanarak anladm.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Arkadaşlar,
Motor 2.5 seneye ve neredeyse 19000 km.ye ulaştı ve üzerinde fabrika çıkışı lastikleri mevcut. Geçen ön lastikte lastik doğrultusunda çatlaklar gördüm. Daha önce var mıydı bilemiyorum. Lastik değiştirmenin zamanı gelmiş midir acaba?

Cevabınız evet ise, uygun lastik ve İstanbul için lastikçi tavsiye edebilir misiniz?

Hocam bi zahmet değiştirin artık gerçi bende hala orjinal lastikleyim ufak tefek çatlaklarda mevcut ancak muayeneye 1 ay kala lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum :)

Lastikçi tavsiye edemem ama lastik olarak pirelli duratraction ve michelin sport city (yada buna benzer bi ismi vardı anımsayamadım) taktırırsanız çok iyi olacaktır.Ben şahsen duratraction taktırmayı düşünüyorum ocak ayında zaten muyanede şubatta.

Beyler İzmir'de bildiğiniz sağlam usta varmı bakım yaptırmak için yükselişe gidecektim c.tesi neymiş bakım yapılmıyormuş hafta içide benim gitmem pek mümkün olmuyor.Zaten garantide bitti sadece ön frenden gelen acı sesten başkada bir şikayetim yok.Tire'de ahmet usta var oda honda servisi iyidirde ama oraya gitmeyi şu ramazanda gözüm yemiyor.
Sağlam düzgün helal süt emmiş fiyatta geçirmeyen usta tavsiyelerinizi bekliyorum... :queen:
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
Lastik olarak pilot sporty artık üretilmiyor onun yerine pilot street üretmeye başladı michelin. metzeler in me22 modeline de bir bakın derim, ben kullanıyorum ıslak ve kuru performansını beğeniyorum. Fakat hala fotoğraflarını buraya atamadım :pale: :santa:
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
47
arakdaşlar CBE mi buldum gibi aradım taradım bayileri yok 0 motor honda üretimden kaldırdı biliyorusunuz 2014 gelmemiş zaten 2013 leri 2014 trafiğe çıkış olacağı için 2014 model diye satıyorlarmış neyse bende 2. el almaya karar verdim sizce bu motor nasıl bakıp yorumlarmısınız ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-beyaz-melegimi-satiyorum...daha-ilk-gunku-gibi-139604804/detay/
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Selamlar arkdaşlar sticker uygulamam nasıl olmuş sizce.

notumu siz verin

uygulama öncesi


uygulama sonrası


 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Motorumu satıyorum, isterseniz bakın

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-kullanilmis-cb-125e-171662680/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst