Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Bu motoru 15 000 kmç güç bela sinir harbiyle kullanan tecrübeli bir kurye olarak yeni almayı düşünenlere tavsiyem; sadece markasından dolayı alınır, başka hiçbirşey değil bu motor. köyde bile kullanılmaz. jantları tubeless için uygun değil, patlayınca çöküyor, yanakları bırakıyor. selesi hiç rahat değil, insanı çok yoruyor, hızlanma rezalet, son hız dik eğimlerde 110. yakıt çokta önemli değil benim için. ekonomi düşünenler için idealdir. karbüratör ile manifolt arası mesafe uzun olduğundan gaza tepki az, bu nedenle az yakıyor. titreşimden ayaklarım ve ellerim uyuşuyordu, tek artısı aydınlatması kusursuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
Mikuni doğru söylemiş. Ben de 5.000 km dir kullanıyorum motoru. Fakat şöyle bir durum var kuryelik yapacaksan tabikide tavsiye etmem. Ben Şubatta bodrumdan aldım motorumu ankaraya sürerek geldim 810km yapar fakat hiç sıkıntı yaşamadım, popo ağrısı hariç. Sabahtan akşama kadar motorun üzerinden inmem dersen git ybr al hem parçası daha ucuz piyasada çok olduğundan hem de seni daha az yorar. Ama ekonomi, güç ve sağlamlık istiyorsan cb125e almanı tavsiye ederim. Ben günlük en az 50km yapıyorum. Ne popo ağrısı var ne de beni yoruyor ama kuryelik yapacağım dersen yorar yalan yok. Ne istediğine bağlı olarak gördüğün gibi değişiyor. Zaten motorumun her şeyi istediğim gibi olsun diyorsan orda dur :) Öyle bir dünya yok maalesef. :D Geçiş motoru olarak 250cc bakıyorum 20 model geldi geçti kafamdan, hala da gelip gitmekte tam alacağım zaman hangisi daha uygun olursa onu alacağım. Vites olayını da kafana takma. Ben de daha önce vitesli motor kullanmamıştım. Motoru almadan arkadaşım gösterdi şöyle olur böyle olur diye sonrasında üstüne atladım bodrumdan ankaraya geldim. :queen:
 
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
2
Performansı ve hızlanması çok iyi yokuş aşağıyada olsa çok çabuk hızlanıyor 150 yapıyor daha ne yapsın 130 140 çok rahat basıyor düz yolda.kullanıcıyada bağlı tabi. kazasız belasız sürüşler dilerim

i have a Western standard helmet? do every body swap?
7Hochiminh61.JPG

motorbike sale
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
47
Teşekkürler sağolun galiba 0 alacağım motoru 2.elle bir hesap yaptım çok bariz fiyat farkı yani ''sağlam motorda zarar'' olayım olmayacak sanırım ..
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Mikuni nin hiç bi söylediğini dikkate alma olumlu ya da olumsuz çok tutarsız ve motorunu bakımsız kullandığını daha önce itiraf eden bir arkadaş kendisi..Polemiği girmek istemem ama zaten önceki sayfaları kurcalarsan görürsün silmediyse mesajları.
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-mont-mont-kask-dizlik-bel-koruma-ve-eldiven-depo-ustu-canta-159040410/detay/

set olarak satılıktır
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Mikuni nin hiç bi söylediğini dikkate alma olumlu ya da olumsuz çok tutarsız ve motorunu bakımsız kullandığını daha önce itiraf eden bir arkadaş kendisi..Polemiği girmek istemem ama zaten önceki sayfaları kurcalarsan görürsün silmediyse mesajları.

Aynen, neredeyse 65-75 hakiki zeytin yagi koyacakti bir ara :) butun ayarlariyla da oynamisti motorun :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
cbf ye dönmüş olsak bile yollarda gözlerimiz cb'lerde dostlar. Honda candır.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
47
Alacağım arkadaşlar ama motorum bir satılsa neden satılmıyor anlamadım kütahyada olduğum için sanırım :///

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-today-sehirici-icin-kusursuz-temiz-ekonomik-168432934/detay/
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
Alacağım arkadaşlar ama motorum bir satılsa neden satılmıyor anlamadım kütahyada olduğum için sanırım :///

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-today-sehirici-icin-kusursuz-temiz-ekonomik-168432934/detay/

2007 model 12 binde he arka lastikte yeni todaylar saglmada durustce yazsin bence her seyi
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar ankarada PTTden cikma cb125ler satılık sahibindende gördüm sizce nasil bir bilginiz var mi alınır mi sizce kocaeliden gitmeye deger mi
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Beyler Honda nin sitesine baktım cb125e kaldırılmış siteden ithalatı durdurulcak diye muhabbet dönüyordu doğruymus demek..2.elleri karaborsada görürüz artık.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
47
öyle zaten kardeş ben 3. sahibiyimi aldığım kişiden o şekilde aldım 10 bin devirdi dedi km 2 binde şu an

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

Neden böyle birşey yapmışki ?
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Honda sonunda hatasindan döndü.karaborsaya falan düşmez.motordan anlamayanlar için idealdir.
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
Honda hatasından dönme meraklısı bir firma olsaydı Cbf150 nin yağ yakma problemini çözerdi..Yıl olmuş 2014 hala eski tas eski hamam..Cb125e de bitane kronik sorun sıkıntı bulamazsin..Taş gibi motor..
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bu motoru 15 000 kmç güç bela sinir harbiyle kullanan tecrübeli bir kurye olarak yeni almayı düşünenlere tavsiyem; sadece markasından dolayı alınır, başka hiçbirşey değil bu motor. köyde bile kullanılmaz. jantları tubeless için uygun değil, patlayınca çöküyor, yanakları bırakıyor. selesi hiç rahat değil, insanı çok yoruyor, hızlanma rezalet, son hız dik eğimlerde 110. yakıt çokta önemli değil benim için. ekonomi düşünenler için idealdir. karbüratör ile manifolt arası mesafe uzun olduğundan gaza tepki az, bu nedenle az yakıyor. titreşimden ayaklarım ve ellerim uyuşuyordu, tek artısı aydınlatması kusursuz.

Mikuni motorunu sattı ama cb'nin yakasından düşmedi. 355 (üçyüzellibeş) sayfa yorum var. Şu cb'nin kullanıcısı olup da şikayet eden mikuniden başka kimse yok.
İlk aldığı zamanları hatırlıyorum da...
Egzosu delmeler, piyasadan bulduğu EN UCUZ yağı kullanmalar, 125cc'lik bir motoru inanılmaz zorlamalar. vs.
Bir kere titreşim o kadar abartılacak kadar değil. Üstelik hangi aklına gelemeyecek belki de sahip bile olamayacağın bilindik markaların pahalı modellerinde titreşimler var bir bilsen.. Ben kullanmadım ama BMW mesela.:)
Selesi çoğu kişiye sert geldi. Kimisi kullandıkça yumuşadı dedi. Ben ilk günden beri fazla şikayetçi değilim. 30-40TL'ye de çözülemiyecek bir şey değil. İnsanlar sünger attırıp yeniden kaplatıyor.
Tam 2 senedir michelin pilot sporty TUBELESS lastik kullanıyorum. Nesi uyumlu değil? Benim bir şikayetim yok.
Hızlanma neden ve nasıl rezalet? Neye göre? Işıklarda yanıma yanaşan ybr gibi 125cclik bir motorla aynı kalkıyorum. Hatta senin kullandığın 150cclik motorla da aynı kalkıyorum. Ne bekliyorsun bu motordan? Hayvan 125cc. Gücü bu. Milletimize has en ucuzundan en iyi performansı bekleme gibi bir hatan var. İvmelenme istiyorsan 600cc'lik motorlar var. Düş şu 125lik motorların yakasından.
Evet son hızı da rampa aşağı 110 gibi bir şey. Bunda sorun ne?
Bu motoruyn kullanıcı kitlesi ya yeni başlayanlar, ya şehir içinde işimi görsün diyenler ya da senin gibi kuryeler. Kuryeler sabahtan akşama kadar motorun tepesinde, onlarda durum nedir bilmiyorum ama ben normal bir kullanıcının şikayetçi olacağını sanmıyorum.

Motoru sıfır almak için bayiye gittiğimde, görevli bana özellikle ''bu motor birden bire hızlanmaz, atik bir motor değildir korkutmaz'' dediğinde içim rahatlamıştı ve kesin kararımı vermiştim. Çünkü yeni başlıyordum ve ani hızlanan bir motor bana göre değildi. Yeni başlayan birisi için mükemmel uyumlu bir motosiklet.
Yapacağın sayısız hatayı tolere edebiliyor.
Vs., vs., vs.

Ne istediğini bilen adam bu motoru almaya karar vermişse, pişman olmaz. Bu kadar net.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Mikuni motorunu sattı ama cb'nin yakasından düşmedi. 355 (üçyüzellibeş) sayfa yorum var. Şu cb'nin kullanıcısı olup da şikayet eden mikuniden başka kimse yok.
İlk aldığı zamanları hatırlıyorum da...
Egzosu delmeler, piyasadan bulduğu EN UCUZ yağı kullanmalar, 125cc'lik bir motoru inanılmaz zorlamalar. vs.
Bir kere titreşim o kadar abartılacak kadar değil. Üstelik hangi aklına gelemeyecek belki de sahip bile olamayacağın bilindik markaların pahalı modellerinde titreşimler var bir bilsen.. Ben kullanmadım ama BMW mesela.:)
Selesi çoğu kişiye sert geldi. Kimisi kullandıkça yumuşadı dedi. Ben ilk günden beri fazla şikayetçi değilim. 30-40TL'ye de çözülemiyecek bir şey değil. İnsanlar sünger attırıp yeniden kaplatıyor.
Tam 2 senedir michelin pilot sporty TUBELESS lastik kullanıyorum. Nesi uyumlu değil? Benim bir şikayetim yok.
Hızlanma neden ve nasıl rezalet? Neye göre? Işıklarda yanıma yanaşan ybr gibi 125cclik bir motorla aynı kalkıyorum. Hatta senin kullandığın 150cclik motorla da aynı kalkıyorum. Ne bekliyorsun bu motordan? Hayvan 125cc. Gücü bu. Milletimize has en ucuzundan en iyi performansı bekleme gibi bir hatan var. İvmelenme istiyorsan 600cc'lik motorlar var. Düş şu 125lik motorların yakasından.
Evet son hızı da rampa aşağı 110 gibi bir şey. Bunda sorun ne?
Bu motoruyn kullanıcı kitlesi ya yeni başlayanlar, ya şehir içinde işimi görsün diyenler ya da senin gibi kuryeler. Kuryeler sabahtan akşama kadar motorun tepesinde, onlarda durum nedir bilmiyorum ama ben normal bir kullanıcının şikayetçi olacağını sanmıyorum.

Motoru sıfır almak için bayiye gittiğimde, görevli bana özellikle ''bu motor birden bire hızlanmaz, atik bir motor değildir korkutmaz'' dediğinde içim rahatlamıştı ve kesin kararımı vermiştim. Çünkü yeni başlıyordum ve ani hızlanan bir motor bana göre değildi. Yeni başlayan birisi için mükemmel uyumlu bir motosiklet.
Yapacağın sayısız hatayı tolere edebiliyor.
Vs., vs., vs.

Ne istediğini bilen adam bu motoru almaya karar vermişse, pişman olmaz. Bu kadar net.

Cbf gibi bir kalastor alacağıma cb ile süzülür giderim, haydi buyrun savaşa :D
arkadaş baya atarlı garibim, aklı kalmış belliki. daha bi sene dolmadan 21bin küsür km yapmışım lan, güç bela sinir harbiyle mi yaptım acaba? özellikle şehir içinde cb harika, daimi uzun yol motoru değildir fakat günde 300 km'lere kadar da aşırı zorlamıyo insanı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst