Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
İyi gunler arkadaslar. Kimsenin beni görüp duymamasi uzerine shark trioval kisa tup egzoz taktim kat iptali de yaptik o nasil tok bir sestir cok sasirdim dogrusu patlama patirdama yok gaz birakinca patlama yapmiyor yani alacak kisilere tavsiye ederim rahatsiz edicek cirtlak bir sesi yok polis cevircek kadar abartida degil uzun lafin kisasi servise garanti konusunu danistim garantiniz devam eder ama bir ariza ciktiginda sebebi egzoz olursa degisen parca garantiden degismez. Dogrulhgu nedir bi bilginiz varmi?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
O shark egzozu takan cogu kiside ucundaki plastil kisim yaniyor ve zamanla egzoz icten ice dagilip zirildamaya basliyor. Umarim seninki de oyle olmaz. Egzoz malesef gunumuzde olmazsa olmaz.. kornya basmasan duymuyor gormuyorlar,korna calsan posta koydun sanip uzerine kiriyorlar :) 2 ucu foklu deynek
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
Eger kat iptal edilmezse dediginiz dogru egzoz cok isinir 40 km durmadan sıklıkla dip gaz geldim egzoza halen el vuruluyordu kat ile beraber kullanilirsa motoru cok sıktığı icin asiri isinma oluyodu bana gore + yonleri kat iptaliyle beraber
*5000 devirden sonra motor kopuyor
*yokuslarda asiri rahatlama var
*hizlanma cok farketti
*motor egzoz gazini rahatca attigi icin isinma cok az
*motor stop ettiginizde eski sobalar gibi cat cut ses gelmiyor
*- si yok bence :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Eger kat iptal edilmezse dediginiz dogru egzoz cok isinir 40 km durmadan sıklıkla dip gaz geldim egzoza halen el vuruluyordu kat ile beraber kullanilirsa motoru cok sıktığı icin asiri isinma oluyodu bana gore + yonleri kat iptaliyle beraber
*5000 devirden sonra motor kopuyor
*yokuslarda asiri rahatlama var
*hizlanma cok farketti
*motor egzoz gazini rahatca attigi icin isinma cok az
*motor stop ettiginizde eski sobalar gibi cat cut ses gelmiyor
*- si yok bence :)

benim egzozda komple borulu, dedğin gibi rampada resmen 1 vites fark ediyor inanması çok güç ama böyle. euro normlarına uyacam diye motorun nefesini kesmiş namıssızlar
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
İyi gunler arkadaslar. Kimsenin beni görüp duymamasi uzerine shark trioval kisa tup egzoz taktim kat iptali de yaptik o nasil tok bir sestir cok sasirdim dogrusu patlama patirdama yok gaz birakinca patlama yapmiyor yani alacak kisilere tavsiye ederim rahatsiz edicek cirtlak bir sesi yok polis cevircek kadar abartida degil uzun lafin kisasi servise garanti konusunu danistim garantiniz devam eder ama bir ariza ciktiginda sebebi egzoz olursa degisen parca garantiden degismez. Dogrulhgu nedir bi bilginiz varmi?
ne kadara aldın ve set şeklinde satılıyormu acaba?
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
Set olarak 60 liraya aldim cok az kullanilmis tertemizdi oncelikle bogaz kismini halletseniz bile fren pedalinin alti olmaz ikincisi orta sehpa egzoza deger 3uncusu orjinal egzozu sokunca orta sehpa cok yukari cikiyor zincire degiyor halil usta bunlari ayarlamistir bende sanayide cok iyi bi ustaya yaptim hemde bi paket sigarasina adam kesti bicti egdi buktu orjinal egzoz gibi yapti simdi bir sorun yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

Bogazi uygun bulmaniz zor biraz sahibindende arastirmaniz gerek harbi katalizor olmadan kopek gibi gidiyor namissiz heryerden kısmış honda karburator de tasarruf yapcam diye ani tepki vermiyor motorda kesici oldugundanda emin degilim 3 te 85 e vuruyom bazen 75te takiliyor ama seviyorum namissizi
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Set olarak 60 liraya aldim cok az kullanilmis tertemizdi oncelikle bogaz kismini halletseniz bile fren pedalinin alti olmaz ikincisi orta sehpa egzoza deger 3uncusu orjinal egzozu sokunca orta sehpa cok yukari cikiyor zincire degiyor halil usta bunlari ayarlamistir bende sanayide cok iyi bi ustaya yaptim hemde bi paket sigarasina adam kesti bicti egdi buktu orjinal egzoz gibi yapti simdi bir sorun yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

Bogazi uygun bulmaniz zor biraz sahibindende arastirmaniz gerek harbi katalizor olmadan kopek gibi gidiyor namissiz heryerden kısmış honda karburator de tasarruf yapcam diye ani tepki vermiyor motorda kesici oldugundanda emin degilim 3 te 85 e vuruyom bazen 75te takiliyor ama seviyorum namissizi
siz dişliyle oynadınızmı? birde tam olarak anlamadım set olarak alsak, orjinal egzozu kenara koysak, iyi bir usta ile halledebilirmiyiz.yani orjinal egzozu ellemeden?
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
Disli orjinal oynama yok simdi bogazlarin bazilari duz bi sekilde iniyor egik olanindan alcaksiniz borusu uzun olcak sahibindene bakarsaniz bulabilirsiniz ama her sekilde iyi bi ustanin el atmasi lazim egzozu taktiginizda islem gormemis haliyle oluscak sıkıntılari soyledim fren pedali orta ayaklik ve ayakligin zincire surtmesi taktirirken bunlari kontrol edin basit bir kaynak islemi ile hepsini cozebilir iyi bir usta bazilari 50 lira istedi bide komple degil kesip kaynatmaya usenmeyin arayin tarayin iyi ve ucuz bir usta bulursunuz sanayide
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Disli orjinal oynama yok simdi bogazlarin bazilari duz bi sekilde iniyor egik olanindan alcaksiniz borusu uzun olcak sahibindene bakarsaniz bulabilirsiniz ama her sekilde iyi bi ustanin el atmasi lazim egzozu taktiginizda islem gormemis haliyle oluscak sıkıntılari soyledim fren pedali orta ayaklik ve ayakligin zincire surtmesi taktirirken bunlari kontrol edin basit bir kaynak islemi ile hepsini cozebilir iyi bir usta bazilari 50 lira istedi bide komple degil kesip kaynatmaya usenmeyin arayin tarayin iyi ve ucuz bir usta bulursunuz sanayide
Anladım teşekkürler.Bu arada resim video atsanız çok iyi olur daha iyi bilgi sahibi oluruz bu konu hakkında....
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Şu egzos meselesi hep ilgimi çekmiştir nedense. Yanlış anlaşılmasın amacım apaçilik değil ama motor dediğin biraz gür sesli olmalı diye düşünüyorum.
Ben de fotoğraf ve video bekliyorum mümkünse.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Bende ses çıkmamasından müzdaribim motorum 1450 km de az biniyorum. Fakat adamlar motorumun sesini duymuyor fıtı fıt bi sesi var korna çalıncada restleşmiş gibi görünüyor. Şöyle bir durum daha var; 125 cc li motora ne takarsan tak çok çirkin bi ses çıkıyor, motorda 4 silindir olmassa motor sesi çıkmıyor benim şahsi kannatim bunlar. MZ im bile gazladığımzaman millet dönüp bakıyor, zaten bilen bilir orjinal mz egzos sesini töm töm töm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

Yani honda nın sessiz egzos sesini ben seviyorumda görünürlük açısından iyi olmuyor yoksa fıtı fıtı daha güzel.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
arkadaşlar bugun CB yi satmış bulunmaktayım. noterden satışı verdim ve paramı aldım fakat sahibi motoru teslim almadı garajımda duruyor. çantası ve koruma demirini üzerinde bıraktım ama yaptırdığım egzozu söktüm, orjinal egzozu ile teslim edeceğim. Satma niyetim kesinlikle yoktu fakat abimin fabrikadan arkadaşı araya önce abimi sonra çocukluk arkadaşımı en son da eski patronumu sokunca birazda emrivaki ile CB yi alıverdi :(

kendimi kötü hissettim yahu,bu arada isteyen olursa komple ara borulu susturucu özellikli egzozu satabilirim, müsait bi zamanımda resimlerini çekip sahibinden.com a ilan vericem önce buraya yazayım dedim.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
arkadaşlar bugun CB yi satmış bulunmaktayım. noterden satışı verdim ve paramı aldım fakat sahibi motoru teslim almadı garajımda duruyor. çantası ve koruma demirini üzerinde bıraktım ama yaptırdığım egzozu söktüm, orjinal egzozu ile teslim edeceğim. Satma niyetim kesinlikle yoktu fakat abimin fabrikadan arkadaşı araya önce abimi sonra çocukluk arkadaşımı en son da eski patronumu sokunca birazda emrivaki ile CB yi alıverdi :(

kendimi kötü hissettim yahu,bu arada isteyen olursa komple ara borulu susturucu özellikli egzozu satabilirim, müsait bi zamanımda resimlerini çekip sahibinden.com a ilan vericem önce buraya yazayım dedim.

Serkan fotosu vardı başlıkta ama şuan arama dururmum müsait değil, istediğin fiyatla birlikte bana bi özel mesaj geçersen arkadaşımın beynini yıkama operasyonu başlatmak isterim. Çünkü hakikaten en beğendiğim ses senin CB deki egzozundan çıkıyordu.

CB ni satmış olmana üzüldüm vala, sevindim diyemiycem çünkü kim olursa olsun senin CB' ne senin kadar iyi bakmiycak :/

Ama hayırlısı deyip zamanın akışına bırakmakta lazım mecburen, yoksa olmuyor abi neyapalım, demekki böyle olması gerekiyormuş, hayırlısı olsun :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Serkan fotosu vardı başlıkta ama şuan arama dururmum müsait değil, istediğin fiyatla birlikte bana bi özel mesaj geçersen arkadaşımın beynini yıkama operasyonu başlatmak isterim. Çünkü hakikaten en beğendiğim ses senin CB deki egzozundan çıkıyordu.

CB ni satmış olmana üzüldüm vala, sevindim diyemiycem çünkü kim olursa olsun senin CB' ne senin kadar iyi bakmiycak :/

Ama hayırlısı deyip zamanın akışına bırakmakta lazım mecburen, yoksa olmuyor abi neyapalım, demekki böyle olması gerekiyormuş, hayırlısı olsun :)


Amin sagolasin, vallahi sesine bende asigim egzozun,alacak kisinin motorunada bizzat kendim takip bi tur atip oyle vermek istiyorum :)

Simdi 10.000 param var ve alacak motor bulamiyorum bunalimdayim :(( insallah bi cilginlik yapip kredi cekmem :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Hkkınızda hayırlısı olur inşallah, egzsun sesini duyabileceğimiz bir video atsanız hiç fena olmaz.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
zaten videosunu atmıştı googleden yazıp bulabilirsiniz.Serk21 merak ettiğimden soruyorum acaba ne kadar istiyorsunuz egzoza?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Amin cok sagolun arkadaslar, youtube a video eklemistim ama camera sesi bir turlu duzgun almiyor. Youtube a serk41 yazarsaniz videolarimi girebilrsiniz. Telefonla,action cam ile birkac vide var.
egzoz suan uzerinde degil satildigi icin soktum. Henuz fiyat belirlemedim. Yaptirdigim yere arayip sorabilirsiniz ben aldigimda 350 tl idi suan nekadar bilmiyorum. Guzel bi fiyata birakicam

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

Biraz once cb yi teslim ettim, alan arkadas egzozu gorunce cok hosuna gitti ve onu da satin aldi.. yani cb+koruma demiri+topcase+full egzoz+kask+eldiven ile orjinal egzozu da yaninda olmak uzere teslim ettim.. transporterin arkasina yukleyip gonderdim..motorsuz kaldim arabadan yaziyorum :)
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
5
Selam arkadaşlar lastikleri dubleks yapmak istiyorum arka lastiği aldım evde bekliyor michlen pilot sporty takma işini kendim yapsam bir sıkıntı olur mu takarken nelere dikkat etmek gerekir ne önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Selam arkadaşlar lastikleri dubleks yapmak istiyorum arka lastiği aldım evde bekliyor michlen pilot sporty takma işini kendim yapsam bir sıkıntı olur mu takarken nelere dikkat etmek gerekir ne önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim
hala sporty varmı piyasada streetler yerini aldı diye biliyorum..en iyisi lastikticide taktırman olur bence...
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
Selam arkadaşlar lastikleri dubleks yapmak istiyorum arka lastiği aldım evde bekliyor michlen pilot sporty takma işini kendim yapsam bir sıkıntı olur mu takarken nelere dikkat etmek gerekir ne önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim

Ben çok aradım geçen 2 haftaya kadar hiç bir yerde bulamadım sporty, sadece street vardı ellerinde. O yüzden de metzeler almak zorunda kaldım. Lastiğin üzerinde yazan üretim tarihi nedir acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst