Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
evet arkadaşlar, cb için cbf tur camı oluyor, gayet de iyi rüzgar kesiyor, tavsiye edilir :)

f9daf484cbf611e3b8be0002c9dc6714_8.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
Arkadaslar iyi aksamlar oncelikle cb ile 4000i devirdim azda olsa cok seyler atlattik konuya geleyim herzaman benzinlikte basincli su ile yikarim bugunde yikadim kuruladiktan sonra baktimki vites bostayken hem 'N' hemde 4. Vites lambasi yaniyor 4 biraz sonuk yaniyor onun disinda diger vitesler normal yaniyor basina gelen varmi yada nasi cozcegimi bilen yardimci olursaniz sevinirim
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
umot aynısının daha beteri başıma geldi. Benimkinde 3-4 adet vites lambası birden yanıyordu ve aynı sebepten meydana gelmişti.
1 gün sonra kendiliğinden düzeldi. Büyük ihtimalle su kaçtı ve o hale geldi ama sonra dediğim gibi kayboldu gitti, şimdi normal.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Vayy siyah rengede uyumlu olmus, mobilden giriyorum detaya inemedim, montaji nasil yaptiniz? Delik mi actiniz? Oturmayan yeri oldu mu? Esnettiniz mi? Cok karizma olmus :)
teşekkür ederim:) bu haliyle inazuma'ya benzetenler bile oldu:)
montaj olayı şöyle, kafa grenajına 2 yukarı 2 aşağı 4 delik açıyosunuz, üsttekiler tam olarak uyuyor, alttaki deliklere vidayı sıkarken açıkçası aşırı sıkmadım, grenaj cbf kadar geniş olmadığı için az bişey esneme yapılması gerekiyor, fazlasına zorlanırsa kırılma yada çatlama ihtimali olabilir diye düşündük, dibine kadar sıkmadık. üstteki 2 vida tam sıkılı, alttakiler aşırı gergin değil yani ama rüzgarda hiç sorun olmuyor.

gidiş çok değişti diyebilirim, fırtınalı havalarda normalde dayak yerken şuan sadece kaska çarpan rüzgar aerodinamik sayesinde etkilemiyor.
başınızı az bişey eğerseniz de hiç rüzgar gelmiyor.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
teşekkür ederim:) bu haliyle inazuma'ya benzetenler bile oldu:)
montaj olayı şöyle, kafa grenajına 2 yukarı 2 aşağı 4 delik açıyosunuz, üsttekiler tam olarak uyuyor, alttaki deliklere vidayı sıkarken açıkçası aşırı sıkmadım, grenaj cbf kadar geniş olmadığı için az bişey esneme yapılması gerekiyor, fazlasına zorlanırsa kırılma yada çatlama ihtimali olabilir diye düşündük, dibine kadar sıkmadık. üstteki 2 vida tam sıkılı, alttakiler aşırı gergin değil yani ama rüzgarda hiç sorun olmuyor.

gidiş çok değişti diyebilirim, fırtınalı havalarda normalde dayak yerken şuan sadece kaska çarpan rüzgar aerodinamik sayesinde etkilemiyor.
başınızı az bişey eğerseniz de hiç rüzgar gelmiyor.


profesyonel fön makinasıyla ısıtırsan kırılmaz alt vidaları da sıkabilirsin,bende fren manetini boyadım metalik siyaha çok güzel oldu =) mobile den girdiğim için foto eklemeyi beceremiyorum ama boyacı olacak adammışım =)
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98


burda arkadasın bırı mavı serıt soruyordu nasıl olur dıye ben yaptım ve bence cokda ıyı oldu :) ozellıkle aksamları fosforlu oldugu ıcın cok sahane duruyor :)
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
Bugün itibariyle Metzeler ME22 lastikleri kullanmaya başladım arkadaşlar. :mrgreen: Şimdilik daha 25km oldu fakat ona rağmen şahane bir yol tutuşu olduğunu farkettim, frenaj mesafesi de çok kısaldı artık. :thumleft: Yani işin açığı Kenda lastiklerin canı cehenneme dostum! :queen: Ayrıca arka tekerlek takozlarını da değiştirdik, sibop deliğini genişlettik(tubeless olacağı için) ve üzerinde 41 yazmasına rağmen ön 32 arka 35 psi olacak şekilde hava bastık(artçılı kullanım için) çünkü üzerinde değer max değeriymiş. Bunların sonunda sizlere yine bir sorum var arkadaşlar. :king: Ön dişlinin arkasında keçe varmış onu nereden bulabilirim acaba? :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/05/03/DSC_0477.jpg[/url]

burda arkadasın bırı mavı serıt soruyordu nasıl olur dıye ben yaptım ve bence cokda ıyı oldu :) ozellıkle aksamları fosforlu oldugu ıcın cok sahane duruyor :)
Bende siyahı var satıp beyazını mı alsam dedirttin :bestmt: o derece yani :cat:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bugün itibariyle Metzeler ME22 lastikleri kullanmaya başladım arkadaşlar. :mrgreen: Şimdilik daha 25km oldu fakat ona rağmen şahane bir yol tutuşu olduğunu farkettim, frenaj mesafesi de çok kısaldı artık. :thumleft: Yani işin açığı Kenda lastiklerin canı cehenneme dostum! :queen: Ayrıca arka tekerlek takozlarını da değiştirdik, sibop deliğini genişlettik(tubeless olacağı için) ve üzerinde 41 yazmasına rağmen ön 32 arka 35 psi olacak şekilde hava bastık(artçılı kullanım için) çünkü üzerinde değer max değeriymiş. Bunların sonunda sizlere yine bir sorum var arkadaşlar. :king: Ön dişlinin arkasında keçe varmış onu nereden bulabilirim acaba? :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------


Bende siyahı var satıp beyazını mı alsam dedirttin :bestmt: o derece yani :cat:

O kecenin uzerinde numaralari yazar atiyorum 22 17 15 diye, once bak numarasi kac sonra civatacida bile bulursun. Eger oradan yag kaciriyor diye degstrmeyi dusunuyosan kecenin icinde yay var o yayi cikarip az bisey ucundan kesip boyunu kisaltip yeniden tak buyuk ihtimal yagi keser
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
O kecenin uzerinde numaralari yazar atiyorum 22 17 15 diye, once bak numarasi kac sonra civatacida bile bulursun. Eger oradan yag kaciriyor diye degstrmeyi dusunuyosan kecenin icinde yay var o yayi cikarip az bisey ucundan kesip boyunu kisaltip yeniden tak buyuk ihtimal yagi keser
Çok teşekkürler deneyeceğim. :)
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
tsk ederım ozan kardesım :) ben zaten ozellıkle beyaz sectım cunku alanyada yasıyorum motorun beyaz ı cıddı anlamda dıkkat cekıyor cok boyle nasıl desem daha boyle şık duruyor :D Beyaz melegım :D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bi arkadaşıma daha Honda CB aldık :thumleft:

Siyah beğendi, renkler tartışılmaz dedim hiç karışmadım... direk yapıştırdık :cherry:

Kurstaki malum rakibi yüz kere stop ettirmiştim bunun kullanımı çok daha rahatmış diyor,

sanki biz boşa sıkıyoruz, acemi sayılırız diye inananımız yok, millet tutturmuş bi ezber :mrgreen:

Alet 18.000 de alınırmı dedi, 80.000 de de olsa al dedim :mrgreen: lastikler ve zincir hariç herşey şıkır şıkır :thumleft:

30.000'e kadar biner, zaten CB için çocuk oyuncağı 30.000 ::146:: , benim gözümde halen sıfır ayarında sayılır o gün :cherry:

Peki ilk iş olarak ne yaptım sizce, tabi ki direk tüm stickerlerı söktüm, alet asil bi hal kazandı gözümde :cherry::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Guzel secim :) şu malum rakip dedigin acaba kalkişta silkeleme yapan ve çözümü olmayan rakip mi ? :)
benim cb de 14 bin kusurde,hala yikadigim zaman sifir saniyorlar :) arkadasimin ters sanzuman bi asyasi var daha 3 bin km de, benim cb nin yaninda 50 binde gibi duruyor :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Tamam arkadaşlar nazar değdireceksiniz moturlara.:cherry:
Çok pis çok dandirik bir motor bu cb... ıyyğğğk!!
:cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
Bızım burda bır abı var gümrükten orjınal motor parcaları getıttırıo pıyasada cok dandık serıtler var arkadaslar ozellıkle serıtlerın %80 ı parlamıyor alırken bunu belırtın eger aksam parlamazsa gerı ıade edecem dıye pesın pesın soyleyın cunku aksam sahaneee :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst