Ben de motoru büyütmek istiyorum ama evlilik öncesi paraları motora dökersem topa tutulurum.:cherry:
Fiyatın (her ne kadar kazık denilse de) diğer 200-250cc'lere bakarak uygun olması sebebiyle pulsar düşündüm ama emin olamıyorum.
Daha önce hiç 150cc üzeri motor kullanmadım. O yüzden beni ne kadar tatmin edecek kestiremiyorum. Arka çanta yüklü, 2 kişi uzun yolda tırmanışlarda vs. rahat eder miyim? Kamyon sollarken zorlanır mıyım vs. gibi emin olamadığım konular var.
Reverse Pulsar200 ü denemedim en azından Duke binenlerin yorumlarına bakarak ve Duke ün diğer tüm 200 ler ile aynı sınıfta bilir kişilerce karşılaştırmasına güvenerek Pulsarın motoru seni üzecek motor değil onu net kestirebiliyorum

Ama alet bana göre aslında ucuz değil. Neden dersen ucuzlatılmış bi Duke sonuçta ama öyle böyle ucuzlatmamışlar. Yani 5000-5999 TL aralığında anahtarı eline alsan neyi düşünüyorsunki koş hemen al derdim ama bugün teslim al et, lastikler nedir, şusu busu derken +8000 lere "bence" alınacak motor değil :/
Yani hiç tarzın olmadığını biliyorum ama 5 ay Bajaj alıp kullansan +8000 TL lere, benim 2. el daha makul fiyata aldığım CBR 250 ye binsen değiştokuş bi Kilyos yapıp dönsek ben niye böyle bir karar almışım ki diye pişmanlık duyabilirsin kalite farkı çok çok çok büyük ortada.
Birde düş eş bi 2. el İnazuma falan denk getirsen artçın resmen uyuya kalır, sende ciddi keyif alırsın eminim. yani göstergenin içindeki ışıklı kadran çubuğuna kadar özenilmiş duruyor bu markalar, Bajaj malesef öyle değil bu yüzden pahalı diyorum.
Gelelim merak ettiğin diğer boyutuna

250cc senin öngördüğün yüklü, artçılı, kamyonlu, yokuşlu... ... ne olursa olsun fazlasıyla beklentini karşılar garanti veriyorum

O rampada kamyon sollamak için sadece düşünmen yetiyor yani okadar. Daha büyük cc lere göre tek dezavantajı bu tür durumlarda feci devir çevirmek zorunda kalıyor ( ki rahatlıkla çeviriyor sorun yok

) ve yolun zor şartlarına oranla yakıt artıyor.
CB 125 ten sonra alışman kısa bile sürecek diyebilirim, nispeten daha ufak yaştaki arkadaşlar buna " çabuk sıkılmak" diyor ama emin ol alakası yok, alışmayı çabuk sıkılmak zannedenlerin uydurmaları tamamen. Tüm ihtiyaçlarını karşılayan bi cc 250 sınıfı hatta zaman zaman fazla bile
Ben CB' den sonra CBR a bir tek konuda uyum sağlayamadım, verimli torku aldığım devir yüksekti (Cb de de pek alçak değildi aslına bakarsan ama CB nin düşük devir sert gazı açışlarınında bi telafisi vardı CB uysaldı, affediyordu

) ama o devirlere gelene kadarki 2000-3000 ler biraz tecrubesizliğimi yüzüme vuruyordu

Sürekli eğitim almam lazım modunda dolandım

üst devirlerde hep o noktayı yakalayarak kullanmam lazımdı ama ben o durumdan haz duymuyordum hatta rahatsız oluyordum vızzz vızzzz diye 30 ile giderken 6500 devirde olmak :/ Özellikle motosiklet seçerken o tork/hp eğrilerine bence öznem ver, stabil yükselsin, düz yerinde saydığı hiçbir devir aralığı olmasın mümkünse
CBR ı alma sebebplerimin en önemlisi zaten ara geçiş için kullanıp kolay elden çıkarmaktı ki öyle de oldu. Aralık sonuydu heralde ofisin önünde kaldırımda sigara içerken biri kolumdan tuttu Notere götürdü efkarlı efkarlı eve kadar yürüdüm sonra. Yani çabuk satılması değil sen istemesen bile biri zorla alıyor öyle bi talep var :mrgreen: Ama sen sindire sindire kullanıyorsun sevdiğin aleti bu sebepten bu mevzuya takılman gereksiz olur

Senin kullanım amacını düşündüğümde olurmu olur hatta kötü de olmaz çantalı artçılı CBR ama Inazuma varken de bişeyleri uyarlamaya çalışmanın manası yok
(400 bajajlar için 2015 duyumları aldım bikaç yerden, gelebilirlerde belki :silent: )