Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ferdi ya bu MAX'da blueprint'leri hiç ayarlayamıyorum araba çizicem önden görünüşü otursam yandan görünüşü uymuyo. Resimlerin ölçeklerini tutturamıyorum. 1-2 ipucu versen konudışı ama olsun:cherry:

-Evet o iş CAD çizimi değilse işkence biraz. Benim uyguladığım en pratik yöntem şu: yan/ön/üst bunlar üç görsel ya, bunların çözünürlüklerine bak (mesela 1200/800),

maxte 1200/800 plane çizip görseli ona at, 2. görsel (mesela 800/600) yine aynı şekilde... ... hepsi için bunu yaparsan milimetrik eşitleme şansın olur, eşitledikten sonra hepsini seçip istediğin boyuta scale edersin :)

-Veya photoshopta falan önce görselleri çalışılabilir eşit oranlara getirmen lazım o daha uzun ama daha temiz iş tabi :)

Çok karışık anlattın dersen, hizliresime falan yükle, eşitleyip kesip atayım :)

Bazen blueprint diye kılavuzdan scan edip falan koyuyolar nete, onlar ne yaparsan yap uymuyo. Öylede bişey var tabi :/

Aranıza hoşgeldim :) Yarın yada birazdan resim eklemeye çalışacağım :)
Birazdanı seçtik :cherry: Hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
123
Teşekkür ederim :) Motora alışıyorum daha dün teslim edildi. Ama gerçekten hoşlandım motorumdan :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
evet arkadaşlar yöntemi gönderdim ferdinand saolsun eklersiniz artıkın fotoları :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
-Evet o iş CAD çizimi değilse işkence biraz. Benim uyguladığım en pratik yöntem şu: yan/ön/üst bunlar üç görsel ya, bunların çözünürlüklerine bak (mesela 1200/800),

maxte 1200/800 plane çizip görseli ona at, 2. görsel (mesela 800/600) yine aynı şekilde... ... hepsi için bunu yaparsan milimetrik eşitleme şansın olur, eşitledikten sonra hepsini seçip istediğin boyuta scale edersin :)

-Veya photoshopta falan önce görselleri çalışılabilir eşit oranlara getirmen lazım o daha uzun ama daha temiz iş tabi :)

Çok karışık anlattın dersen, hizliresime falan yükle, eşitleyip kesip atayım :)

Bazen blueprint diye kılavuzdan scan edip falan koyuyolar nete, onlar ne yaparsan yap uymuyo. Öylede bişey var tabi :/
2 sene önce 3-5 araba çizmiştim blueprint'ten, ara verince biraz unutmuşum ama o zaman Blender3D kullanmıştım 3dsmax değil. Olmazsa sadece yan taraftan resmini kullanıp çizerim bikaç tane. Zaten birebir olsun istemiyorum özgün bişeyler olsun.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
B

Bu resim Kara Kurt'u aldığımız ilk zamanlarda çekilmişti. Foto yüklemeyi başardık yani:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Kuşadası- Ona yeni yeni alışıyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

Son halimiz...
E:\DCIM\100OLYMP\P5190056.JPG

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Normalde siyahı motosiklettede, otomobildede pek sevmem ama CB ye yakışıyor abi, artık kabullendim bunu, dolu dolu duruyor alet :cherry:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Siyah yakışır benim de motorum siyah. Yalnız ruhsatta siyah-mavi diye geçiyo rengi, aynı sizin cb kadar mavi etiketleri olmasına rağmen. Çok fazla değil yarı yarıya denecek gibi değil.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Benim de motorum siyah, cb kadar mavi etiketleri olmasına rağmen ruhsatta siyah-mavi diye geçiyo rengi. Yarıya denecek gibi değil.

Ya onu kim belirliyo acaba, deli ediyo beni o durum. CBR250 tricolor diye geçen modelin ruhsatlarında mavi-kırmızı-beyaz yazan var, beyaz yazan var, mavi beyaz, kırmızı beyaz... ...

Ufacık ön çamurluk harici kırmızı hiçbişey yok motosiklette, ruhsat rengini kırmızı-beyaz yazan kim acaba ya ::huuuh::
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
123
nhz5y.jpg

nhz6n.jpg

nhz6w.jpg

nhz73.jpg

nhz7f.jpg
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
CB si ile 1. yil donumunu kutlayan arkadaslar sigortalarinizi yenilemeyi unutmayin :) bende birazdan inip bakicam ne zaman almisim diye :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst