- Katılım
- 7 Eyl 2012
- Mesajlar
- 26
arkadaşlar ben tekerleri dublex e çevireceğim inşallah.. motor şu an 7.000 küsürde. hangi lastikleri önerirsiniz ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
]arkadaşlar ben tekerleri tubeless e çevireceğim inşallah.. motor şu an 7.000 küsürde. hangi lastikleri önerirsiniz ??[/QUOTE]
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
]arkadaşlar ben tekerleri tubeless e çevireceğim inşallah.. motor şu an 7.000 küsürde. hangi lastikleri önerirsiniz ??[/QUOTE]
