Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hayırlısı olsun bakalım, insallah tez zamanada gönlüne göre tertemiz bişey buluruz Murata :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Teşekkürler Ferdinandd, vallahi akşam verdim bisikletle yokuşu çıkamayınca çok koydu, birde zincirim attı :pale: Rüzgarda çarptı terledimde.Felaket yahu motorsuzluk:santa:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Murat satmışsın motoru , inş. tez zamanda istediğin motoru bulur alırsın :)

Bende bir kere gezi raporu hazırlıyordum , neredeyse rapor bitmişti yanlışlıkla yazdığım sayfa kapanınca öyle ortada kalmıştım. Çok sinirlenmiştim. Ama sonra daha güzelini yazdım :D Sıkma kendini olur gider :cat:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
ikinci el cbr 125 yada cbf 150 yerine bunun sıfırı alınır mı?

CBR kadar süratli değil, CBF kadar konforlu ve hacimli değil.

Sizin tam olarak beklentiniz nedir :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

Teşekkürler Ferdinandd, vallahi akşam verdim bisikletle yokuşu çıkamayınca çok koydu, birde zincirim attı :pale: Rüzgarda çarptı terledimde.Felaket yahu motorsuzluk:santa:

Bişey olmaz Murat, dünyaya motosikletle gelmedik ya :) Ama çabuk alışıyor insan, gitmeye tiksindiğim yerlere gideceğim zaman bile bi nefeste hazırlanmış oluyorum, kendime şaşırıyorum :mrgreen:
Sen hesabını kitabını yap, kafanı bi rahatlat önce... sonrası hallolur, altına çekmek en kolay iş :cherry:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
başlangıç motoru olacak.cbr 125 ve cbf 150 arasındayım şuan.alternatif olabilirmi diye düşündüm

Hmm ozaman işler değişiyor :)

* CBR dan çok daha konforlu, kolay ve rahat kullanıma sahip...

* CBFden daha kıvrak,

** Her iki motosikletten: daha sorunsuz (kronik), daha az yakıt sarfiyatı, başlangıç motosikleti olmaya çok daha uygun... ...

Birde ünlü düşünür bilmemkimin bi sözü vardır saygıyla anıyorum :

"0 km motosiklet aldım, ÇÜNKÜ ALABİLİYORDUM ::winkwink" Bu sözü hep sevmişimdir, daha geçerli bi sebep olamaz heralde :)

İlk sahibi olmak ( özellikle başlangıç için) önemli kriterlerimden biridir.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ikinci el cbr 125 yada cbf 150 yerine bunun sıfırı alınır mı?



ikisinin arsı bişey zaten cbf kadar rahat değil cbr kadar rahatsız değil, satarken de sıkıntı yaşamazsın,sıfırını 3500 e alırsın pazarlıkla + plaka ruhsat sigorta.. satarken de bak 3250 ye satıyorlar bana ise 3500 verenler oldu satmadım. senin için güzel bi seçim olur.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Hmm ozaman işler değişiyor :)

* CBR dan çok daha konforlu, kolay ve rahat kullanıma sahip...

* CBFden daha kıvrak,

** Her iki motosikletten: daha sorunsuz (kronik), daha az yakıt sarfiyatı, başlangıç motosikleti olmaya çok daha uygun... ...

Birde ünlü düşünür bilmemkimin bi sözü vardır saygıyla anıyorum :

"0 km motosiklet aldım, ÇÜNKÜ ALABİLİYORDUM ::winkwink" Bu sözü hep sevmişimdir, daha geçerli bi sebep olamaz heralde :)

İlk sahibi olmak ( özellikle başlangıç için) önemli kriterlerimden biridir.

cevaplar için sağol,

1,95 90kiloyum.tek başıma şehirlerarası yollarda 100-110 civarı hızlarda yolculuk yapmam mümküğnmü bu motor ile?
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Sevgili initial-D
Bu motorda o kalıpla yiyeceğin rüzgar ile yapacağın maksimum hız 90 felan olur sanırım.
Kimileri bu motorla 110 felan yaptığını iddia ediyor ama motora yazık
bu motorun hakkı 90 ötesi sana da motora da eziyet.
Ben motoru sıfır aldım. Ve hiç pişman değilim.
Gerçi nerdeyse hiç binemiyorum vakit bulamıyorum ama
ilk motor olarak benim için ne kadar iyi seçim olduğunu her sürdüğümde anlıyorum.
Kaza yaptığımda eğer giydirilmiş bir makinem olsaydı bir ton zarar etmiştim.
Eğer istersen çinli ve daha iyi giden makineler olduğunu söylüyorlar hem de daha ucuza
Ama ben servis parça sorunu ile uğraşacak vaktim olmadığı profesyonel servis hizmeti alabileceğim
ve satmak istediğimde az ucuz fiyat koyup hemen elden çıkarabileceğim
ama özellikle elden çıkartmak istemeyeceğim evladiyelik şehir içi makine istediğim için aldım.
Eğer beklentin çok değilse bu makine ideal bir şey bence.
on kere daha alacaksam bu makineden alırım.

Ama önceliklerin farklıysa salcano wolf için de çok güzel şeyler söylüyorlar.
ona da bak derim.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Sevgili initial-D
Bu motorda o kalıpla yiyeceğin rüzgar ile yapacağın maksimum hız 90 felan olur sanırım.
Kimileri bu motorla 110 felan yaptığını iddia ediyor ama motora yazık
bu motorun hakkı 90 ötesi sana da motora da eziyet.
Ben motoru sıfır aldım. Ve hiç pişman değilim.
Gerçi nerdeyse hiç binemiyorum vakit bulamıyorum ama
ilk motor olarak benim için ne kadar iyi seçim olduğunu her sürdüğümde anlıyorum.
Kaza yaptığımda eğer giydirilmiş bir makinem olsaydı bir ton zarar etmiştim.
Eğer istersen çinli ve daha iyi giden makineler olduğunu söylüyorlar hem de daha ucuza
Ama ben servis parça sorunu ile uğraşacak vaktim olmadığı profesyonel servis hizmeti alabileceğim
ve satmak istediğimde az ucuz fiyat koyup hemen elden çıkarabileceğim
ama özellikle elden çıkartmak istemeyeceğim evladiyelik şehir içi makine istediğim için aldım.
Eğer beklentin çok değilse bu makine ideal bir şey bence.
on kere daha alacaksam bu makineden alırım.

Ama önceliklerin farklıysa salcano wolf için de çok güzel şeyler söylüyorlar.
ona da bak derim.

ilk motorda hondadan başka birşey düşünmüyorum :)
 
Katılım
19 Tem 2011
Mesajlar
28
ikinci el cbr 125 yada cbf 150 yerine bunun sıfırı alınır mı?
vallaha arkadaşım ben geçen sene bu motor geldiğinde nasıl olsa honda diye atlayıp sıfır almıştım ama motor da titreşim haddinden fazla ben peugeot, jawa, mz den başka motor kullanmadım onu da en son bi 15 sene kadar önce kullandım ve motorumu satıp 2. el 2012 model cbf 150 aldım titreşim yok cb 125 i aldığıma pişman oldum keşke biraz daha fazla veripte cbf 150 alsaymışım diyorum şimdi, şehir içinde kullanıcaksanız bir de fazla üzerinde kalmayacaksanız iyi, ama ben uzun yola gideceğim motorun üzerinden inmem diyorsanız benim gibi hayal kırıklığına uğrarsınız, benden söylemesi ben motoru karalamıyorum sadece alacak arkadaşları uyarıyorum keşke bende biraz araştırsaydım, tekrar söylüyorum titreşim hat safhada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

başlangıç motoru olacak.cbr 125 ve cbf 150 arasındayım şuan.alternatif olabilirmi diye düşündüm
vallaha arkadaşım ben geçen sene bu motor geldiğinde nasıl olsa honda diye atlayıp sıfır almıştım ama motor da titreşim haddinden fazla ben peugeot, jawa, mz den başka motor kullanmadım onu da en son bi 15 sene kadar önce kullandım ve motorumu satıp 2. el 2012 model cbf 150 aldım titreşim yok cb 125 i aldığıma pişman oldum keşke biraz daha fazla veripte cbf 150 alsaymışım diyorum şimdi, şehir içinde kullanıcaksanız bir de fazla üzerinde kalmayacaksanız iyi, ama ben uzun yola gideceğim motorun üzerinden inmem diyorsanız benim gibi hayal kırıklığına uğrarsınız, benden söylemesi ben motoru karalamıyorum sadece alacak arkadaşları uyarıyorum keşke bende biraz araştırsaydım, tekrar söylüyorum titreşim hat safhada.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
1,95 90kiloyum.tek başıma şehirlerarası yollarda 100-110 civarı hızlarda yolculuk yapmam mümküğnmü bu motor ile?

Yok abi, Dr.Mzç nin dediği gibi, malesef mümkün değil.

Bu CB ile alakalı da değil, 125/150 cc lerde 1.95 boy, 90kg ile 110km/h kesintisiz uzun yol gidiyorum diyende çıkmaz tahminim :)

Diyorsa bile ya kısa süreli gidilmiştir, yada motoru perte çıkarmayı göze almıştır...hatta üzerinde akrobatik pozisyonlar almışta olabilir :mrgreen:

Şehirlerarası yasal maksimum sürat sınırlarında, sağlıklı seyredebilmenin cc' si, 200/250cc sınıfı. 25hp üstü de başlangıç için beni korkutuyor açıkçası :)

Bu durumda, bu boy pos ile, nispeten yüksek süratle sık sık uzun yol gideceğim diyorsan CBF daha mantıklı bi tercih olabilir :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
madem başka bir şey düşünmüyorsun bence de kötü bir şey yapmıyorsun :)
CBF150ye fazladan o kadar vermeye gerek yok bence.
tamam çok motor seçeneğim olmadı benim de ama
cb125e öyle çok rahatsız edecek bir motor değil.
Hatta bu motordan beraber aldığımız bir arkadaşla uzun yol yapma hayalimiz bile var...
o günlük 50 km kadar kullanıyor fazlasıyla memnun.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Benim artçılı, tek mola ile 300/350 km yol yapmışlığım var :) Tek mola dediğimde feribottu, yoksa durmazdım :mrgreen:

Gideceğim yere vardığımda da kahvaltı ile güne başlayıp devam ettik, ne artçımda ne bende yorgunluk belirtisi yoktu :)

100kg motor, herşeyi saat gibi çalışıyor, ben üzerinde oturuyorum, rüzgara doğru süzüle süzüle akıyor hayvan... ...

10km yol yapıp CB yoruyor diyenleri anlamam mümkün değil zaten benim :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst