Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
110 nu da gördü ama benim çabalarımla.neyse anlatmayayımda cb ci arkadaşlara ayıp olmasın. Km ölçmedim ama bi 300 km ye yakın yol teptik.cesur celal arkadaşımla ve bikaç güzel arkadaşla tanıştık. Güzel geziydi. Murat arkadaşım paylaşır artıkın.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Konuyu açmadan bir resim paylaşayımda heyecan olsun


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------



Celal Hocamada yakıştı hani
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Bugün Celal Abi(Cesur509),Adem Abi(Adem80),Apo Abi ve Aşkın abi acayip bir gezi yaptık.Celal Hoca'nında kanına girdik :queen: Yarın 4 makinadaki resimleri toplayıp çok fena bir konu oluşturucam.

Bu arada 5 defa 105, 1 defa 110 gördüm.Motoruma hacı diyenler utansın :queen: Hayatımdaki en unutulmaz günlerden biriydi ve ben daha bitmeden son olmayacağını anladım.


110 nu da gördü ama benim çabalarımla.neyse anlatmayayımda cb ci arkadaşlara ayıp olmasın. Km ölçmedim ama bi 300 km ye yakın yol teptik.cesur celal arkadaşımla ve bikaç güzel arkadaşla tanıştık. Güzel geziydi. Murat arkadaşım paylaşır artıkın.

Murat ve Adem kardeşim çok güzel bir gündü çok teşekkür ederim :) Sizin gibi güzel ve tatlı insanlarla tanıştığım için çok mutluyum :cat:

Motosiklet tutkumuz sayesinde oldu tabi bunlar :) Yani motosiklet o ana kadar görmediğiniz ,tanımadığınız kişiyle sanki 10 yıllık Dostmuş gibi konuşup kaynaşmayı sağlayan mucizevi bir şey :cherry:

Ayrıca Adem Kardeşimede çok teşekkür ediyorum , beni artçı olarak kabul ettiği için ( motorum kış dolayısıyla depoda ) :rendeer:

Gezilerimiz yeni başlıyor :wiinkk:

Saygı ve Sevgilerle :rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Murat ve Adem kardeşim çok güzel bir gündü çok teşekkür ederim :) Sizin gibi güzel ve tatlı insanlarla tanıştığım için çok mutluyum :cat:

Motosiklet tutkumuz sayesinde oldu tabi bunlar :) Yani motosiklet o ana kadar görmediğiniz ,tanımadığınız kişiyle sanki 10 yıllık Dostmuş gibi konuşup kaynaşmayı sağlayan mucizevi bir şey :cherry:

Ayrıca Adem Kardeşimede çok teşekkür ediyorum , beni artçı olarak kabul ettiği için ( motorum kış dolayısıyla depoda ) :rendeer:

Gezilerimiz yeni başlıyor :wiinkk:

Saygı ve Sevgilerle :rendeer::rendeer:

ne demek arkadaşım lafı bile olmaz. Zaten dedim bi artçı alırsam murat belki yolda, rampada beni yakalar, gene olmadı:pr: muratı yolda beklemekten bi hal oldum :queen: murata biraz daha hızlı motor lazım :cat:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
ne demek arkadaşım lafı bile olmaz. Zaten dedim bi artçı alırsam murat belki yolda, rampada beni yakalar, gene olmadı:pr: muratı yolda beklemekten bi hal oldum :queen: murata biraz daha hızlı motor lazım :cat:

:cherry::cherry: Eyvallah sağolasın. Evet haklısın ama Muratta da yeni motor için girişimler var :thumleft:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bozduğum modemi anca yapabildim :) Abi bende hayatımdaki en eğlenceli günlerden birini geçirdim.Dediğiniz gibi ortak tutku insanı tüm ön yargı ve tereddütten alıkoyuyor.Adem abide mhp gösterge olduğundan yavaş gidemiyor :mrgreen:
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
110 nu da gördü ama benim çabalarımla.neyse anlatmayayımda cb ci arkadaşlara ayıp olmasın. Km ölçmedim ama bi 300 km ye yakın yol teptik.cesur celal arkadaşımla ve bikaç güzel arkadaşla tanıştık. Güzel geziydi. Murat arkadaşım paylaşır artıkın.

Bir dakika, bir dakika..
Bugüzel sohbeti bölüyorum ama şunu hele bir öğrenelim neymiş acaba adem80'in çabaları?:)
Ben de motorumda 110 gördüm ama tamamen kendi çabam ve motorun gücüyle?!...
:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bir dakika, bir dakika..
Bugüzel sohbeti bölüyorum ama şunu hele bir öğrenelim neymiş acaba adem80'in çabaları?:)
Ben de motorumda 110 gördüm ama tamamen kendi çabam ve motorun gücüyle?!...
:)

beni yakalamak için murat arkadaşın cb sinin ıkınma çabalarıyla yapılmış bi 110 arkadaşım. Benim katkım sayesinde 110 yaptı beni yakalayabilmek için. Bende tın tın 110 la gidiyodum. :pl: yoksa aynı rampada 135 i görmüşlüğüm var. :santa: o motorun gücü falanda yok. Ben artçımla 165 kg, murat arkadaşım 105 kg, beni ne rampada ne de düzde tutabildi. Nerde 11 nm tork, nerde benim 8-9 nm tork :pl:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Yahu ben, ben ya, gaz elciğini okşayan adam, yağmurdan kaçarken yanlışlıkla 110km/h gördü, okadarda değil ya:queen:

@Murat: gezi yaptık falan diosun, arkası yarın diosun, istersen araya bide reklam al, bari emek nakite dönsün ::rantinp:

Eminim güzel gezi olmuştur :thumleft:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ferdinand arkadaşım, murat arkadaşımı yolda çok yordum bugün. Aramızda 10 yaş var muratla benim ama o yoruldu, bende tık yok. Uyudu murat galiba yorgunluktan :sunny:
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Avatarların altında keşke ''Yaş'' bölümü de olsa. Kime nasıl hitap edeceğimizi bilirdik.
Belki de Adem abi demek uygun düşer ama bilemiyoruz mesela şimdi...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Doğrudur abi, o yorulma işi tecrubeyle ters orantılı, senin yılların var motosiklet üstünde, yorulmayacak şekilde kullanman refleks olmuştur artık :)

Okadar anlattınız göresi geliyor insanın geziyi :) Muratı biraz sıkıştırayım dedim :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Avatarların altında keşke ''Yaş'' bölümü de olsa. Kime nasıl hitap edeceğimizi bilirdik.
Belki de Adem abi demek uygun düşer ama bilemiyoruz mesela şimdi...

yazıyoya nick kimde. Adem 80, 1980 doğumluyum. 33 e gircem nasipse. Ruhum 17 daha çaktırma :queen:
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ha o 80 doğum yılı mıydı?:) O zaman abi değilsin direkt Adem diyorum, 2 yaşın hesabını yapmayalım.
Ben de 30 oldum, vay be zaman nasıl geçiyor.:queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
4-5 yılın lafı olurmu, bende adem diim mi, hele ruh 17 se gideri var bence ayıp olmazsa :mrgreen:

Kendime abi denmesinden pek hoşlanan biri olmadığımdan 18yasında biri bana abi dese bile "ne abisi :santa:" diyorum içimden:queen:

Kabullenemiyorum, ben yaslanmıyorum abi zaman hızlı geçiyo :mrgreen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst