Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Gerek tipi gerek ekonomik fiyati ve dusuk isletme maliyetine hastayim. Kullanimi da cok rahat bir motor bana sorarsaniz bu varken cinliye binmemeli.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
http://imageshack.us/photo/my-images/715/48162291195169603622929.jpg/

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

[URL=http://imageshack.us/photo/my-...ck.us/img715/2359/48162291195169603622929.jpg[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------

http://img96.imageshack.us/img96/2366/20130223155339.jpg ...arka çanta çeneden açılır kask branda ve castrol yağı 180 tl ye aldım sizce uygun mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

[url]http://img96.imageshack.us/img96/2366/20130223155339.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us ...arka çanta çeneden açılır kask branda ve castrol yağı 180 tl ye aldım sizce uygun mu
Kask çok uyduruk, çenelik kısmı emaneten duruyor. Böyle kasklar almayın arkadaşlar.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ferdi kardeşim ne diye öğüt gibi okuyayım, severek fikirlerini okurum umarım bir gün tanışma şerefine nail oluruz.Bence Cb tam bir başlangıç motoru.Dediğin gibi yakıt, ucuz parça, servis ağı, özellikle yeni başlayanlara vites göstergesi çok önemli.Zaten satacağım kişide büyük motordan önce öğrenmek için alıyor.Gördüğün gibi hemen satılıyor.3250 ye sattım bu arada yazmamıştım.İnsan başta öğrenmek için alıyor sonra beklentiler değişiyor elbet.Şuan kart kullanabileceğim cbf 150 arıyorum öncelik olarak.Madem yenisini alıyoruz bari büyütelim değil mi?Aklımda bir tane var 3100.yarısı peşin yarısı kart elimde para kalacak inşallah alırım temiz yağ eksitmiyor dedi adam bakıcam 9 gün sonra.1 hafta bisikletliyim artık :queen: Ben hala sağlamlığı için öneriyorum herkese ama özellikle bahsediyorum son hız arayan almasın diye.meme ucunu büyütüm, dişli değiştirip birkaç oynama ile 15 km arttırsan dahi ömrü kısalır.Gezilere , paylaşımlar, kıskandırmaya devamm :mrgreen:

yarın harika bir gezi bizi bekliyor.1v-strom,1cb,1wolf.Birde Windy sahibi artçı :queen:(kısaca 4 serseri)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ferdi kardeşim ne diye öğüt gibi okuyayım, severek fikirlerini okurum umarım bir gün tanışma şerefine nail oluruz.Bence Cb tam bir başlangıç motoru.Dediğin gibi yakıt, ucuz parça, servis ağı, özellikle yeni başlayanlara vites göstergesi çok önemli.Zaten satacağım kişide büyük motordan önce öğrenmek için alıyor.Gördüğün gibi hemen satılıyor.3250 ye sattım bu arada yazmamıştım.İnsan başta öğrenmek için alıyor sonra beklentiler değişiyor elbet.Şuan kart kullanabileceğim cbf 150 arıyorum öncelik olarak.Madem yenisini alıyoruz bari büyütelim değil mi?Aklımda bir tane var 3100.yarısı peşin yarısı kart elimde para kalacak inşallah alırım temiz yağ eksitmiyor dedi adam bakıcam 9 gün sonra.1 hafta bisikletliyim artık :queen: Ben hala sağlamlığı için öneriyorum herkese ama özellikle bahsediyorum son hız arayan almasın diye.meme ucunu büyütüm, dişli değiştirip birkaç oynama ile 15 km arttırsan dahi ömrü kısalır.Gezilere , paylaşımlar, kıskandırmaya devamm :mrgreen:

yarın harika bir gezi bizi bekliyor.1v-strom,1cb,1wolf.Birde Windy sahibi artçı :queen:(kısaca 4 serseri)
Murat, vites göstergesi diyorsun da çinlilerde vites göstergesi olmayan motor yok, işe yarasa neredeyse scooterlara bile koyacaklar o kadar yani :cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Mengü motor büyütmek için yeni başlarken motor alan adamın 2. eli hızlı ve aşırıya kaçmayacak şekilde zararsız giden bir tane alması farz biliyorsun ki.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
8-10km yolda bile, ben artçılı olmama rağmen hiçbir CBF gözden kaybolacak bi fark açamadı, arada teknik anlamda çok büyük farklar yok zaten, fazla yakması ve adının 150cc olması dışında :)

Tercih edenlerin çoğunluğu konforu ve boyutu yüzünden tercih ediyor, benim gözlemlediğim bu :) Eksi yönlerine de katlanıyorlar. Benimde aradığım özellikler bunlar olsaydı eksilerini görmezdim bile orası ayrı tabi :)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
beyler bu gün tasiş erenköy mağazasında gezerken şu monta rastladım bi göz atın ihtiyacı olan alsın http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/112884-200-tl-sifir-deri-mont.html
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ben ybr derim murat abi.. Zaten Cbf de tork makinası.. son hızından birsey bekleme..

Bide beni aciz gör ama kafama birsey takıldı.. Kızmassın inş.

ödemem gereken yerler var dedin.Yarısı peşin yarısı kart ile. motor almak istiyorsun.. Bu motoru satmadan.. kartla ödesen olmazmı ödemelerini. ?
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Muratcım yarın görüştüğümüzde, güzelce alabileceğin motorlar üzerine yorumlar yapalım . Bence 2. el cbf 150 den uzak dur :) Saygı ve sevgilerimle :rendeer:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben ybr derim murat abi.. Zaten Cbf de tork makinası.. son hızından birsey bekleme..

Bide beni aciz gör ama kafama birsey takıldı.. Kızmassın inş.

ödemem gereken yerler var dedin.Yarısı peşin yarısı kart ile. motor almak istiyorsun.. Bu motoru satmadan.. kartla ödesen olmazmı ödemelerini. ?
KL_havali_el_alet_darbeli_somun_sikma_KLHV-403_profesyonel_orijinal.jpg

Tork makinesi budur, 125-150cc motorlardan tork makinesi olmaz güldürmeyin olm ya :queen:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
La apaci ugrasmasana benle.. yokusları güzel cıkıyor dediler napam :) düz duvara tırmanıyormus
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
kafaya koydum spacy alacam. tek sıkıntım daha 7 taksit var 380 tlx7= 2000 lira ile kapatsam yeter. zaten 1500 lira kira getirisi oldu bana.
neden spacy alacağımı da söyleyim, bir kere bu cb gibi ayda bir zincir değişimi derdi yok, 3 ayda bir servise gitse yeter, gitmese bile motor yürüyor. tam bana göre, masraf çıkarmayan bir motor.
koltuğu rahat, ayaklarını uzatıyorsun öne doğru, yağmur çamur soğuk almıyor, çok az yakıyor, enjeksiyonlu, koltuğun altında bagaj var, tam benlik motor.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
kafaya koydum spacy alacam. tek sıkıntım daha 7 taksit var 380 tlx7= 2000 lira ile kapatsam yeter. zaten 1500 lira kira getirisi oldu bana.
neden spacy alacağımı da söyleyim, bir kere bu cb gibi ayda bir zincir değişimi derdi yok, 3 ayda bir servise gitse yeter, gitmese bile motor yürüyor. tam bana göre, masraf çıkarmayan bir motor.
koltuğu rahat, ayaklarını uzatıyorsun öne doğru, yağmur çamur soğuk almıyor, çok az yakıyor, enjeksiyonlu, koltuğun altında bagaj var, tam benlik motor.



yağmur çamur olayında çok haklısın :( ya bu CB nasıl alıyor o yerdeki suyu çamuru taa diz kapaklarıma kadar nasıl atıyor :mad: onu ben tasarlayan mühendisin.. deli ediyo resmen. zincir olayına gelince okadar da çabuk bitmiyor sanki?
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
12 000 de ikinc kez zincir ve dişlileri değiştirdim. toplam maliyet 50-60 lira bişey değil, yağmurlardan dolayı çabuk bitiyor ve kaliteli zincir bulamıyorum. hergün zincir yağlamaktan, bazende zincirin atmasından bıkıyorum, günlük bakım gerektiriyor, zinciri germek için uğraşmak bu soğuklarda çok zahmet oluyor. bir kutu wd40 bir kutu zincir spreyi, bir tane de yanmış yağ pompası hazırda bekliyor hergün. scooter böyle değil, bakım gerekmeden bin git.
4 aydır 12000 km yaptım, birgün bir sefer bile çalışmazlık etmedi, yolda bırakmadı bu tamam. bakalım ilerleyen km lerde ne olacak, o konuda güven vermiyor, elektrik tesisatı çok dandik, motor bloğu çokta sağlam görünmüyor ama honda diyip aldık işte. en azından koltuğu rahat olsaydı diyorum, başka gün motorun yavaş olması son hızı kafama takılıyor ama 10-12 kuruş yakan böyle bir motor başka marka ve modelde yoktur heralde.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
12 000 de ikinc kez zincir ve dişlileri değiştirdim. toplam maliyet 50-60 lira bişey değil, yağmurlardan dolayı çabuk bitiyor ve kaliteli zincir bulamıyorum. hergün zincir yağlamaktan, bazende zincirin atmasından bıkıyorum, günlük bakım gerektiriyor, zinciri germek için uğraşmak bu soğuklarda çok zahmet oluyor. bir kutu wd40 bir kutu zincir spreyi, bir tane de yanmış yağ pompası hazırda bekliyor hergün. scooter böyle değil, bakım gerekmeden bin git.
4 aydır 12000 km yaptım, birgün bir sefer bile çalışmazlık etmedi, yolda bırakmadı bu tamam. bakalım ilerleyen km lerde ne olacak, o konuda güven vermiyor, elektrik tesisatı çok dandik, motor bloğu çokta sağlam görünmüyor ama honda diyip aldık işte. en azından koltuğu rahat olsaydı diyorum, başka gün motorun yavaş olması son hızı kafama takılıyor ama 10-12 kuruş yakan böyle bir motor başka marka ve modelde yoktur heralde.

geçmiş sayfalarda hatırlarsanız size bizim motorların paket için uygun olmayacağını yazmıştım, uygun olan scoter'ler demiştim sizde fırçalamıştınız neden olmasın diye bence paket motoru daha ufak, çevik,inmesi binmesi kolay ve bakımı en

az olan zincirsiz olmalı neyse tabiki bu iş görecelidir gelelim zincire anladığım kadarı ile ani hızlanma ve suda kullanma gibi zinciri yoracak sürüş sitiliniz var işinizden doşayı mecburen bu şekilde kullanıyorsunuz tavsiyem öncelikle kaliteli

zincir yağı , düzenli hergün zincir yağlama gerekirse bakımı, ki sizin böyle bir şansınızda yok en iyi çözüm did zincir o-ring 'li ve zincir muhavazası cg'nin muhavazayı ben bu günlerde çok pis düşünmeye başladım uydurucam galiba
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bugün Celal Abi(Cesur509),Adem Abi(Adem80),Apo Abi ve Aşkın abi acayip bir gezi yaptık.Celal Hoca'nında kanına girdik :queen: Yarın 4 makinadaki resimleri toplayıp çok fena bir konu oluşturucam.

Bu arada 5 defa 105, 1 defa 110 gördüm.Motoruma hacı diyenler utansın :queen: Hayatımdaki en unutulmaz günlerden biriydi ve ben daha bitmeden son olmayacağını anladım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst