Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Çeneden açılır kask ile kapalı kask hakkında ne fark var, hangisini önerirsiniz. yeni sezona kaskla başlayacağım, kask hakkında bilgim yok. LS2 nasıldır fiyatları uygun geldi

Serkanın dediği gibi bi güvenlik mevzusu var sanırım abi çünkü üstadlar önermiyor. Birde seyir halinde yüzümü açıp ne yapıcam ki mesela, durunca zaten çıkarıyoruz :silent:

LS2 ye gelince uygun fiyatına göre performansı gayet güzel.

Ama "fiyatı düşünmezsek" :

*içeri aşırı ses alması,
*vizörün aşırı buğuya meyilli olması,
*yüksek süratlerde sağa sola kafa sallamaya zorlayan aerodinamisi,
*yüksek süratlerde vizörün ıslık sesi çıkarmaya başlaması,
*boyasının ve vizörünün çabuk çizilmeye müsait olması,
*orjinal pin lockunun bile uyumsuzluk çıkartabiliyor olması gibi olumsuzlukları var.

Kulaklık takarım, yüksek sürate zaten pek çıkmam, malımı severim korurum çizmem falan dersen, o fiyatlara alınabilecek tartışmasız en güzel kask LS2 :)

LS2 de karar kılarsan, vizörün pin lock uyumlu olmasına dikkat et ve biraz sıkı oturacak şekilde al bence, 2-3 ayda iç malzeme kabarıklığını yitirmeye başlıyor

( içi kolay çıkıp yıkanıyor yeniden kabarıyor malzeme ama yumuşadığı için tam sıkmıyor)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Abi yolda giderken önüne bakması gereken kişi ne yapsın devir saatini arabada bile var ama bakmıyoruz.Olsa değişik olurdu ama yokluğu belli değil.

olurmu muratçıım. İşe yaramaz olurmu? Bazen gürültülü trafikte yanlışlıkla bilmeden kesiciye girdiğim olurdu titanla. Devir saatsiz titanla. Ona bile takmıştım. 8 yıl normal, 2 yıl devir saatli olarak binmiştim. İnan o 2 yıl 8 yıla bedeldi. Bu saatten sonra devir saatsiz motorla işim olmaz :) tabi murat senin gibi tın tın motor binen adama ne gerek var devir saatine demi? Limitlere yakın kullanan adamlara lazım. Benim gibi :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
olurmu muratçıım. İşe yaramaz olurmu? Bazen gürültülü trafikte yanlışlıkla bilmeden kesiciye girdiğim olurdu titanla. Devir saatsiz titanla. Ona bile takmıştım. 8 yıl normal, 2 yıl devir saatli olarak binmiştim. İnan o 2 yıl 8 yıla bedeldi. Bu saatten sonra devir saatsiz motorla işim olmaz :) tabi murat senin gibi tın tın motor binen adama ne gerek var devir saatine demi? Limitlere yakın kullanan adamlara lazım. Benim gibi :cat:

Doğrudur abi ben canım sıkıldıkça vites atıyorum :mrgreen:.Göreceğiz haftasonu devir saatinin nasıl birşey olduğunu :mrgreen:.Ben titreşince vites atıyorum sen onu unuttun :mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Red line belirtme şeklinde Honda devrimi abi :queen:

Hadi verdim yine kozu iyisiniz Ybrciler :queen:

Konu ne güzel canlandı yahu girip girip birşey göremeyince sıkılıyorum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bereketli adamımdır murat. Hangi konuya el atarsam coştururum :) korkma hala honda var bende. 2005 titan es. Konjektörü arızalı. İnatla bodrum honda bayiinden almıyorum. O ustanın ben .... Ankarada kayınço alıp yolluyacak bana.
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
Kesinlikle full face kask al, çeneden açılanların güvenliği tartışılır.

+1 full face, tam kapalı :)

ayrıca kaskın güvenlik testi olan SHARP testinden ne aldığını şu adresten kontrol edebilirsiniz. ''sharp.direct.gov.uk''

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

.... Ankarada kayınço alıp yolluyacak bana....

Ben Ankara 'da ikamet ediyorum. Tüm arkadaşlar şunu bilsin ki Ankara'dan yardımcı olabileceğim konularda seve seve yardımcı olmak isterim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
+1 full face, tam kapalı :)

ayrıca kaskın güvenlik testi olan SHARP testinden ne aldığını şu adresten kontrol edebilirsiniz. ''sharp.direct.gov.uk''

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------



Ben Ankara 'da ikamet ediyorum. Tüm arkadaşlar şunu bilsin ki Ankara'dan yardımcı olabileceğim konularda seve seve yardımcı olmak isterim :)
honda bayii ne uğrayabilirsen 2005 titan es konjektör fiyatını öğrenebilirmisiniz? Gerçi kayınçoda orda asker. Cumartesi çarşıya çıktığında oda soracaktı. Burdada var honda bayi ama ustası 3 kaatçı :farao:
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Kesinlikle full face kask al, çeneden açılanların güvenliği tartışılır.
Kapalı kask yazın çok yakarmı? beyazmı alayım?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

Serkanın dediği gibi bi güvenlik mevzusu var sanırım abi çünkü üstadlar önermiyor. Birde seyir halinde yüzümü açıp ne yapıcam ki mesela, durunca zaten çıkarıyoruz :silent:

LS2 ye gelince uygun fiyatına göre performansı gayet güzel.

Ama "fiyatı düşünmezsek" :

*içeri aşırı ses alması,
*vizörün aşırı buğuya meyilli olması,
*yüksek süratlerde sağa sola kafa sallamaya zorlayan aerodinamisi,
*yüksek süratlerde vizörün ıslık sesi çıkarmaya başlaması,
*boyasının ve vizörünün çabuk çizilmeye müsait olması,
*orjinal pin lockunun bile uyumsuzluk çıkartabiliyor olması gibi olumsuzlukları var.

Kulaklık takarım, yüksek sürate zaten pek çıkmam, malımı severim korurum çizmem falan dersen, o fiyatlara alınabilecek tartışmasız en güzel kask LS2 :)

LS2 de karar kılarsan, vizörün pin lock uyumlu olmasına dikkat et ve biraz sıkı oturacak şekilde al bence, 2-3 ayda iç malzeme kabarıklığını yitirmeye başlıyor

( içi kolay çıkıp yıkanıyor yeniden kabarıyor malzeme ama yumuşadığı için tam sıkmıyor)
Ölçüyü mazureyle alacam netten sipariş edecem sharp.direct.gov.uk şu site işimi görecek gibi
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Kapalı kask yazın çok yakarmı? beyazmı alayım?

Beyaz al kesinlikle.Ben siyah çeneden açılır ağustos sonu aldım yandım bittim.Zaten terliyordum havalandırmayı açınca şenlik oluyordu.Sinüzüt düşmanı oluyor bu durum bende ne yapacağım bilmiyorum.Aklıma çenesi olmayan yarım camlı kasklar geliyor ama güvenlik olmuyor bu seferde.Ama 50 derece hissedilen neysede terleyip rüzgar yiyince beter oluyor.

Çevrende kask satan bir yer varsa dene öyle al.Daha güvenli olur.Aslında yaşadığın yerde alsan daha iyi Bazı kasklarda hata oluyor garanti etmiş olrusun.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
+1 full face, tam kapalı :)

ayrıca kaskın güvenlik testi olan SHARP testinden ne aldığını şu adresten kontrol edebilirsiniz. ''sharp.direct.gov.uk''

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------



Ben Ankara 'da ikamet ediyorum. Tüm arkadaşlar şunu bilsin ki Ankara'dan yardımcı olabileceğim konularda seve seve yardımcı olmak isterim :)

sharp.direct.gov.uk''
baya işime yaradı teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------

http://www.hudsonderi.com/?urun-692-2000A-White-Silver-Zeus-Kask.html şu marka nasıldır? bilgisiolan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

Beyaz al kesinlikle.Ben siyah çeneden açılır ağustos sonu aldım yandım bittim.Zaten terliyordum havalandırmayı açınca şenlik oluyordu.Sinüzüt düşmanı oluyor bu durum bende ne yapacağım bilmiyorum.Aklıma çenesi olmayan yarım camlı kasklar geliyor ama güvenlik olmuyor bu seferde.Ama 50 derece hissedilen neysede terleyip rüzgar yiyince beter oluyor.

Çevrende kask satan bir yer varsa dene öyle al.Daha güvenli olur.Aslında yaşadığın yerde alsan daha iyi Bazı kasklarda hata oluyor garanti etmiş olrusun.[/QU
Doğru daha da garanti olur ama nettede indirimler var.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Beyaz al kesinlikle.Ben siyah çeneden açılır ağustos sonu aldım yandım bittim.

Bu önemli mevzu abi hakkaten, ben yazın terlerken kaskı takınca rahatlıyorum mesela, içi daha serin oluyor.

Abi bence gidip bi dene önce mağazada, karar verdiğinde kafana çok rahat oturanın bi ufak bedenini sipariş geçersin netten :silent: Zaten genelde kabuk kalıpları aynı oluyor sadece içindeki pedler daha dolgun olunca S benden diyorlar işte :)

Ben alırken kelleyi ölçüp aldım, güzelde kavramıştı yanakları falan sımsıkı oturmuştu M beden aldım, birde arkadaşıma XS beden aldık. Şuan benimki kafamda sallanıyor (yıkayınca kısa süreli düzeliyor ama hemen yine bollaşıyor)

Şuan arkadaşımın XS kaskını taktığımda tam olması gerektiği gibi oturuyor :) Arada 2 beden var :)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
Bugün 1.000 km bakım için pendik honda bayii güngör motora gittim ve bakımı yaptırdım yağ değişti castrol 10-40 ve 1 lt tamamı boşaldı (buda ayrı bir hikaye 800ml olması lazım derken) genel kontrol falan bir şey dikkatimi çekti kontrol için

sıkacakları vidayı sıkarken anahtarla vida arasına poşet plastik sokup sıkyıor sonrada analadımki vida başlarına zarar vermemek için böyle yapıyorlar üşenmeden hepsindede aynı yöntemi kullandı hoşuma gitti keratalar işi öğrenmişler

:rendeer:



işim bitti faturayı ödedim çıkarkende fuar biletlerimi almayı ihmal etmedim hemde hafta sonu olandan 2 ad. :thumleft:

 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
honda bayii ne uğrayabilirsen 2005 titan es konjektör fiyatını öğrenebilirmisiniz? Gerçi kayınçoda orda asker. Cumartesi çarşıya çıktığında oda soracaktı. Burdada var honda bayi ama ustası 3 kaatçı :farao:

Yarın gider sorarım hocam.. Fiyatı kaç lira ise alınabilir? Yazarsan alıp sana kargolayabilirim? (git gel olmasın diye yazdım ) Ama şöyle yapayım en iyisi. Gidip sorayım artı ustanın telefonunu alıp buraya yazayım. Sen konuşursun okeyleşirseniz. Ben gidip alıp sana yollarım. HONDA BORA ya telefon etsen söylemiyorlar mı acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

Kapalı kask yazın çok yakarmı? beyazmı alayım?...
Ölçüyü mazureyle alacam netten sipariş edecem sharp.direct.gov.uk şu site işimi görecek gibi
BENCE ;

KASK EN ÖNEMLİ KORUMA EKİPMANIDIR...
1) Beyaz kask görünürlük açısından tercih edilmeliymiş (zira benim kask siyah bunu aldıktan sonra öğrendim.)
2)Benim kask TAM KAPALI SİYAH ama havalandırma kanalları var. Dolayısiyle yazın 40 derecede hareket halindeyken bile serin, püfür püfür. Ama ışıklarda duruken fena :) Beyaz olsa da aynı durum :)
3)Eğer internette kask fiyatı ucuz falan diye düşünüyorsanız. Metreyle kafa ölçüsü almak yerine şöyle yapabilirsiniz. Bulunduğunuz yerde almayı düşündüğünüz kaskı satan yer varsa oraya gidin kaskı deneyin ve bedeninizi tespir edin. Sonra dükkandan almadan çıkıp aynı kaskı ve bedeni internetten sipariş edin :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Yarın gider sorarım hocam.. Fiyatı kaç lira ise alınabilir? Yazarsan alıp sana kargolayabilirim? (git gel olmasın diye yazdım ) Ama şöyle yapayım en iyisi. Gidip sorayım artı ustanın telefonunu alıp buraya yazayım. Sen konuşursun okeyleşirseniz. Ben gidip alıp sana yollarım. HONDA BORA ya telefon etsen söylemiyorlar mı acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------


BENCE ;

KASK EN ÖNEMLİ KORUMA EKİPMANIDIR...
1) Beyaz kask görünürlük açısından tercih edilmeliymiş (zira benim kask siyah bunu aldıktan sonra öğrendim.)
2)Benim kask TAM KAPALI SİYAH ama havalandırma kanalları var. Dolayısiyle yazın 40 derecede hareket halindeyken bile serin, püfür püfür. Ama ışıklarda duruken fena :) Beyaz olsa da aynı durum :)
3)Eğer internette kask fiyatı ucuz falan diye düşünüyorsanız. Metreyle kafa ölçüsü almak yerine şöyle yapabilirsiniz. Bulunduğunuz yerde almayı düşündüğünüz kaskı satan yer varsa oraya gidin kaskı deneyin ve bedeninizi tespir edin. Sonra dükkandan almadan çıkıp aynı kaskı ve bedeni internetten sipariş edin :)
çok teşekür ederim arkadaşım. Kayınçom alıp yollayamazsa o zaman uğraşalım. Cumartesi bi sorsun bakalım kayınço.
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
çok teşekür ederim arkadaşım. Kayınçom alıp yollayamazsa o zaman uğraşalım. Cumartesi bi sorsun bakalım kayınço.
OK hocam . Ama yukarıda fuar biletini görünce yarın ben herhalükarda Honda Bora ya gideceğim İnşaalah. Hem fuar bileti sorayım hem sizin aletin fiyatını sorayım. Fiyatı buraya yazarım İnşaalah:)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ne yani arkadaşlar Honda'nın getireceği söylenen 500cc serisi gelmiyor mu?
Gerçi neydi onlar unuttum gitti ama forumda öyle bir konu vardı.
CB125 Ace'i hiç beğenmedim bu arada
Şöyle CBF500 ayarında bir model getireydi bari.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
:cat:Bu arada arkadaşlar heybe baya kullanışlıymış.Markete gittim, diz örtüsü olduğundan rüzgar alıp kanatlanmadı boşken.markette bir çanta kadar eşyayıda heybe aldı.Hoşuma gitti velhasikelam tavsiye edilir.Artık pikniklerimin vazgeçilmezi olacağını garanti etti.:wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cb 500 serisi ülkeye gelecekmi kimsenin bu konuda bilgisi yok ama ben daha CBR ımı alalı 3 ay oluyor :) bu arada deponun sağ tarafında 2 tane kılcal çizik var sadece ışıkta belli olan bide ufak tefek depodaki honda sticker ın üzerinde sizce pasta cila atamaya gerek varmı birde şuana kadar motora fırça veya sünger değirmedim acaba kullandığım bezler çizmiş olabilirmi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst