Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Beyler Honda Fuara katılıyormuş ve 4 yeni modeli geliyor Türkiye' ye. Bunlardan biri bize rakip ve yanlış hatırlamıyorsam geçenlerde bi videoda paylaştığım yakıt sarfiyatı 1.7lt/100km lerde olan alet :)

[url]http://c1302.hizliresim.com/16/f/k23hq.jpg[/url]
[url]http://c1302.hizliresim.com/16/f/k23j1.jpg[/url]

Bana tipsiz geldi, ince uzun gibi bişey ama bizim CB lerde bile 1.72 leri görebiliyorsak bunda 1lt ile mi yol alınacak :mrgreen:
Birde insallah bu kampanalı tel jantlı gelmez :sunny:

İllaki yanda tepinmem lazım diyenler kına yakabilir kickstart koymuşlar :queen: Ben bi tek yönünü beğendim o da egzozu kısa :mrgreen:
Onu bilmem de hondaTR'den 100cc altı vergisiz motor bekliyorum, isterse tipsiz olsun sorun değil. Resmen devlete çalışıyolar. Wave100'ü Today50'yi kaldırdılar en küçük motorları 108cc dalga geçer gibi. Madem 100 cc'yi aştın yapsana en azından bi 125'lik 108cc nedir ya :farao: Vergi az falan demeyin az da değil hem yıllık 100 lira. yazlıkta motoruna 2-3 ay binen adam niye bide vergi ödesin hem zaten zorunlu sigorta fiyatları el yakıyor.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Onu bilmem de hondaTR'den 100cc altı vergisiz motor bekliyorum, isterse tipsiz olsun sorun değil. Resmen devlete çalışıyolar. Wave100'ü Today50'yi kaldırdılar en küçük motorları 108cc dalga geçer gibi. Madem 100 cc'yi aştın yapsana en azından bi 125'lik 108cc nedir ya :farao: Vergi az falan demeyin az da değil hem yıllık 100 lira. yazlıkta motoruna 2-3 ay binen adam niye bide vergi ödesin hem zaten zorunlu sigorta fiyatları el yakıyor.

Evette Mengu bu alet hakikaten az yakıyorsa aynı cc deki muadillerine 1lt yakın fark atıyor demektir :sunny: 3-4 depoda ödüyorsun zaten vergiyi sırf bunu aldığın için geriside sana kar kalır.
Bendede pintilik yoktur ama iş akaryakıta gelince nedense bişey oluyor bana :mrgreen: Herşeye rağmen haklısın 100cc, kurcalanarak sorunsuz büyütülebilen motor tipi getirse kral olur :cherry:
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Evette Mengu bu alet hakikaten az yakıyorsa aynı cc deki muadillerine 1lt yakın fark atıyor demektir :sunny: 3-4 depoda ödüyorsun zaten vergiyi sırf bunu aldığın için geriside sana kar kalır.
Bendede pintilik yoktur ama iş akaryakıta gelince nedense bişey oluyor bana :mrgreen: Herşeye rağmen haklısın 100cc, kurcalanarak sorunsuz büyütülebilen motor tipi getirse kral olur :cherry:

Yıl olmuş 2013 hala kampana :jocolor:

[yt]CoM2YIYfTnk[/yt]

Kampana 1942 devam

Slmlr
Brkn
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Evette Mengu bu alet hakikaten az yakıyorsa aynı cc deki muadillerine 1lt yakın fark atıyor demektir :sunny: 3-4 depoda ödüyorsun zaten vergiyi sırf bunu aldığın için geriside sana kar kalır.
Bendede pintilik yoktur ama iş akaryakıta gelince nedense bişey oluyor bana :mrgreen: Herşeye rağmen haklısın 100cc, kurcalanarak sorunsuz büyütülebilen motor tipi getirse kral olur :cherry:
Az yakıyosa az da yavaş gitmesi lazım aletin. Bizim çinliler de sizin hondadan çok farklı yakmıyor doğrusu. Hem 1.72 litreyi kim görmüş rodajdan sonra 2.5 litrenin altına düşebilen olmadı burda.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
1.72 litreyi kim görmüş rodajdan sonra 2.5 litrenin altına düşebilen olmadı burda.

Ben :cherry: O rekorumdu tabide rodaj sonrası şu son kara kış depom harici o civarlarda gezindi hep yakıt. 2.5lt görebilen oldumu asıl o muallakta Mengu, varsada tek tük heralde bi sebebi vardır :silent:

"Alırsan Honda pantolonda gider Donda" Abi bu çok iyimiş ya :queen::mrgreen::queen: dieride bombaydı admin rtüğünemi takıldı o :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben :cherry: O rekorumdu tabide rodaj sonrası şu son kara kış depom harici o civarlarda gezindi hep yakıt. 2.5lt görebilen oldumu asıl o muallakta Mengu, varsada tek tük heralde bi sebebi vardır :silent:

"Alırsan Honda pantolonda gider Donda" Abi bu çok iyimiş ya :queen::mrgreen::queen: dieride bombaydı admin rtüğünemi takıldı o :)
Yok ya adminin bişey dediği yok burda zaten ne tartışmalar dönüyor siyaset yasak olmasına rağmen bilirsin :cherry: Bana bu imza daha komik geldi :cherry: Devamlı tam gaz gidince kaç litre yakıyor bu alet ? benim 150'lik motorum uzun yolda 3 litre falan yakıyo çoğunu da tam gaz gidiyorum.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ferdinandd kılfıı Cb için yapmışlar hatlarından belli ama üst tarafı biraz daha uzun olsaymış tam oturacamış.Bir Honda amblemide çok farkederdi açıkçası.

Ama eve giderken kanım ısındı bir güzel geldi,



Dr. Elcik koruma linkimi bulamadım ama bu sanırım

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...lcik-koruma-kargo-bizden-29tl-114833934/detay

Camı Honda'dan aldım Beact camı diye fatura kestiler ama ben Ökkeş kardeşimizinkinden alın derim.Arka sayfalarda görebilirsiniz.

Şimdi benim bir dedim vardı.Pazara veya markete alışverişe gidince topcase yetmiyordu.En ucuz yan çanta 120 tl gördüm bende Aydın'a sınava gidince bildiğimiz beygirime heybe aldım.

Şansıma sadece bir yerde bulabildim oda renk cümbüşü :queen:

Madem elimiz kılıfla kirlendi bunuda uğraşalım dedim denemek adına.





Böylede egsoza değdi.Ammada büyük almışım la :mrgreen:

Birde üstten çırt çırt ile bağlayım dedim oda böyle oldu:



Aşkın Abi bi git Allahın adına elleme göremiyoz egsoza değcek mi diye :mrgreen: Böyle değmiyor.Amma sinyaller tehlikede.




Bi 100 cc kamana çıkartsınlar mondial classic tarzında ben ona binim iyisimi :queen: Cam heybe felan derken beni anca o paklar, Cb nin tüm karizmasını dağıttım.
Heybeyi kullanmasam bile koltuk kılıfım olacak.Bu arada kendisi 15 tL dikimini beğendiğim için aldım.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
:queen: Murat çevirmeye girersen ruhsatta renk BEYAZ yazdığı için ceza yersin artık kaçınılmaz :mrgreen:

Bodrum için orjinal, espirili bi fikir bu heybe işide başına bela açmasın abi altında desteği yok sonuçta, zamanla sökülür dikişler janta lastiğe sarılır falan Allah korusun :)

Birde depo kılıfı 2.3. fotolarda falan güzel görünüyor. Öncekileri istemeyerekmi çektin naptıysan artık kötü detayları gözüme gözüme giriyordu :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
:queen: Murat çevirmeye girersen ruhsatta renk BEYAZ yazdığı için ceza yersin artık kaçınılmaz :mrgreen:

Bodrum için orjinal, espirili bi fikir bu heybe işide başına bela açmasın abi altında desteği yok sonuçta, zamanla sökülür dikişler janta lastiğe sarılır falan Allah korusun :)

Birde depo kılıfı 2.3. fotolarda falan güzel görünüyor. Öncekileri istemeyerekmi çektin naptıysan artık kötü detayları gözüme gözüme giriyordu :)

Abi şimdi sağlam birşey çift dikiş.Hani su yemezse sağlam olacak gibi.Birde ön alt köşesini arka ayak peginin oradaki deliğe çırt çırt ile bağladıkmıydın tamamdır:queen:

Zaten sadece pazara veya markete gideceğim gün koyacağım.Rengi gri felan olsa çok iyi olacaktı veya kırmızı çizgiler felan olsa amma kalmamış başka renk.Bende Aydın'a bir daha gidene kadar beklemek istemedim, zar zor buldum saten.Ön ızgaralar sırıttı depo kılıfı ile ne yapmak lazım acaba.Birde ön ızgaraların bir vidasını çıarttım diğerinin başını yedim nasıl sıkmışsa eşşek herifler şarjlı matkapla açamadık.

O değilde az önce ofisten çok ağır eleştiri aldım.Çıkart olum şunu dediler, rengi ile bayanların kalbini kazanırım dedim onlarda su koyuverdi :queen:

Topic biraz hareketlendi iyi oldu yahu
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
:queen: Murat çevirmeye girersen ruhsatta renk BEYAZ yazdığı için ceza yersin artık kaçınılmaz :mrgreen:

Bodrum için orjinal, espirili bi fikir bu heybe işide başına bela açmasın abi altında desteği yok sonuçta, zamanla sökülür dikişler janta lastiğe sarılır falan Allah korusun :)

Birde depo kılıfı 2.3. fotolarda falan güzel görünüyor. Öncekileri istemeyerekmi çektin naptıysan artık kötü detayları gözüme gözüme giriyordu :)
Uzun yolda tam gaz gidince bu cb kaç litre yakıyor diye sormuştum benim soru kaynamasın ferdi :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
13 litreye benim motor tam gaz 440 km felan rahat gider

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

Dip gaz dediysem 90 a sabitleyince.100 den sonra fark belli ediyor.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Uzun yolda tam gaz gidince bu cb kaç litre yakıyor diye sormuştum benim soru kaynamasın ferdi :)

Mengu ben 1.72 yi artçılı %50 şehir içi (pek hız yapmak mümkün değil "hız dediğim TAM GAZ" :mrgreen: ), %50 de artçılı, yüklü çantalı, şehirlerarası 70-80-90 larda giderek yaptım.

Arkadaşlarla aradaki farkı arıyorum hep acaba ben mi yanlış bişey yapıyorum diye, çoğunluk gazı sert açıyor ben yumuş yumuş hızlanıyorum ama süratler aynı :), çoğunluk düşük viteste devirli kullanıyor ben yüksek viteste düşük devir...

Bu tür farklar var. Bu yüzden bi depoda denedim şehir içi 5. vitesi bile nadir gördüm, devirli devirli kendi çapımda yardırdım :mrgreen:, nerdeyse full artçılı, o depoda bile 2lt yakabildim.

Burda çok yakıyor diyen arkadaşların bi çoğunun sorunu kazıkçı benzinlik seçimi çıktı mesela. Bir iki arkadaş var bu sorunu çözemeyen onlarda servise göstereceklerdi sonra geri dönüş yapmadılar halen, bende merak ediyorum :silent:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ferdi bende senin gibi gazı köklemiyorum zaten kökleyince şahlanmıyor.Kıyamıyorumda, birde burada bir PO keşfettim baya güzel gidiyor motor.Benim biraz daha fazla yakmamdati tek sebep kasislerden hiç direk geçmem, dururcasına 1 e takarak geçerim e evle aramda da 5 kasis var.Günde 2 defa çift yön gidip geliyorum.İlk göz nurum kıyamıyorum hiç çukur kasis gördümmü dururum.Ani gaz açma ve ani gaz kesme yapmıyorum ben zaten şeklini görende Hacı gibi sürdüğümü hemen anlıyor :mrgreen:

Birgün satarsam Hacı dan diye satıcam.O eski Kinetic ilanları gibi :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Beyler Honda Fuara katılıyormuş ve 4 yeni modeli geliyor Türkiye' ye. Bunlardan biri bize rakip ve yanlış hatırlamıyorsam geçenlerde bi videoda paylaştığım yakıt sarfiyatı 1.7lt/100km lerde olan alet :)

[url]http://c1302.hizliresim.com/16/f/k23hq.jpg[/url]
[url]http://c1302.hizliresim.com/16/f/k23j1.jpg[/url]

Bana tipsiz geldi, ince uzun gibi bişey ama bizim CB lerde bile 1.72 leri görebiliyorsak bunda 1lt ile mi yol alınacak :mrgreen:
Birde insallah bu kampanalı tel jantlı gelmez bize :sunny: Gerçi bizim CB lerin kampanalıları singapura falan satılmıştı :cherry:

İllaki yanda tepinmem lazım diyenler kına yakabilir kickstart koymuşlar :queen: Ben bi tek şeyi beğendim o da egzozu kısa :mrgreen:
o ney laaa? Acb mi yazıyo onda? :santa: tel cant ve kampana? Zaten malzemedende çalmışlar gibi. Kaskabak görünüyor. Silindiride çok uzun. Muhtemelen sıkıştırma oranı fazla. Kıpraşım varmı kıraşım? Gene vakumlu karbüratörmü acep? Bu soruların cevabı aaazzz sonra :queen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Çeneden açılır kask ile kapalı kask hakkında ne fark var, hangisini önerirsiniz. yeni sezona kaskla başlayacağım, kask hakkında bilgim yok. LS2 nasıldır fiyatları uygun geldi


Kesinlikle full face kask al, çeneden açılanların güvenliği tartışılır.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Abi yolda giderken önüne bakması gereken kişi ne yapsın devir saatini arabada bile var ama bakmıyoruz.Olsa değişik olurdu ama yokluğu belli değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst